[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اولین کنفرانس ملـی مدیریت و مهندســـــی پیشرفت::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: شنبه مورخ ۲ تیر ۱۳۹۷

..
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: قابل توجه دانشجویان واحد نور
:: اطلاعیه مهم در خصوص هزینه مصاحبه دکتری
..
:: دکتر علی بنیادی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۳/۱۸ | 
به نام خدا
سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی


 
 
 
  1. مشخصات عمومی:
نام و نام خانوادگی: دکتر علی بنیادی نائینی
عضو هیئت علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار،  دانشکده مهندسی پیشرفت، دانشگاه علم و صنعت ایران
آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران
http://pe.iust.ac.ir/find.php?item=79.11365.27890.fa University page
https://scholar.google.com/citations?user=zi4_g4oAAAAJ&hl=en Google Scholar page
Bonyadi@ iust.ac.ir University Mail
Bonyadi.naeini@Gmail.com Gmail
+9821-7322-8056 Phone number
+989121056721 Cell Phone number
 
  1. سوابق آموزشی
    1. تحصیلات دانشگاهی
- دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی.
  1. زمینه های تخصصی وتحقیقاتی
1. مدیریت بازاریابی و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing)
2. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی
3. مدیریت فناوری و نوآوری
4.روش تحقیق و علم سنجی(Scientometrics)
 
  1. سوابق شغلی
1. عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
2. معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
3. سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
 
  1. سوابق پژوهشی
 
  1. عناوین مقالات ISI – ISC ، Scopus و علمی پژوهشی منتشر شده:
 
  1. Aghaei, S., & Bonyadi Naeini, A. (2018). Consumer attitudes toward new pasta products in Iran market: A qualitative and quantitative study. Management Science Letters, 8(2), 109-120.
 
  1. Ahmad Alinejad, E., Pishvaee, M. S., & Bonyadi Naeini, A. (2018). Key success factors for logistics provider enterprises: an empirical investigation in Iran. Kybernetes.
 
  1. Akbari, M., Aliha, M., Keshavarz, S., & Bonyadi, A. (2016). Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications. doi:10.1177/1464420716681591
 
  1. Amirghodsi, S., & Bonyadi, A. (2016). Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(4 S2), 17. doi:10.5901/mjss.2016.v7n4s2p17
 
  1. Bonyadi Naeini, A., & Bagheri Nasrabadi, M. (2015). The investigation of relationship between brand personality and perceived quality. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 94-104.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., & Farahanian , R. (2016). Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product. Intan Management Journal(4), 56-64.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Homayouni Zadeh , M., & Hemati , M. H. (2014). The Key Success Factors for Technology Roadmapping for Emerging Technologies in Energy Sector. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 3(1)
 
  1. Bonyadi Naeini , A., & Kazempour , P. (2016). Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users). The Caspian Sea Journal, 10(1), 67-74.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Khodamoradi , S., & Sabzian , H. (2014). Comparison Of Two Goal Programming Models For Budget Allocation Problem-A Case Study. International Journal of Economy, Management and Social Sciences, 3(11), 749-754.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Mohammadian , M., & Rashidi , A. (2015). IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: “MA insurance Company”). Journal of Mathematics and Technology, 6(1), 51-55. doi:10.7813/jmt.2015/6-1/8
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Mosayebi , A., & Hamidi , A. (2017). A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity. International Journal of Contemporary Applied Sciences, 4(3), 90-104.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Noori , J., & Fattahi , K. (2016). Developing a Management Credit Risk Model in Commercial Banks Via DEA Approach - A case of Tehran Commercial Banks in Iran. Marketing and Management of Innovations, 9(Special Issue)
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Roshanpanah Azali , P., & Sepehr Tamaddoni , K. (2015). Impact of brand equity on purchase intention and development, brand preference and customer willingness to pay higher prices. Management and Administrative Sciences Review, 4(3), 616-626.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., & Soheili , A. (2016). A Field Study on Education and Characteristic Role on Entrepreneurship in Development Countries (Case Study: Iran). African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(5)
 
  1. Bonyadi Naeini , A., & Soleimani Malekan , M. (2016). Collaborative Networks in Support of Reindustrialization in Line
  2. with the 1404 Vision Bill. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(3).
  3. Bonyadi Naeini , A., Soleimani Malekan , M., & Kaldi , A. (2015). e-HRM initiation using concept maps. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 30-39.
 
  1. Bonyadi Naeini , A., Talebi , H., & Roshanpanah Azali , P. (2016). The Relationship Between Implementing The Eight Stages Of Knowledge Management (Beckman’s Model) And Organizational Strategic Realm Among Iranian Tobacco Company. Intan Management Journal(S2), 186-190.
 
  1. Dehghan Mashtani , M., Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2012). Development of Using Balanced Scorecard in Universities to Improve Performance: a Fuzzy DEMATEL-Shapley Value Goal Programming Approach. International Journal of Information, Security and Systems Management, 1(2), 86-94.
 
