[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اولین کنفرانس ملـی مدیریت و مهندســـــی پیشرفت::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: پنجشنبه مورخ ۲ آذر ۱۳۹۶

..
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: انتخاب استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 96
:: نشست فرهنگی اساتید / انقلاب، آمریکا تا به امروز / 22 آبان 1396
..
:: اطلاعیه شماره 1 مصاحبه متقاضیان پذیرش در دانشکده مهندسی پیشرفت-این اطلاعیه بروزرسانی می گردد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۲/۷ | 

اطلاعیه شماره 1

قابل توجه متقاضیان محترم پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشکده مهندسی پیشرفت

دوره های روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت ایران

رشته های مدیریت تکنولوژی، سیاستگذاری علم و فناوری، مدیریت سازمان های دولتی ایران

 

ضمن تبریک کسب نمره قبولی در مرحله اول (آزمون کتبی)، موارد ذیل  را به اطلاع می رساند:

 <!--[endif]-->  مدارک و مستندات مربوطه، به صورت یک کلربوک، مهیا و تحویل دانشکده گردد. (نشانی: م رسالت، خ هنگام، خ دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه علم و صنعت ایران، مجتمع شهید دکتر چمران، دانشکده مهندسی پیشرفت، طبقه همکف - اطاق 015 - اقای خاکپور - تلفن:73228024-021)

<!--[endif]--> لطفا مدارک فوق حتما به صورت یک کلربوک ارائه گردد. رعایت ترتیب قرار گیری که در ذیل آمده است، هنگام درج مطالب ضروری است. در غیر این صورت از تحویل گرفتن مدارک اجتناب می گردد.

<!--[endif]--> ارائه نکردن مدارک در زمان مشخص شده به دانشکده، به منزله انصراف از مصاحبه تخصصی می باشد.

 <!--[endif]--> مصاحبه داوطلبان، در بازه زمانی نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. زمان دقیق برگزاری مصاحبه هر یک از داوطلبان، هنگام تحویل مدارک، به ایشان اعلام می گردد. روزهای برگزاری جلسات مصاحبه، به تفکیک رشته، به شرح جدول ذیل است.

رشته

تاریخ مراجعه

مدیریت تکنولوژی

سه شنبه و چهارشنبه، 14 و 15 اردیبهشت ماه سال جاری

مدیریت سازمان های دولتی ایران

دوشنبه و سه شنبه، 20 و 21 اردیبهشت ماه سال جاری

سیاستگذاری علم و فناوری

سه شنبه و چهارشنبه، 28 و 29 اردیبهشت ماه سال جاری

·  <!--[endif]--> لطفا جهت ارائه کلر بوک مدارک و تشکیل پرونده، مطابق جدول زمانی ذیل، به آقای خاکپور مراجعه فرمائید.

رشته

تاریخ مراجعه

ساعت

مدیریت تکنولوژی

شنبه و یکشنبه، 11 و 12 اردیبهشت ماه سال جاری

9 الی 12

مدیریت سازمان های دولتی ایران

چهارشنبه، 15 و شنبه، 18 اردیبهشت ماه سال جاری

9 الی 12

سیاستگذاری علم و فناوری

شنبه و یکشنبه، 25 و 26 اردیبهشت ماه سال جاری

9 الی 12

 <!--[endif]--> مدارک و ترتیب قرار گیری در کلر بوک:

1.  <!--[endif]--> رزومه:

1.1.  <!--[endif]--> فرم ارزیابی تکمیل شده و یک نسخه از آن پرینت گرفته شده و در اولین صفحه ی کلربوک قرار داده شود. (دستور چاپ، پیش از  استفاده از دکمه "ذخیره و ارسال اطلاعات" با استفاده از لینک "چاپ فرم" که در قسمت ابتدایی صفحه قرار دارد، انجام می شود.)

1.2.  <!--[endif]--> فرم شماره 1 تکمیل شده و امضا شده

1.3.  <!--[endif]--> کارنامه آزمون کتبی دکتری به همراه تصویر رشته محل های انتخابی

1.4.  <!--[endif]--> رزومه کلی متقاضی (حداقل 5 نسخه پرینت ارائه گردد.)

2.  <!--[endif]--> سوابق پژوهشی (بر حسب کارهای پژوهشی مرتبط انجام شده تا کنون):

2.1.  <!--[endif]--> مقالات به ترتیب زیر ( حتما اصل مقالات پذیرش شده به همراه نامه پذیرش و اصل مقالات چاپ شده ارائه گردد.)

2.1.1.  <!--[endif]--> مقالات ISI معتبر

2.1.2.  <!--[endif]--> مقالات ISC و علمی-پژوهشی

2.1.3.  <!--[endif]--> مقالات علمی-ترویجی / مقالات مروری

2.1.4.  <!--[endif]--> مقالات کنفرانسی (بین المللی – ملی - منطقه ای)

2.2.  <!--[endif]--> گواهی ثبت اختراع

2.3.  <!--[endif]--> گواهی برگزیده شدن در جشنواره معتبر علمی بین المللی، خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا

2.4.  <!--[endif]--> اصل کتاب چاپ شده (تالیف-ترجمه)

2.5.  <!--[endif]--> تصویر روی جلد و هیات داوران پایان نامه کارشناسی ارشد و چکیده پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد.( اصل پایان نامه ها روز مصاحبه همراه آورده شود)

3.  <!--[endif]--> سوابق آموزشی

3.1.  <!--[endif]--> اصل و تصویری از لیست نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد با قید معدل در هر دو مقطع به همراه تصویری از آخرین مدرک تحصیلی

3.2.  <!--[endif]--> گواهی برگزیده شدن در جشنواره ها و مسابقات بین المللی و المپیادهای معتبر (در صورت وجود)

3.3.  <!--[endif]--> مدرک زبان (TOEFL-IELTS-MSRT-MCHE)

3.4.  <!--[endif]--> گواهی فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال جاری برای شاغلین به تحصیل (از دانشگاه محل تحصیل کنونی)

3.5.  <!--[endif]--> گواهی معتبر تدریس در دانشگاه ها که دروس تدریس شده و ترم تحصیلی در آن مشخص شده باشد.

3.6.  <!--[endif]--> توصیه نامه در قالب فرم شماره 2 که توسط حداقل 2 نفر از اساتید (ترجیحا اساتید راهنما و مشاور) تکمیل و به صورت محرمانه در قالب پاکت در بسته ارائه گردد.

4.  <!--[endif]--> مدارک شخصی و شغلی

4.1.  <!--[endif]--> اصل و کپی کارت ملی و کلیه صفحات شناسنامه

4.2.  <!--[endif]--> آخرین حکم استخدامی هیات علمی مربی در دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مستندات مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگری

4.3.  <!--[endif]--> مستندات استفاده از امتیاز ایثارگری، طبق مقررات مربوطه.

4.4.  اصل فیش بانکی به مبلغ 1200000 ریال نزد بانک ملی شعبه مینو به شماره حساب 2177579002002 (داوطلبانی که فقط کد رشته محل پردیس خودگردان را انتخاب کرده اند مبلغ ذکر شده را باید به حساب 2177579011009 بانک ملی شعبه مینو واریز نمایند.).

 
نقشه مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران

دفعات مشاهده: 2649 بار   |   دفعات چاپ: 267 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.131 seconds with 1112 queries by yektaweb 3506