[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: پنجشنبه مورخ ۲۶ مهر ۱۳۹۷

..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: نشست فرهنگی اساتید / سیاست خارجی و طرح تحول بزرگ اقتصادی کشور / 9 مهر 1397
:: مسابقه فرهنگی کارکنان در ماه های محرم و صفر/ 15 مهر و 13 آبان 1397
..
:: دکتر علی بنیادی نایینی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۳/۱۸ | 

به نام خدا
سوابق آموزشی-پژوهشی 

 مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی: دکتر علی بنیادی نائینی
عضو هیئت علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار،  دانشکده مهندسی پیشرفت، دانشگاه علم و صنعت ایران
آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران
https://scholar.google.com/citations?user=zi4_g4oAAAAJ&hl=en Google Scholar page
Bonyadi AT iust.ac.ir University Mail
Bonyadi.naeini AT Gmail.com Gmail
9821-7322-8056 Phone number
 سوابق آموزشی

تحصیلات دانشگاهی

1. دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی.
2. کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت گرایش صنعتی .
زمینه های تخصصی و تحقیقاتی
1. مدیریت بازاریابی و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing)
2. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی
3. مدیریت فناوری و نوآوری
4.روش تحقیق و علم سنجی(Scientometrics)

سوابق شغلی دانشگاهی

1. عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
2. معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
3. سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
سوابق پژوهشی


عناوین مقالات Scopus ، ISI - ISC منتشر شده:
  1. Aghaei, S., & Bonyadi Naeini, A. (2018). Consumer attitudes toward new pasta products in Iran market: A qualitative and quantitative study. Management Science Letters, 8(2), 109-120.
  2. Ahmad Alinejad, E., Pishvaee, M. S., & Bonyadi Naeini, A. (2018). Key success factors for logistics provider enterprises: an empirical investigation in Iran. Kybernetes.
  3. Akbari, M., Aliha, M., Keshavarz, S., & Bonyadi, A. (2016). Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications
  4. Amirghodsi, S., & Bonyadi, A. (2016). Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(4 S2), 17. doi:10.5901/mjss.2016.v7n4s2p17
  5. Bonyadi Naeini, A., & Bagheri Nasrabadi, M. (2015). The investigation of relationship between brand personality and perceived quality. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 94-104.
  6. Bonyadi Naeini , A., & Farahanian , R. (2016). Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product. Intan Management Journal(4), 56-64.
  7. Bonyadi Naeini , A., Homayouni Zadeh , M., & Hemati , M. H. (2014). The Key Success Factors for Technology Roadmapping for Emerging Technologies in Energy Sector. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 3(1)
  8. Bonyadi Naeini , A., & Kazempour , P. (2016). Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users). The Caspian Sea Journal, 10(1), 67-74.
  9. Bonyadi Naeini , A., Khodamoradi , S., & Sabzian , H. (2014). Comparison Of Two Goal Programming Models For Budget Allocation Problem-A Case Study. International Journal of Economy, Management and Social Sciences, 3(11), 749-754.
  10. Bonyadi Naeini , A., Mohammadian , M., & Rashidi , A. (2015). IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: “MA insurance Company”). Journal of Mathematics and Technology, 6(1), 51-55. doi:10.7813/jmt.2015/6-1/8
  11. Bonyadi Naeini , A., Mosayebi , A., & Hamidi , A. (2017). A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity. International Journal of Contemporary Applied Sciences, 4(3), 90-104.
  12. Bonyadi Naeini , A., Noori , J., & Fattahi , K. (2016). Developing a Management Credit Risk Model in Commercial Banks Via DEA Approach - A case of Tehran Commercial Banks in Iran. Marketing and Management of Innovations, 9(Special Issue)
  13. Bonyadi Naeini , A., Roshanpanah Azali , P., & Sepehr Tamaddoni , K. (2015). Impact of brand equity on purchase intention and development, brand preference and customer willingness to pay higher prices. Management and Administrative Sciences Review, 4(3), 616-626.
  14. Bonyadi Naeini , A., & Soleimani Malekan , M. (2016). Collaborative Networks in Support of Reindustrialization in Line with the 1404 Vision Bill. African Journal of Environmental Assessment and Management, (21).