  1. Gholizadeh , H., Bonyadi Naeini , A., & Moeini , A. (2015). Catch-up of Technology Definition and Gap Analysis by Cluster Analysis and Quantitative Method (Meta-curve). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 362-372.
 
  1. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015a). Proposing a model for absorption capacity of technology. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 113-124. doi:10.14419/ijet.v4i1.4010
 
  1. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015b). A quantitative model of technological catch-up. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 233-243. doi:10.14419/ijet.v4i1.4203
 
  1. Gholizadeh , H., Moeini , A., & Bonyadi Naeini , A. (2015). Factors that influencing on Catch-up of technology (A case study of technology in Iran). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(3), 45-56.
 
  1. Hesarsorkh, A. H., Bonyadi Naeini , A., Sadjadi , S. J., & Mohammadi , M. (2014). A production-inventory model with imperfect production process consideration: A geometric programming approach. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 605-614.
 
  1. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2013). A Hybrid Grey-Game-MCDM Method for ERP Selecting Based on BSC. International Journal of Management and Business Research, 3(1), 13-20.
 
  1. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2014). An ERP Selection Combination Model under Uncertainty: A Grey-BSC-AHP-Entropy Model. International Journal of Research in Industrial Engineering, 3(3), 13-23.
 
  1. Mozafari , A., & Bonyadi Naeini , A. (2016). RANKING AUTOMOTIVE CUSTOMER REQUIREMENTS USING CLUSTERING AND THREE PARAMETER GREY NUMBERS. International Journal of Information, Business and Management, 8(3).
  2. Bonyadi Naeini, A., & Atashkar, A. R. (2016). Identify and Prioritize the Key Success Factors in the Establishment of Crowdsourced Systems. Modern Applied Science, 10(6), 105-111. doi:10.5539/mas.v10n6p105
 
 
  1. Nouralizadeh, H., Bonyadi Naeini, A. B., & Komeilian, A. (2017). Designing a Comprehensive Model for New Product Development in Iran's Home Appliance Industry using Structural Equation Approach. Journal of Engineering and Applied Sciences, 12(9), 2415-2422.
 
 
  1. Bonyadi Naeini, A., Shafia, M., & Samadi, H. (2016). Prioritizing lifestyles in shopping centers, using fuzzy inference system (Case study: shopping centers in Zanjan). Intan Management Journal(S2), 67-76.
 
  1. Bonyadi Naeini, A.., & Sohrabi, E. (2016). Investigation of Social Networking Function in the Development of Viral Marketing. Modern Applied Science, 10(6), 112-125. doi:10.5539/mas.v10n6p112
  2. Oleyaei Motlagh , S. Y., & Bonyadi Naeini , A. (2014). Identifying the role of human resource management in increasing performance and implementation of six sigma projects using fuzzy cognitive maps. Uncertain Supply Chain Management, 2. doi:10.5267/j.uscm.2014.4.002
 
  1. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014a). EVALUATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP). Indian Journal of Scientific Research, 1(3), 57-65.
 
  1. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Survey The Effect of Relationship Marketing on Management of Customer Satisfaction. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 1(6), 114-121.
 
  1. Sadjadi , S. J., Bonyadi Naeini , A., Hamidi Hesar Sorkh , A., & Moosavi Tabatabaei , S. R. (2017). An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process. Journal of Industrial and Systems Engineering, 10(special issue on production and inventory), 91-108.
 
  1. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014) Joint pricing and production management: a geometric programming approach with consideration of cubic production cost function. Journal of Industrial Engineering International, 10(79). doi:10.1007/s40092-014-0079-1
 
  1. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Optimal pricing in different markets under various customer service strategies. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 452-464.
 
  1. Shafia , M. A., Ali Ahmadi , A. R., Bonyadi Naeini , A., & Taghavi , M. H. (2017). Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology. Journal of Administrative Management, Education and Training (JAMET), 13(Special Issue (1)), 334-350.
 
  1. Shafia , M. A., Bonyadi Naeini , A., Sharifi , M., Fatahi , K., & Sabzian Papi , H. (2016). Trade Complementarity of Islamic Development Bank Group Member Countries and Development of the Counter Trade among Them. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(4), 36-45.
 
  1. اختیاری  , م., بنیادی نائینی , ع., رحیمی , م. (1393). تعیین اوزان راهبردها و رتبه بندی شرکای راهبردی بانک ها (با استفاده از یک رویکرد گروهی-ترکیبی از تصمیم گیری چند معیاره). فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی, 9(4), 600-622.
 
  1. امینی , ح., بنیادی نائینی , ع., پیشوایی , م. (1394). سناریونگاری صنعت نفت و گاز ایران در شرایط تحریم، مبتنی بر رویکرد عدم قطعیت های کلیدی و تحلیل اثرات متقابل. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(45), 97-85.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., احدزاده نمین , م., امینی , ع. (1395). داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده ها بهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری شرکت های مدیریت بهداشت و درمان, 7(2), 73-63.
  2. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م., علی احمدی , ح. (1392). آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(35).
 
