[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: پنجشنبه مورخ ۲۱ آذر ۱۳۹۸

..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: برنامه امتحانی مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده صنایع نیمسال دوم98-97
:: اطلاعیه تکمیلی : ضوابط و مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ورودی بهمن98
..
:: دکتر یاسر سبحانی فرد ::
 " دکتر یاسر سبحانی فرد "
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی پیشرفت
و عضو گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار

 
سایت شخصی : www.sobhanifard.ir
Email : sobhanifardgmail.com
  تلفن دفتر :73228003

تحصیلات دانشگاهی

 دکتری مدیریت کسب و کار و منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی 
عنوان رساله دکتری : طراحی و تبیین مدل اثرگذاری برون سپاری بر کیفیت خدمات مشتریان

 
زمینه های تخصصی و علاقه های تحقیقاتی
  1. تحلیل رفتار و منابع انسانی  خطاهای رفتاری - اقتصاد رفتاری - رفتار در سازمان -  مدیریت منابع انسانی )
  2. تحلیل رفتار مصرف کننده : (رفتار مصرف کننده ارگانیک و سبز - تغییر رفتار مصرف کننده  )
  3. کسب و کار و تکنولوژی های الکترونیک ( رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی - پذیرش تکنولوژیهای نوین )
سوابق تدریس و عضویت هیات علمی دانشگاهی
  •  گروه مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از سال 1385 تا 1388
  •   گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی از سال 1388 تا 1393
  •   گروه مهندسی و مدیریت کسب و کار دانشگاه علم و صنعت از سال 1393 تا هم اکنون
حوزه تخصصی عنوان درس  
دانشگاههای تدریس شده
روشهای کمّی در کسب و کار
  • تحلیل آماری
  • تصمیم گیری و تحقیق در عملیات
  • برنامه ریزی ریاضی
  • تصمیم گیری برای مدیران
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
شهید بهشتی
علامه طباطبایی
بین المللی امام خمینی قزوین
تحلیل رفتار و منابع انسانی
  • رفتار سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران

 
تحلیل رفتار مصرف کننده
  • رفتار مصرف کننده
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
امام صادق
کسب و کار الکترونیک
  • کسب و کار الکترونیک
  • تجارت الکترونیک
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
امام صادق





 
سوابق پژوهشی
مقالات منتشر شده  (  فقط  مجلات   ISI )
 
الف ) مشخصات مقالات   ISI :
موضوع وضعیت نویسنده بانک اطلاعاتی و کشور مجله چارک در
Scopus
سال انتشار و نمایه مجله نام مقاله N
رفتار مصرف کننده / ارز رمز دیجیتال نفر اول - مسئول Elsevier
آمریکا
Q2 ISI -JCR
Scopus
2019
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications Consumer-based modeling and ranking of the consumption factors of cryptocurrencies 7
رفتار مصرف کننده / شبکه های اجتماعی نفر اول - مسئول Wiley
آمریکا
Q2 ISI -JCR
Scopus
2018
Journal of Consumer  Behaviour Triplex modelling of the political messages consumer behaviour in a social networks 6
رفتار مصرف کننده / شبکه جتتماعی نفر اول - مسئول Oxford University Press
انگلستان
Q3
ISI -JCR
Scopus

Accept
Interacting with Computers How to train first aid through social networks in crisis situations?  5
رفتار مصرف کننده / محصولات ارگانیک تک نفره Emerald
انگلستان
Q1 ISI -JCR
Scopus
2018
British Food Journal Hybrid modelling of the consumption of organic foods in Iran using explanatory factor analysis and an artificial neural network 4
رفتار مصرف کننده / محصولات سبز / شبکه های اجتماعی نفر اول - مسئول Springer
اتریش
Q1 ISI
Scopus
2018
Social Network Analysis and Mining Emotional modeling of the green purchase intention improvement using the viral marketing in the social networks. 3
رفتار مصرف کننده / قوانین ادراک / تبلیغات نفر سوم Web of Science
ایران
ندارد
ISI
2017
Bagh-E Nazar Application Study of Gestalt Visual Perceptual Laws in Advertising Billboard Graphic Design. 2
رفتار مصرف کننده / شبکه اجتماعی / گردشگری نفر اول - مسئول Wiley
آمریکا
Q1 ISI -JCR
Scopus
2019
Sustainable development Mixed modeling of the social network mechanisms for the sustainable development of tourism: The case of Iranian Kurdistans. 1
 
ب) سایر مقالات انگلیسی : سایر مقالات انگلیسی زبان و بین المللی  اینجانب ( با اعتبار کمتر) در لینک گوگل اسکولار زیر موجود است.این مقالات در رزومه دانشگاهی قرار داده نشده.
https://scholar.google.com/citations?user=z3gbpnkAAAAJ&hl=fa
 
ج) مقالات ISC و علمی پژوهشی فارسی
در لیست زیر فقط مقالاتی که دارای درجه علمی - پژوهشی هستند آورده شده اند. سایر مقالات با اعتبار کمتر شامل مقالات کنفرانسی یا علمی - تخصصی  و غیره در این لیست مورد اشاره قرار نگرفته اند.