  15. Bonyadi Naeini , A., Soleimani Malekan , M., & Kaldi , A. (2015). e-HRM initiation using concept maps. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 30-39.
  16. Bonyadi Naeini , A., Talebi , H., & Roshanpanah Azali , P. (2016). The Relationship Between Implementing The Eight Stages Of Knowledge Management (Beckman’s Model) And Organizational Strategic Realm Among Iranian Tobacco Company. Intan Management Journal(S2), 186-190.
  17. Dehghan Mashtani , M., Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2012). Development of Using Balanced Scorecard in Universities to Improve Performance: a Fuzzy DEMATEL-Shapley Value Goal Programming Approach. International Journal of Information, Security and Systems Management, 1(2), 86-94.
  18. Gholizadeh , H., Bonyadi Naeini , A., & Moeini , A. (2015). Catch-up of Technology Definition and Gap Analysis by Cluster Analysis and Quantitative Method (Meta-curve). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 362-372.
  19. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015a). Proposing a model for absorption capacity of technology. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 113-124. 
  20. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015b). A quantitative model of technological catch-up. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 233-243.
  21. Gholizadeh , H., Moeini , A., & Bonyadi Naeini , A. (2015). Factors that influencing on Catch-up of technology (A case study of technology in Iran). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(3), 45-56.
  22. Hesarsorkh, A. H., Bonyadi Naeini , A., Sadjadi , S. J., & Mohammadi , M. (2014). A production-inventory model with imperfect production process consideration: A geometric programming approach. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 605-614
  23. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2013). A Hybrid Grey-Game-MCDM Method for ERP Selecting Based on BSC. International Journal of Management and Business Research, 3(1), 13-20.
  24. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2014). An ERP Selection Combination Model under Uncertainty: A Grey-BSC-AHP-Entropy Model. International Journal of Research in Industrial Engineering, 3(3), 13-23.
  25. Mozafari , A., & Bonyadi Naeini , A. (2016). RANKING AUTOMOTIVE CUSTOMER REQUIREMENTS USING CLUSTERING AND THREE PARAMETER GREY NUMBERS. International Journal of Information, Business and Management, 8(3).
  26. Bonyadi Naeini, A., & Atashkar, A. R. (2016). Identify and Prioritize the Key Success Factors in the Establishment of Crowdsourced Systems. Modern Applied Science, 10(6), 105-111. 
  27. Nouralizadeh, H., Bonyadi Naeini, A. B., & Komeilian, A. (2017). Designing a Comprehensive Model for New Product Development in Iran's Home Appliance Industry using Structural Equation Approach. Journal of Engineering and Applied Sciences, 12(9), 2415-2422.
  28. Bonyadi Naeini, A., Shafia, M., & Samadi, H. (2016). Prioritizing lifestyles in shopping centers, using fuzzy inference system (Case study: shopping centers in Zanjan). Intan Management Journal(S2), 67-76.
  29. Bonyadi Naeini, A.., & Sohrabi, E. (2016). Investigation of Social Networking Function in the Development of Viral Marketing. Modern Applied Science, 10(6), 112-125. 
  30. Oleyaei Motlagh , S. Y., & Bonyadi Naeini , A. (2014). Identifying the role of human resource management in increasing performance and implementation of six sigma projects using fuzzy cognitive maps. Uncertain Supply Chain Management, 2
  31. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014a). EVALUATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP). Indian Journal of Scientific Research, 1(3), 57-65.
  32. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Survey The Effect of Relationship Marketing on Management of Customer Satisfaction. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 1(6), 114-121.
  33. Sadjadi , S. J., Bonyadi Naeini , A., Hamidi Hesar Sorkh , A., & Moosavi Tabatabaei , S. R. (2017). An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process. Journal of Industrial and Systems Engineering, 10(special issue on production and inventory), 91-108.
  34. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014) Joint pricing and production management: a geometric programming approach with consideration of cubic production cost function. Journal of Industrial Engineering International, 10(79). 
  35. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Optimal pricing in different markets under various customer service strategies. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 452-464.
  36. Shafia , M. A., Ali Ahmadi , A. R., Bonyadi Naeini , A., & Taghavi , M. H. (2017). Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology. Journal of Administrative Management, Education and Training (JAMET), 13(Special Issue (1)), 334-350.