  1. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س. (1395). (مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران) بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15(پاییز).
 
  1. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س., خیبری , ن. (1395). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 27(پاییز), 193-177.
 
  1. بنیادی نائینی, ع., ایزدی , ن. (1395). رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور. مطالعات مدیریت راهبردی, 27(پاییز), 45-19.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1391). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی). فصلنامه نظارت و بازرسی, 6(19).
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1392). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه نهج البلاغه. فصلنامه نظارت و بازرسی, 7(24), 7-26.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). تعیین شاخصهای تأثیرگذار و تأثیر پذیر در الگوی تجمیعی نظام شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا. فصلنامه نظارت و بازرسی, 8(30), 90-67.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1394). بررسی تاثیر مدیریت جهادی بر استقرار اقتصاد مقاومتی با روش ویکور فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(44), 104-191.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1391). بررسی تاثیر معنویت بر شاخص های اثر بخشی گروهی بر پایه نظرات شهید مطهری. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 11(32), 105-116.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1392). ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(34), 37-54.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). بررسی نقش سیستماتیک عوامل انسانی بر موفقیت پروژه با رویکرد شاپلی - دیماتل خاکستری. چشم انداز مدیریت صنعتی(14), 27-45.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح., دهقان مشتانی , م. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مجله مدیریت بازاریابی(25), 83-100.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., نمکی  , س., فاتحی  , م. (1393). بررسی تاثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی گری ارزش ادراک شده توسط مشتری :  بانک پاسارگاد. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 4(4).
 
  1. بنیادی نائینی , ع., والی , ف., عزیزی , م. ح., احسنی زاده , س. (1395). بررسی رابطۀ بین مؤلفه های فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی. فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع), 8(3), 26-21.
 
  1. بنیادی نائینی, ع., یوسفی, س., فائضی راد, م. (1395). پویاسازی خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش DEA-DA در بستر شبکه عصبی مصنوعی SOM. مطالعات مدیریت صنعتی, 14(40), 165-187.
 
  1. بنیادی نائینی, ع., جلالی نائینی , س. غ., فهیما , م. (1392). طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره وری فردی کارکنان : مورد مطالعه بانک سپه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 3(2).
 
  1. بنیادی نائینی, ع., فاتحی  , م., کامفیروزی , م. (1392). اثربخشی شیوه ها و راهبردهای ارتباطی در سازمانهای مجازی و الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی(16), 60-39.
 
  1. تقوی, م., علی‌احمدی, ع., شفیعا, م. ع., اخوان, پ., بنیادی‌نائینی, ع., افتخاری, ح. (1396). بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تاثیر آن بر موفقیت پروژه (مطالعه موردی: شرکت پدیده شاندیز). مدیریت فردا, 52(16), 251-268.
 
  1. حاج کریمی , ع., رضائیان , ع., هادیزاده , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران. چشم انداز مدیریت دولتی(8), 23-43.
 
  1. حاجی کریمی , ع., رضائیان , ع., هادی زاده مقدم , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). بررسی تأثیر شایستگیهای هوش عاطفی، شناختی و اجتماعی در شایستگیهای مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران. اندیشه مدیریت راهبردی, 5(1), 254-223.
 
  1. سیدحسینی  , س. م., اقبالی  , س. م., بنیادی نائینی , ع., قاضی نوری , س. س. (1393). رابطۀ علم و اخلاق در نانوفناوری. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری, 9(3).
 
  1. شفیعا , م. ع., علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. (1395). ارائه مدلی شاخص برای بومی سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15, 20-23.
  2. شکوری , ش., بنیادی نائینی , ع. (1394). سناریوپردازی آینده صنعت نرم افزارهای کاربردی در ایران با رویکرد آینده پژوهی. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 3(3), 138-111.
 
  1. فهیما , م., جلالی نائینی , س. غ., بنیادی نائینی  , ع. (1392). تحلیل و رتبه بندی وضعیت فرهنگ سازمانی و بهره وری فردی کارکنان منطبق با شرایط بومی- اسلامی (مطالعه موردی : بانک سپه). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(37), 25-38.
 
  1. قلیزاده , ح., بنیادی نائینی  , ع., معینی  , ع., محمدی , م. (1393). مدلسازی تأثیر شناسایی، جذب و اکتساب فناوری بر جهش تکنولوژیک. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 2(2), 110-181.
 
  1. قلیزاده , ح., معینی , ع., بنیادی نائینی  , ع., محمدی , م. (1394). ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه گیری ظرفیت جذب مطالعه موردی: نانو فناوری ایران. فصلنامه رشد فناوری, 11(42).
 
  1. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی  , ع., موسوی لقمان , س. ا. (1392). بررسی نقش عوامل در اقتصاد بدون نفت در الگوی اقتصاد مقاومتی. فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی, 13(52), 87-59.
 