 
مقالات فارسی  (   فقط    ISC   و   علمی- پژوهشی )
ردیف عنوان مقاله عنوان مجله و محل انتشار نوع نمایه حوزه تخصصی
19 ارائه مدل ساختاری قصد خرید در اینستاگرام مدیریت فردا علمی - پژوهشی رفتار مصرف کننده
شبکه های اجتماعی
18 ارائه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی علمی - پژوهشی مدیریت تولید
17 بررسی تبعات اجرای کوچک سازی در شرکت خوشگوار چشم انداز مدیریت
دانشگاه شهید بهشتی
ISC مدیریت منابع انسانی
16 اثر برون سپاری بر فعالیتهای سازمانی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی ISC مدیریت منابع انسانی
15 مدیریت کانالهای روابط با مشتری مورد کاوی شرکتهای دارو سازی مدیریت کسب و کار دانشگاه آزاد تهران جنوب علمی - پژوهشی رفتار مصرف کننده
14 طراحی و ارزیابی استراتژی های برند لوازم خانگی مطالعات مدیریت راهبردی انجمن مدیریت راهبردی  ISC ISC بازاریابی
مدیریت برند
13 ارزیابی عوامل مؤثر بر کاربرد بیلبوردهای تجاری توسط شرکتهای تبلیغاتی اصفهان پژوهش هنر دانشگاه هنر ISC رفتار مصرف کننده
تبلیغات
12 تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری
الکترونیکی در ایران
مطالعات مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبایی علمی - پژوهشی مدیریت منابع انسانی
فن آوری اطلاعات
11 بررسی تاثیر IT بر صنعت حمل و نقل مدیریت کسب و کار علمی - پژوهشی فن آوری اطلاعات
10 بررسی نقش سیستم خبره هوشمند برای ارزیابی سازمانهای رقابتی مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه تهران ISC ISC فن آوری اطلاعات
9 طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان مدیریت کسب و کار علمی - پژوهشی بازاریابی
8 بررسی و رتبه بندی کیفیت خدمات مشتریان ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC ISC بازاریابی
7 علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های مهندسی مجدد فرآیند های سازمانی در کشور ایران اندیشه های نوین مدیریت دانشگاه سمنان ISC ISC مدیریت منابع انسانی
فناوری اطلاعات
6 بررسی رابطه راهبرد بهبود  کیفیت خدمات الکترونیکی   و گسترش استفاده مشتریان از نشانگرهای بانکداری الکترونیک چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC بازاریابی
فناوری اطلاعات
5 بررسی کیفیت خدمات فروش و اثر آن بر رضایت مشتریان، مطالعه موردی شرکت سایپا مجله مدیریت و توسعه/ ریاست جمهوری ISC بازاریابی
4 تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان مطالعات مدیریت راهبردیISC دانشگاه شهید بهشتی ISC بازاریابی
3 بررسی نقش  بررسی  نقش رفتار دیندارانه بر میزان بروز رفتار شاد در افراد توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی علمی - پژوهشی مدیریت رفتار
مدیریت اسلامی
2 بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان مطالعات آموزشی و آموزشگاهی دانشگاه فرهنگیان علمی - پژوهشی بازاریابی
1 تبیین و مقایسه مبانی معرفت‌شناسی و فلسفی مدیریت دانش از دیدگاه اسلام و غرب دو فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی علمی - پژوهشی مدیریت اسلامی
کتب منتشره
ردیف عنوان کتاب موضوع ­و رشته مرتبط انتشارات سال چاپ
1 تحلیل عاملی و  معادلات ساختاری  ( ویراست دوم ) روشهای کمی در کسب و کار دانشگاه امام صادق 1395
2 تحلیل آماری پیشرفته ( ویراست دوم) روشهای کمی در کسب و کار دانشگاه امام صادق 1397
3 تحقیق در عملیات روشهای کمی در کسب و کار نشر هستان 1387
4 آنچه یک دانشجو باید بداند  روش تحقیق جهاد دانشگاهی ایران 1394
5 مدیریت تولید و عملیات مدیریت  تولید و عملیات نشر کتاب دانشگاهی 1392
مشارکت در طرح های تحقیقاتی
ردیف عنوان پروژه کارفرما  
نقش
1 موانع محیطی تاسیس و رشد کسب و کارهای خرد در ایران مرکز پژوهش های مجلس مدیر
2 بررسی سطوح و علل سکوت سازمانی بین استادان و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهید بهشتی مدیر
3 تعیین شاخص های تحول در علوم انسانی - اسلامی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی مدیر
4 امکان سنجی راه اندازی قطب علمی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی مدیر
5 بررسی و تعیین الزامات تحقق اهداف راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه منابع انسانی و سنجش نگرش مدیران در این زمینه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم همکار اصلی
6 چالش های کسب و کار در دولت یازدهم مرکز تحقیقاتی آرا مدیر
7 پایش محیط کسب و کار در ایران اتاق بازرگانی  کشور همکار اصلی
8 ارتباط گیری با ایرانیان خارج از کشور جهت جلب مشارکت آنها در کمکهای مالی و تخصصی کمیته امداد امام خمینی همکار اصلی
9 تجربیات دولت برزیل در حمایت از سرمایه گذاری های تولیدی و صادراتی و ارائه پیشنهاد به دولت و مجلس ایران مرکز پژوهشهای مجلس مدیر
10 سنجش امنیت سرمایه ­گذاری در ایران  چارچوب مفهومی، روش‌، شاخص و نماگرها مرکز پژوهشهای مجلس مشاور آماری و روش تحقیق
زمینه های تخصصی و علاقه های تحقیقاتی
دفعات مشاهده: 9681 بار   |   دفعات چاپ: 597 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 40.52 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4004