  37. Shafia , M. A., Bonyadi Naeini , A., Sharifi , M., Fatahi , K., & Sabzian Papi , H. (2016). Trade Complementarity of Islamic Development Bank Group Member Countries and Development of the Counter Trade among Them. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(4), 36-45.
 
عناوین مقالات علمی پژوهشی فارسی منتشر شده:
  1. اختیاری  , م., بنیادی نائینی , ع., رحیمی , م. (1393). تعیین اوزان راهبردها و رتبه بندی شرکای راهبردی بانک ها (با استفاده از یک رویکرد گروهی-ترکیبی از تصمیم گیری چند معیاره). فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی, 9(4), 600-622.
  2. امینی , ح., بنیادی نائینی , ع., پیشوایی , م. (1394). سناریونگاری صنعت نفت و گاز ایران در شرایط تحریم، مبتنی بر رویکرد عدم قطعیت های کلیدی و تحلیل اثرات متقابل. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(45), 97-85.
  3. بنیادی نائینی , ع., احدزاده نمین , م., امینی , ع. (1395). داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده ها بهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری شرکت های مدیریت بهداشت و درمان, 7(2), 73-63.
  4. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م., علی احمدی , ح. (1392). آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(35).
  5. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س. (1395). (مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران) بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15(پاییز).
  6. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س., خیبری , ن. (1395). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 27(پاییز), 193-177.
  7. بنیادی نائینی, ع., ایزدی , ن. (1395). رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور. مطالعات مدیریت راهبردی, 27(پاییز), 45-19.
  8. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1391). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری. فصلنامه نظارت و بازرسی, 6(19).
  9. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1392). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه نهج البلاغه. فصلنامه نظارت و بازرسی, 7(24), 7-26.
  10. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). تعیین شاخصهای تأثیرگذار و تأثیر پذیر در الگوی تجمیعی نظام شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا. فصلنامه نظارت و بازرسی, 8(30), 90-67.
  11. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1394). بررسی تاثیر مدیریت جهادی بر استقرار اقتصاد مقاومتی با روش ویکور فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(44), 104-191.
  12. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1391). بررسی تاثیر معنویت بر شاخص های اثر بخشی گروهی بر پایه نظرات شهید مطهری. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 11(32), 105-116.
  13. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1392). ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(34), 37-54.
  14. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). بررسی نقش سیستماتیک عوامل انسانی بر موفقیت پروژه با رویکرد شاپلی - دیماتل خاکستری. چشم انداز مدیریت صنعتی(14), 27-45.
  15. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح., دهقان مشتانی , م. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مجله مدیریت بازاریابی(25), 83-100.
  16. بنیادی نائینی  , ع., نمکی  , س., فاتحی  , م. (1393). بررسی تاثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی گری ارزش ادراک شده توسط مشتری :  بانک پاسارگاد. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 4(4).
  17. بنیادی نائینی , ع., والی , ف., عزیزی , م. ح., احسنی زاده , س. (1395). بررسی رابطۀ بین مؤلفه های فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی. فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع), 8(3), 26-21.
  18. بنیادی نائینی, ع., یوسفی, س., فائضی راد, م. (1395). پویاسازی خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش DEA-DA در بستر شبکه عصبی مصنوعی SOM. مطالعات مدیریت صنعتی, 14(40), 165-187.
  19. بنیادی نائینی, ع., جلالی نائینی , س. غ., فهیما , م. (1392). طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره وری فردی کارکنان : مورد مطالعه بانک سپه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 3(2).
  20. بنیادی نائینی, ع., فاتحی  , م., کامفیروزی , م. (1392). اثربخشی شیوه ها و راهبردهای ارتباطی در سازمانهای مجازی و الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی(16), 60-39.
  21. تقوی, م., علی‌احمدی, ع., شفیعا, م. ع., اخوان, پ., بنیادی‌نائینی, ع., افتخاری, ح. (1396). بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تاثیر آن بر موفقیت پروژه (مطالعه موردی: شرکت پدیده شاندیز). مدیریت فردا, 52(16), 251-268.
  22. حاج کریمی , ع., رضائیان , ع., هادیزاده , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران. چشم انداز مدیریت دولتی(8), 23-43.