  1. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی , ع., مهری , ر. (1394). بررسی تأثیر معنویت بر ابعاد مختلف فردی در سازمان مبتنی بر نظریات شهید مطهری. فصلنامه علمی  پژوهشی مدیریت اسلامی, 23(2), 67 -81.
 
  1. کریمی صدر , م. ر., بنیادی نائینی , ع. (1395). انتخاب سبد حوزه های کسب و کاری برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ایرانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری, 5(3), 111-143.
 
  1. محمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., فتاحی , ک., ثابت سروستانی , م. (1395). تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک- های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15.
 
  1. نوری , ج., بنیادی نائینی , ع., اسماعیل زاده , م. (1395). تعیین جایگاه ایران در منطقه از منظر اقتصاد دانش بنیان بر پایه الگوریتم خوشه بندی. فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان, 4(ویژه نامه اقتصاد مقاومتی), 155-133.
 
  1. نوری  , س., بنیادی نائینی , ع., مومنی , ر. (1394). طراحی و تبیین مدل شایستگی های رفتاری خلاقانه در مدیران اجرایی. چشم انداز مدیریت دولتی(24), 77-102.
 
 
  1. عناوین مقالات پذیرفته شده در همایشها و کنفرانس های ملی و بین المللی:
 
  1. Bonyadi Naeini , A., & Hatami , R. (2015). Setting down a Technology Roadmap for the Iranian Railways Infrastructure. Paper presented at the International Congress on Advanced Railway Engineering, University of Istanbul.
 
  1. اقبالی , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1391). تحریم های نفتی غرب، فرصت دستیابی به آرزوی رهایی از بلای اقتصاد نفتی. همایش ملی اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی, بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. اقبالی , س. م., یوسفی کوره چی , ح., بنیادی نائینی , ع. (1391). نقش فناوری اطلاعات در ایجاد و توسعه کارآفرینی، اشتغال و توسعه ملی در کشور ایران. اولین همایش منطقه ای کاربرد علوم برق و کامپیوتر در صنعت مخابرات, دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز.
 
  1. امیر قدسی , س., بنیادی نائینی , ع. (1394). بررسی رابطه تاثیر گذاری و تاثیر پذیری مولفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی به روش دیمتل فازی (مطالعه موردی : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران). سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری, دانشگاه شهید بهشتی.
 
  1. امینی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). بررسی جایگاه و اهمیت گیمیفیکیشن به همراه مصادیقی از آن در کلاس درس (مطالعه موردی). کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم, شیراز.
 
  1. آشتیانی پور , ز., امینی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). ارائه الگویی برای پیاده سازی سیستم هوشمندی فناوری با استفاده از مدیریت دانش در یک بنگاه، موردکاوی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران. ششمین کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., احدزاده نمین , م., امینی , ع. (1395). ارزیابی اثرات هوشمندی فناوری بر کارایی توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری بنگاههای فناوری محور. هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها, دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م. (1392). توسعه کارآفرینی از طریق آموزش کارآفرینی بمنظور تحقق توسعه سیاسی- اقتصادی کشور ایران. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع.,  اقبالی  , س. م. (1392). نقش و جایگاه کارآفرینی در ارتقاء رشته های فنی و مهندسی در دانشگاههای ایران. همایش ملی دانشگاه کار آفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م., یوسفی کوره چی , ح. (1392). فرآیندهای تصمیم گیری در تجاری سازی اختراعات و نوآوری های دانشگاهی به منظور ایجاد کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه های ایران. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., بهره دار , س. ا., حاتمی , ر., صمدی , م. (1392a). بررسی عوامل تاثیرگذار بر به کارگیری فناوری های پیشرفته توسط بخش خصوصی در زمینه حمل و نقل ریلی. پانزدهمین همایش بن المللی حمل و نقل ریلی.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., بهره دار , س. ا., حاتمی , ر., صمدی , م. (1392b). بررسی عوامل تاثیرگذار بر به کارگیری فناوری های پیشرفته توسط بخش خصوصی در زمینه حمل و نقل ریلی. پانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., تائیدی , ن., دیهیمی , م. (1392). بررسی تأثیر سیستماتیک عوامل و مؤلفه های مؤثر بر تصویرپردازی ذهنی. اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار, همدان.
 
  1. بنیادی نائینی , ع.,  تقوی , م. ح. (1393). مروری بر جمع سپاری. دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات, دانشگاه تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., چیذری , ع. (1395a). به سمت برند کردن منابع انسانی به عنوان یک پدیده نو با استفاده از کتاب سنجی و تجزیه و تحلیل محتوا. اولین کنفرانس ملس مدیریت و مهندسی پیشرفت, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., چیذری , ع. (1395b). دیده بانی، ابزاری برای مدیریت سازمان ها. دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد ،مدیریت و روانشناسی, قم.
 
  1. بنیادی نائینی , ع.,  چیذری , ع. (1395c). نیاز به پویش محیطی در مدیریت سازمان ها. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., خسروی لقب , ز., باسیرو , س. ا. (1392). ارزیابی توانمندی فناوری در کشورهای منتخب منطقه خاورمیانه و تبیین جایگاه ایران به روش تاپسیس. اولین همایش بین المللی تجاری سازی فناوری, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., سوری , ح. (1396). به کارگیری مدل پویایی های سیستم برای افزایش سود و سهم حمل و نقل ریلی از بازار حمل بار داخلی. پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., صدوق , س. م. (1392). دیپلماسی علمی و فناوری، ابزار سیاسی توسعه. سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., صدوق , س. م. (1393). دیپلماسی علم ، ابزار جدید مدیریت جهانی (نوآوری در روابط علمی و سیاسی). چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., صفائیان پور , ب. (1393). تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه هلدینگ شرکت تعاونی خاص ایران خودرو). سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., علی احمدی , ح., صدوق , س. م. (1394). حقوق مالکیت فکری برای توسعه نوآوری و سرمایه فکری. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی, گیلان-بندرانزلی.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., غفوریان , ف., حسن شاهی , ع. (1393). استزاتژی ها و ساختارهای مالی شزکت های دانش بنیان. اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی, بابلسر , مازندران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., فردوسی , ن., کامفیروزی , م. ح. (1391). بررسی و ارائه مدل مفهومی علل و عوامل خروج نخبگان از کشور. نخستین هم اندیشی ملی در امو نخبگان کشور, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). بررسی نقش فرهنگ جهادی در پیشگیری از بروز فساد اداری و ایجاد امنیت با استفاده از روش دیماتل. اولین کنفرانس مدیریت جهادی, باغ موزه دفاع مقدس.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح., ایزد بخش , و., علی احمدی جشفقانی , م. (1392). مطالعه مدلهای مسئولیت اجتماعی سازمان ها در شرکت های کوچک و متوسط. اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393a). احصا شاخصه های مدیریت جهادی و تعیین اهمیت دسته شاخص ها جهت ارزیابی عملکرد در سازمان ها با استفاده از نظریه بازی ها. اولین کنفرانس مدیریت جهادی, باغ موزه دفاع مقدس.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393b). اولویت بندی و تعیین اهمیت شاخصه های مدیریت جهادی در استقرار و تحکیم نظام اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش ویکور فازی. اولین کنفرانس مدیریت جهادی, باغ موزه دفاع مقدس.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., محمد نژاد , ا. (1391). طراحی الگوی مدیریت نظام نخبگانی کشور با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد. نخستین هم اندیشی ملی در امور نخبگان کشور, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., محمدی ساردو , م. (1394). بررسی تأثیر قابلیتهای فرآیندی مدیریت دانش بر ابعاد توانمندسازی ساختاری منابع انسانی؛ مورد مطالعه: شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان. کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی, دبی - امارات.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., مظفری , ع. (1391). طراحی مدل ایجاد سازمان نخبگانی مبتنی بر توسعه خلاقیت سازمان. نخستین هم اندیشی ملی در امور نخبگان کشور, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., نورعلیزاده , ح.,  چیذری , ع. (1396). اهمیت و لزوم حضور در زنجیره ارزش جهانی به عنوان یک پدیده نو با استفاده از کتاب سنجی و تجزیه و تحلیل محتوا. دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., نورعلیزاده , ح., نجار , ع. (1396). واکاوی پدیده به گزینی در قراردادهای بیمه بدنه اتومبیل راننده محور؛ مطالعه موردی شرکت بیمه ملت. دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., نوری , ب. (1393). تبیین نظریات مدیریت از دیدگاه ملاصدرا. همایش بین المللی مدیریت.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., همتی , م., پیشوایی , م. (1393). مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن. کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع, مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., یوسفی , س. (1392). معرفی مدل های خرید و فروش (تجارت) در کار آفرینی اینترنتی. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور.
 
  1. حمیدی , ع., محمدی , م., بنیادی نائینی , ع. (1392). تحلیل روند پذیرش محصولات نوآورانه در بازار با استفاده از رویکرد پویایی های سیستم. اولین همایش بین المللی تجاری سازی فناوری.
 
  1. رحمانی , م., بنیادی نائینی , ع. (1394). توسعه رویکرد تخمین هزینه مقدماتی ساخت کشتی بر اساس روش پارامتری ؛ مطالعه موردی: کشتی کانتینربری ایران -اراک. هفدهمین همایش صنایع دریایی, انجمن مهندسی دریایی ایران.
 
  1. ساسانیان , ی., بنیادی نائینی , ع. (1392). رضایتمندی شغلی کارکنان و فرهنگ سازمانی. کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها, شیراز.
 
  1. سفیدگر , س., بنیادی نائینی , ع. (1395). تعیین شاخصهای تاثیر گذار کاربرد تکنولوژی آموزشی بر تعهدکاری معلمان مدارس متوسطه شهری بجنورد. اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت, تهران.
 