  23. حاجی کریمی , ع., رضائیان , ع., هادی زاده مقدم , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). بررسی تأثیر شایستگیهای هوش عاطفی، شناختی و اجتماعی در شایستگیهای مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران. اندیشه مدیریت راهبردی, 5(1), 254-223.
  24. سیدحسینی  , س. م., اقبالی  , س. م., بنیادی نائینی , ع., قاضی نوری , س. س. (1393). رابطۀ علم و اخلاق در نانوفناوری. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری, 9(3).
  25. شفیعا , م. ع., علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. (1395). ارائه مدلی شاخص برای بومی سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15, 20-23.
  26. شکوری , ش., بنیادی نائینی , ع. (1394). سناریوپردازی آینده صنعت نرم افزارهای کاربردی در ایران با رویکرد آینده پژوهی. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 3(3), 138-111.
  27. فهیما , م., جلالی نائینی , س. غ., بنیادی نائینی  , ع. (1392). تحلیل و رتبه بندی وضعیت فرهنگ سازمانی و بهره وری فردی کارکنان منطبق با شرایط بومی- اسلامی (مطالعه موردی : بانک سپه). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(37), 25-38.
  28. قلیزاده , ح., بنیادی نائینی  , ع., معینی  , ع., محمدی , م. (1393). مدلسازی تأثیر شناسایی، جذب و اکتساب فناوری بر جهش تکنولوژیک. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 2(2), 110-181.
  29. قلیزاده , ح., معینی , ع., بنیادی نائینی  , ع., محمدی , م. (1394). ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه گیری ظرفیت جذب مطالعه موردی: نانو فناوری ایران. فصلنامه رشد فناوری, 11(42).
  30. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی  , ع., موسوی لقمان , س. ا. (1392). بررسی نقش عوامل در اقتصاد بدون نفت در الگوی اقتصاد مقاومتی. فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی, 13(52), 87-59.
  31. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی , ع., مهری , ر. (1394). بررسی تأثیر معنویت بر ابعاد مختلف فردی در سازمان مبتنی بر نظریات شهید مطهری. فصلنامه علمی  پژوهشی مدیریت اسلامی, 23(2), 67 -81.
  32. کریمی صدر , م. ر., بنیادی نائینی , ع. (1395). انتخاب سبد حوزه های کسب و کاری برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ایرانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری, 5(3), 111-143.
  33. محمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., فتاحی , ک., ثابت سروستانی , م. (1395). تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک- های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15.
  34. نوری , ج., بنیادی نائینی , ع., اسماعیل زاده , م. (1395). تعیین جایگاه ایران در منطقه از منظر اقتصاد دانش بنیان بر پایه الگوریتم خوشه بندی. فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان, 4(ویژه نامه اقتصاد مقاومتی), 155-133.
  35. نوری  , س., بنیادی نائینی , ع., مومنی , ر. (1394). طراحی و تبیین مدل شایستگی های رفتاری خلاقانه در مدیران اجرایی. چشم انداز مدیریت دولتی(24), 77-102.
  36. بنیادی نائینی، ع.، صدوق، س.م.، (1396). شناسایی عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی علم و فناوری. فصلنامه قدرت نرم. (17). 84-60
 عناوین برخی از پایان نامه های راهنمایی شده دانشجویان تحصیلات تکمیلی :
  1. آجودانی , د. (1393). مدل سازی تاثیر بسته بندی عصبی در تبلیغات بر روی وفاداری مشتری و ارزش برند در فضای کسب و کار. 
  2. اکبری ، م. (1396). تاثیر پست های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی بر جذب مشتری در صنایع کالاهای تند مصرف و با دوام.
  3. امیرقدسی , س. (1393). بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی ( مطالعه موردی : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران).
  4. امینی , ح. (1393). ارائه راهبرد جهت کاهش اثرات تحریم بر اقتصاد ایران با تمرکز بر تحریم های نفت و گاز مبتنی بر روش برنامه ریزی سناریویی.
  5. امینی , ع. (1395). ارزیابی کارایی مدیریت فناوری و نوآوری در سطح بنگاه با استفاده از تحلیل پوششی داده های دو مرحله ای استوار.
  6. آتشکار , ا. ر. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم های جمع سپاری مطالعه موردی : صنعت خودرو.
  7. بابائی لشکامی , م. (1393). بررسی تائیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمند سازی روانشناختی منابع انسانی در شرکت اپکو ( مهندسی و تامیت قطعات ایران خودرو دیزل).