  1. سلطانی , ب., سلطانی گردفرامرزی , ح., بنیادی نائینی , ع. (1393). شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه پار کهای علم و فناوری در ایران با استفاده از روش ANP. پارک فناوری پردیس, تهران.
 
  1. شجاعی , خ., علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). ارائه مدلی برای رتبه بندی فعالیت های نوآورانه شرکت های تولیدی از نظر میزان ریسک با استفاده از ترکیب آنتروپی شانون و تاپسیس. اولین همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404, تهران.
 
  1. شفیعا , م. ع., بنیادی نائینی , ع., فتاحی , ک., سبزیان , ح. (1393). روش های تأمین مالی شرکت های دانش بنیان نوپا و نقش ارزش گذاری در سرمایه گذاری خطرپذیر: روش تنزیل جریان نقدینگی. کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت, مرکز همایشهای دانشگاه تهران.
 
  1. صبحی افشار , ا. ح., بنیادی نائینی , ع.,  الیاسی , م. (1394). بررسی سرریز فناورانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر صنعت مخابرات ایران. پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, جزیره کیش.
 
  1. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395a). بهره برداری از مدیریت جهادی برای دستیابی به اهداف سیاست خارجه (بررسی جهاد علمی و دیپلماسی علم و فناوری). دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی.
 
  1. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395b). ضرورت دیپلماسی علم و فناوری در عرصه جهانی. the پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ الگوی پایه پیشرفت.
 
  1. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع., علی احمدی , ح. (1394). حقوق مالکیت فکری برای توسعه نوآوری و سرمایه فکری. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و علوم کشاورزی, منطقه آزاد بندر انزلی.
 
  1. صفری , ع., بنیادی نائینی , ع., خلیلی یگانه , م. (1395). طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان شرکت خودروسازی سایپا. چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت, تهران.
 
  1. علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. (1395). بررسی رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی در بین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران. اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی, تهران.
 
  1. علی, ش. ز. ج., بنیادی نائینی  , ع. (1394). طراحی مفهومی سیستم تجمیع اطلاعات لجستیک مناطق جغرافیایی کشور به وسیله گروههای جهادی با ابزارهای سیستم ارتباط با مشتریان CRM و داده کاوی آن به روش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS. اولین کنفرانس مدیریت جهادی.
 
  1. غفوریان , ف., نورالسناء , ر., بنیادی نائینی , ع. (1393). ارائه مدل، راهکارهای افزایش اثربخشی تأمین مالی شرکت های دانش بنیان، مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز تحقیقاتی شهر تهران. هفتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی در ایران.
 
  1. قلیزاده , ح., بنیادی نائینی , ع. (1394). مدل کمی برای برآورد شکاف تکنولوژیک )مطالعه موردی نانو تکنولوژی پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, جزیره کیش.
 
  1. کریمی , ا., پیشوایی , م., محمدیان امیری , ا., بنیادی نائینی , ع. (1394). بررسی اشتراکات اسناد چشم انداز کشورهای ایران ، عربستان و مالزی با ارکان شاخص های جهانی نوآوری. پنجمین کنفرانس بین­المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, تهران.
 
  1. مختومی , ر., بنیادی نائینی , ع. (1393). مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها. کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع.
 
  1. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع. (1392). بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر کارایی مدیران و کارکنان سازمانها-مطالعه موردی دانشگاه آزاد واحد ساری. اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار.
 
  1. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع. (1394). بخش بندی مشتریان بانک براساس ارزش دوره عمر آنها و مدل RFM با ترکیب روش های تصمیم گیری چند معیاره و داده کاوری دومین کنفرانس ملس توسعه علوم مهندسی تنکابن, تنکابن.
 
  1. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع., علیزاده , ف. (1392). خوشه بندی و کشف الگوهای خسارت مشتریان بیمه شخص ثالث بااستفاده از تکنیک های داده کاوی. دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع, دانشگاه تهران.
 
  1. مویدی , م., مسافری , ع., بنیادی نائینی , ع., همایونی زاده , م. (1391). الگوی اقتصاد مقاومتی در صنایع بالادستی نفت. دومین همایش اقتصاد مقاومتی.
 
  1. نورعلیزاده , ح., بنیادی نائینی , ع., صادقی , م. (1396). ارزیابی و پیش بینی کارایی میزهای بانک بیمه با استفاده از مدل های تحلیل پوششی داده ها ، شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی : میزهای بانک بیمه (بانک ملت و شرکت بیمه "ما"). دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
 
  1. نیکراز , س., جلالی نائینی , س. غ., بنیادی نائینی , ع. (1394). بررسی رابطه شبکه های همکاری بین شرکتی بر نوآوری کسب و کارهای کوچک و متوسط. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد, شیراز.
 
  1. یوسفی , س., بنیادی نائینی , ع., علی احمدی جشفقانی  , م. (1393). توسعه استراتژی در شرکت های کوچک و متوسط به منظور ایجاد پایداری و افزایش ارزش. همایش بین المللی مدیریت, تهران.
 
 
 
 
 
 
  1.  راهنمایی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی :
 
  1. آجودانی , د. (1393). مدل سازی تاثیر بسته بندی عصبی در تبلیغات بر روی وفاداری مشتری و ارزش برند در فضای کسب و کار. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت .دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
 
  1. ابن الرضا , س. ع. (1395). بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد محصولات جدید با توجه به نقش میانجی قابلیتهای برند و مدیریت روابط با مشتریان ( مطالعه موردی : شرکت شعاع پنجره ). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت .دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. اکبری ، م. (1396). تاثیر پست های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی بر جذب مشتری در صنایع کالاهای تند مصرف و با دوام. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. امیرقدسی , س. (1393). بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی ( مطالعه موردی : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. امینی , ح. (1393). ارائه راهبرد جهت کاهش اثرات تحریم بر اقتصاد ایران با تمرکز بر تحریم های نفت و گاز مبتنی بر روش برنامه ریزی سناریویی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. امینی , ع. (1395). ارزیابی کارایی مدیریت فناوری و نوآوری در سطح بنگاه با استفاده از تحلیل پوششی داده های دو مرحله ای استوار. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. آتشکار , ا. ر. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم های جمع سپاری مطالعه موردی : صنعت خودرو. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. بابائی لشکامی , م. (1393). بررسی تائیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمند سازی روانشناختی منابع انسانی در شرکت اپکو ( مهندسی و تامیت قطعات ایران خودرو دیزل). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. بهشتی شیرازی , س. س. (1395). بررسی رابطه بازار پردازی بر رفتار مصرف کننده و تحلیل آن بر اساس بازاریابی عصبی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. بیابانی , ع. (1395). بررسی میانجیگری فناوری اطلاعات در انتقال اثر فرآیند کسب و کار و قابلیتهای مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد شرکت ( بررسی موردی صنعت خودرو ). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. پارسائی منش , ش. (1393). مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی در شرکت ارتباطات مبین نت. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. تمنا , ت. (1393). طراحی مدل شایستگی های منابع انسانی (مطالعه موردی : سازمان ایران تلنت). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. تقی زاده ، ن. (1397). تحلیل عوامل موثر بر تصمیم گیری موفق در مدیران از منظر نوروساینس. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. جاوید جم , م. (1394). مدل سازی تاثیر لوگو بر مشتری از منظر فعالیتهای نورونی مغز (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم وصنعت ایران.
 
  1. چیذری , ع. (1396). طراحی مدل کسب و کار صنعت خودرو در زنجیره ارزش جهانی ، مطالعه موردی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. حاتمی , ر. (1393). طراحی الگوی ترسیم نقشه راه تکنولوژی در برنامه های توسعه حمل و نقل ریلی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. حاج سید جوادی , س. ح. (1395). رتبه بندی کارایی شرکتهای پروژه محور ایرانی از منظر مدیریت دانش مبتنی بر روش تحلیل پوششی داده های استوار. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. حسنیان , م. ر. (1395). پیش بینی رضایی مشتری با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی (ان-ان-آ) (مطالعه موردی : شرکت عصر گویش پرداز). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. رحمانی , م. (1394). ارائه راهکارهای توسعه اقتصادی و اجتماعی سواحل مکران. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. رستگار مقدم ، د. (1397). بررسی موانع و ارائه نقشه راه اکتساب تکنولوژی های انرژی خورشیدی و کاربرد آن در معماری پایدار در ایران. (کارشناسی ارشد). دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. رشیدی , آ. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات ( مطالعه موردی : شرکت بیمه ما). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. زمانی ، م. (1397). اولویت بندی مناطق 22 گانه شهر تهران به منظور پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی با ترکیب جی آی اس و الگورتیم تصمیم گیری بست - ورد (در چارچوب توسعه گردشگری سلامت). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران,
 