  8. باقری نصرآبادی , م. (1393). ارائه مدل بازاریابی دانش در سازمانهای خدماتی ایرانی.
  9. بهشتی شیرازی , س. س. (1395). بررسی رابطه بازار پردازی بر رفتار مصرف کننده و تحلیل آن بر اساس بازاریابی عصبی. 
  10. پارسائی منش , ش. (1393). مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی در شرکت ارتباطات مبین نت.
  11. تقی زاده ، ن. (1397). تحلیل عوامل موثر بر تصمیم گیری موفق در مدیران از منظر نوروساینس.
  12. جاوید جم , م. (1394). مدل سازی تاثیر لوگو بر مشتری از منظر فعالیتهای نورونی مغز 
  13. چیذری , ع. (1396). طراحی مدل کسب و کار صنعت خودرو در زنجیره ارزش جهانی ، مطالعه موردی. 
  14. حاتمی , ر. (1393). طراحی الگوی ترسیم نقشه راه تکنولوژی در برنامه های توسعه حمل و نقل ریلی.
  15. حاج سید جوادی , س. ح. (1395). رتبه بندی کارایی شرکتهای پروژه محور ایرانی از منظر مدیریت دانش مبتنی بر روش تحلیل پوششی داده های استوار.
  16. حسنیان , م. ر. (1395). پیش بینی رضایی مشتری با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی (ان-ان-آ) (مطالعه موردی : شرکت عصر گویش پرداز).
  17. رستگار مقدم ، د. (1397). بررسی موانع و ارائه نقشه راه اکتساب تکنولوژی های انرژی خورشیدی و کاربرد آن در معماری پایدار در ایران. 
  18. رشیدی , آ. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات ( مطالعه موردی : شرکت بیمه ما).
  19. زمانی ، م. (1397). اولویت بندی مناطق 22 گانه شهر تهران به منظور پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی با ترکیب جی آی اس و الگورتیم تصمیم گیری بست - ورد (در چارچوب توسعه گردشگری سلامت).
  20. سالمکار , ح. (1393). تدوین مدلی برای بهبود عملکرد کیفی سرمایه انسانی با توجه به روابط رضایت و عملکرد و عامل تعدیل کننده عزت نفس.
  21. فولاد طاهر ، س. (1396). ارائه مدل ریاضی برای مسائل مکان یابی - مسیر یابی سبز با دریافت وتحویل همزمان و مکان یابی مراکز جمع آوری در محیط عدم قطعیت. 
  22. سلیمانی ملکان , م. (1395). ارائه الگویی برای تبیین نقش شبکه های تعامل در احیای صنعتی در راستای تحقق سند چشم انداز 1404.
  23. سوری , ح. (1395). ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت حمل و نقل ریلی در بازار حمل بار داخلی.
  24. سهرابی , ع. (1394). تائیر شبکه های اجتماعی در گسترش بازاریابی ویروسی - مطالعه موردی صنعت IT کشور. 
  25. شکوری , ش. (1394). آینده پژوهی فناوری نرم افزار : مطالعه موردی نرم افزارهای حسابداری در ایران.
  26. شمسی گوشکی , ا. (1394). بررسی فرآیند ارزیابی موشکافانه در صندوق های خطر پذیر و ارائه مدل تطبیقی شرکت های دانش بنیان نوپا در ایران.
  27. صبحی افشار , ا. (1394). بررسی سر ریز فناورانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر صنعت مخابرات ایران مورد مطالعه شرکت اریکسون.
  28. صدوق ونینی , س. م. (1394). طراحی مدل بومی توسعه دیپلماسی علمی و فناوری در کشور.
  29. صمدی ویک  , ح. (1395). سبک تصمیم گیری خرید کندال غالب در انواع سبک زندگی والس.
  30. طالبی , ح. (1396). پیش بینی تقاضای لوازم یدکی با استفاده از روش ترکیبی شبکه های عصبی و تئوری خاکستری.
  31. عادلی مقدم , ج. (1395). پیش بینی طول عمر بعد از بازنشستگی کارکنان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی.
  32. عبایی , ا. (1393). طراحی مدل هوشمندی کسب و کار برای زنجیره تامین داخلی ( مطالعه موردی : شرکت ابزارسرا ( فروش محور)).
  33. فراهانیان , ر. ا. (1394). تعیین مکان مناسب برای برندگذاری و بازاریابی گردشگری شهری به کمک ترکیب روش های ANP و  Dematel (مطالعه موردی : شهر تهران). 
  34. کاظم پور , پ. (1395). بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند اینترنتی و رضایتمندی کاربران با رویکردی تفسیری ساختاری.
  35. کاظمیان , م. (1394). ارزیابی فناوری مایع سازی گاز طبیعی در مقیاس کوچک برای تامین گاز انرژی مناطق دوردست.
  36. کریمی صدر , م. ر. (1395). انتخاب سبد صنایع برای شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر هادی اندیشه توسعه فناور (هاتف).
  37. کیا حسینی , س. م. (1395). بررسی ضدیت مصرف کنندگان کویتی نسبت به محصولات ایرانی.
  38. ماندگار , م. (1394). ارائه مدل مناسب برای بهره مندی از کلان داده های فضای وب جهت توانمندی توسعه فناورانه بنگاه های اقتصادی. 
  39. طیاری آشتیانی ، م. (1396). ارائه مدل تصمیم سازی برای ارزیابی پهنه های مساعد کشت بهینه دیم گندم در کشور مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی و تکنیک (کوپراس).
  40. مرد آزاد ناوی , پ. (1394). طراحی نقشه سفر مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه فرصت های بهبود بر اساس تحلیل ارتباط میان تجربه مشتری و خرید مجدد (مطالعه موردی خدمات گارانتی بدنه سایپا).
  41. مسیبی , ع. (1395). طراحی و تبیین مدل ترکیبی مزیت رقابتی مبتنی بر نظریه سرمایه بوردیو و هوشمندی رقابتی با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه صنعت مواد غذایی.
  42. مصحف پناه ، م. (1396). بهینه کاوی کارایی تحقیق و توسعه تکنولوژی نانو در ایران - مقایسه بین المللی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها.
  43. معتمدی , م. ا. (1395). مدلسازی مفهومی با زیوار سازی با رویکرد بازاریابی ویروسی در فروش محصولات نرم افزاری مورد مطالعه بازیهای کامپیوتری و موبایلی.
  44. مهاجرانی , س. (1395). واکاوی انتظارات مدیران ارشد و صف سازمان ها از حوره منابع انسانی (مورد مطالعه شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو).
  45. نجار , ع. (1396). تحلیل رفتار قیمت گذاری شرکت های بیمه در رشته اتومبیل با استفاده از تئوری علامت دهی (سیگنالینگ)؛ مطالعه موردی شرکت بیمه ملت.
عناوین برخی کتاب های تالیف شده: 
  1. آجودانی , د., بنیادی نائینی , ع. (1394). مدلسازی نوروپکیجینگ در فضای کسب و کار ایران. تهران: راشدین.
  2. امیر قدسی , س., بنیادی نائینی  , ع. (1396). استراتژی های مذاکره موفق: فرهوش.
  3. امیرقدسی , س., بنیادی نائینی  , ع. (1395). نقش آفرینی رضایت شغلی در رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی. اندیشگان.
  4. بنیادی نائینی  , ع., آزاد مرد ناوی , پ., خلیلی یگانه , م. (1395). مدیریت تجربه مشتریان . سازمان مدیریت صنعتی.
  5. بنیادی نائینی , ع., خانی , ر., رودی , ک. (1392). تاریخچه و سیر تحول تشکیلاتی و ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد سال اخیر . تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
  6. بنیادی نائینی  , ع., سلیمانی ملکان , م. (1395). احیای صنعتی در ایران . شربیانی.
  7. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395). آشنایی با دیپلماسی علم و فناوری. تهران: آینده پژوه.
  8. همتی , م., بنیادی نائینی  , ع. (1394). استراتژی ها و شیوه اجرای آنها در شرکت های مادر. تهران: راشدین.
  9. یارمند , م., بنیادی نائینی  , ع. (1388). توسعه فرهنگ پاسخگویی در نظام اداری کشور. تهران: قلم علم. 
عناوین برخی کتابهای ترجمه شده:
  1. ایشیزاکا ,آلسیو, نمری, فیلیپ. تحلیل تصمیم گیری چند معیاره. مترجمین: بنیادی نایینی , علی  و هاشمی ,امین . تهران: انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران , 1397 .
  2. مک کیئون , گریک. اهمیت گرایی (به دنبال کمتر ولی بهتر).مترجمین: نیک خواه , ارشاد و  بنیادی نائینی, علیتهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1395.
  3. هارتلی , پیتر چاترتون , پیتر ارتباطات تجاری (بازنگری در رفتار حرفه ای برای عصر فرادیجیتال) رجب طاووسی , امید و بنیادی نائینیعلیتهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1394.  
 داوری در نشریات و کنفرانسی های معتبر علمی:
  1. داوری در Industrial Management & Data Systems Journal از Emerald Publishing
  2. داوری در Applied Economics Journal  از انتشارات Taylor & Francis Group
  3. داور نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید دانشگاه علم و صنعت ایران(ISSN: 2008-4870)
  4. داور فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع سازمانی دانشگاه تربیت مدرس(ISSN: 2228-6977)
  5. داور فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران(ISSN: 2008-5060)
  6. داور فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
  7. داور نشریه علمی- پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
  8. داور فصلنامه علمی ترویجی رشد فناوری(ISSN: 1735-5486)
  9. داور نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
  10. داور اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
  11. عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند و داور این کنفرانس علمی
  12. داوری پروژه‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (INSF)
 
عضویت در انجمن های علمی
  1. انجمن علمی مدیریت دولتی
  2. انجمن علمی مدیریت فناوری
  3. انجمن علمی مدیریت دانش
  4. عضو کارگروه های واژه گزینی و تولید محتوای انجمن مدیریت فناوری ایران
افتخارات و تقدیرها
  1. عضو بنیاد ملی نخبگان.(استفاده از تسهیلات نظام وظیفه نخبگان)
  2. پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1390.
عناوین طرحها و پروژه های صنعتی انجام شده از طریق دفتر همکاریهای علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه
عنوان طرح تحقیقاتی محل اجرای طرح(کارفرما)
تدوین گزارش مطالعات بازار ایران جهت سرمایه گذاری خودروسازان خارجی(تجزیه و تحلیل ساختار صنعت - ساختار کسب و کار -تشخیص عدم موفقیت خودروهای ژاپنی در بازار ایران) شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران
طراحی و اجرای مدل بومی یکپارچه سازی نظام مدیریت عملکرد جهت پایش و عملیاتی نمودن ارزیابی عملکرد ستاد، بنادر، مدیران ستادی و مدیران بنادر سازمان بنادر و دریانوردی
مطالعه و بررسی ساختار سازمانی مناسب و بهینه سازی خرده سیستم مدیریت منابع انسانی برای شرکت انتقال گاز شرکت انتقال گاز ایران
مطالعه و بررسی در جهت ارائه مدلی برای بهبود عملکرد کارکنان با رویکرد استراتژیک در شرکت پاسارگاد فولاد نوید شرکت پاسارگاد فولاد نوید
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان براساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در خصوص محصولات گروه خودروسازی سایپا شرکت سایپا
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی براساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در ده استان کشور بر روی خودروی تیبا به صورت نمایشگاهی شرکت سایپا
بررسی و ارائه نقشه جامع سفر مشتری شرکت ایران خودرو (CEM) و ارائه مدل مدیریت بر تجربه مشتریان شرکت ایران خودرو
بررسی و ارائه مدل فرآیندی برای اجرای ارزیابی عملکرد و اثربخشی تیم های کاری شرکت ایران خودرو شرکت ایران خودرو
ارایه مدل یکپارچه ساز پارامترهای انتظارات آتی مشتریان و  تجربیات مشتریان در شرکت ایران خودرو    شرکت ایران خودرو
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایت مندی بر اساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در استان تهران  بر روی خودروی تیبا و تندر و برلیانس H320 و H330 شرکت سایپا
ارائه مدل کاربردی ارزیابی و نظارت بر اثربخشی پروژه‏های بهبود منتج از صدای مشتری در شرکت ایران خودرو شرکت ایران خودرو
دفعات مشاهده: 19843 بار   |   دفعات چاپ: 1009 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 65 بار   |   0 نظر

CAPTCHA code
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.29 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 3760