  1. سالمکار , ح. (1393). تدوین مدلی برای بهبود عملکرد کیفی سرمایه انسانی با توجه به روابط رضایت و عملکرد و عامل تعدیل کننده عزت نفس. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. سبزی , ع. ا. (1394). ارائه مدلی برای ارزیابی و آسیب شناسی همکاری های صنعت و دانشگاه و ارائه راهکارهای بهبود روابط مطالعه موردی دانشگاهها و صنایع منتخب. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. فولاد طاهر ، س. (1396). ارائه مدل ریاضی برای مسائل مکان یابی - مسیر یابی سبز با دریافت وتحویل همزمان و مکان یابی مراکز جمع آوری در محیط عدم قطعیت. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. سلیمانی ملکان , م. (1395). ارائه الگویی برای تبیین نقش شبکه های تعامل در احیای صنعتی در راستای تحقق سند چشم انداز 1404. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. سوری , ح. (1395). ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت حمل و نقل ریلی در بازار حمل بار داخلی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. سهرابی , ع. (1394). تائیر شبکه های اجتماعی در گسترش بازاریابی ویروسی - مطالعه موردی صنعت IT کشور. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. شکوری , ش. (1394). آینده پژوهی فناوری نرم افزار : مطالعه موردی نرم افزارهای حسابداری در ایران. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. شمسی گوشکی , ا. (1394). بررسی فرآیند ارزیابی موشکافانه در صندوق های خطر پذیر و ارائه مدل تطبیقی شرکت های دانش بنیان نوپا در ایران. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. صبحی افشار , ا. (1394). بررسی سر ریز فناورانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر صنعت مخابرات ایران مورد مطالعه شرکت اریکسون. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. صدوق ونینی , س. م. (1394). طراحی مدل بومی توسعه دیپلماسی علمی و فناوری در کشور. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. صمدی ویک  , ح. (1395). سبک تصمیم گیری خرید کندال غالب در انواع سبک زندگی والس. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. طالبی , ح. (1396). پیش بینی تقاضای لوازم یدکی با استفاده از روش ترکیبی شبکه های عصبی و تئوری خاکستری. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. عادلی مقدم , ج. (1395). پیش بینی طول عمر بعد از بازنشستگی کارکنان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. عبایی , ا. (1393). طراحی مدل هوشمندی کسب و کار برای زنجیره تامین داخلی ( مطالعه موردی : شرکت ابزارسرا ( فروش محور)). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. فراهانیان , ر. ا. (1394). تعیین مکان مناسب برای برندگذاری و بازاریابی گردشگری شهری به کمک ترکیب روش های ANP و  Dematel (مطالعه موردی : شهر تهران). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. فروهر , ی. (1394). همسویی استراتژیک در چارچوب مدل BSC در شرکت ساپکو. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. قوامی , ح. (1393). تبیین رابطه بین انگیزش و تعهد سازمانی و راهکارهای ارتقای تعهد سازمانی (مطالعه موردی : بانک مهر اقتصاد). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کاظم پور , پ. (1395). بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند اینترنتی و رضایتمندی کاربران با رویکردی تفسیری ساختاری. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کاظمیان , م. (1394). ارزیابی فناوری مایع سازی گاز طبیعی در مقیاس کوچک برای تامین گاز انرژی مناطق دوردست. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کتابچی , س. م. م. (1395). بررسی ارتباط بین مشخصه بازاریابی سبز و مسئولیت پذیری شرکتها. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کریمی صدر , م. ر. (1395). انتخاب سبد صنایع برای شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر هادی اندیشه توسعه فناور (هاتف). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کریمی , م. (1394). بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان و مراجعه کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار با ارزش ویژه برند این شرکت. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. کیا حسینی , س. م. (1395). بررسی ضدیت مصرف کنندگان کویتی نسبت به محصولات ایرانی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. گوهریان , ا. (1395). برقراری ارتباط استراتژی نوآوری فناوری ، سرمایه های فکری و عملکرد نوآوری فناوری بر اساس مدل وربانو و کرما ، مطالعه موردی : سازمان های بازرگانی شهر تهران. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. ماندگار , م. (1394). ارائه مدل مناسب برای بهره مندی از کلان داده های فضای وب جهت توانمندی توسعه فناورانه بنگاه های اقتصادی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. مرجان , ص. (1394). طراحی رویکرد اعتبارسنجی و پایش جوایز مرتبط با بهره وری و تعالی توسط سازمان ملی بهره وری در ایران. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. طیاری آشتیانی ، م. (1396). ارائه مدل تصمیم سازی برای ارزیابی پهنه های مساعد کشت بهینه دیم گندم در کشور مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی و تکنیک (کوپراس). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. مرد آزاد ناوی , پ. (1394). طراحی نقشه سفر مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه فرصت های بهبود بر اساس تحلیل ارتباط میان تجربه مشتری و خرید مجدد (مطالعه موردی خدمات گارانتی بدنه سایپا). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
 
  1. مسیبی , ع. (1395). طراحی و تبیین مدل ترکیبی مزیت رقابتی مبتنی بر نظریه سرمایه بوردیو و هوشمندی رقابتی با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه صنعت مواد غذایی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. مصحف پناه ، م. (1396). بهینه کاوی کارایی تحقیق و توسعه تکنولوژی نانو در ایران - مقایسه بین المللی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. معتمدی , م. ا. (1395). مدلسازی مفهومی با زیوار سازی با رویکرد بازاریابی ویروسی در فروش محصولات نرم افزاری مورد مطالعه بازیهای کامپیوتری و موبایلی. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. مهاجرانی , س. (1395). واکاوی انتظارات مدیران ارشد و صف سازمان ها از حوره منابع انسانی (مورد مطالعه شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. نجار , ع. (1396). تحلیل رفتار قیمت گذاری شرکت های بیمه در رشته اتومبیل با استفاده از تئوری علامت دهی (سیگنالینگ)؛ مطالعه موردی شرکت بیمه ملت. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. ولی بک , ر. (1394). شناسایی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان و تاثیر آن بر عملکرد فردی و سازمانی ، مطالعه موردی : شرکت پلیمر گلپایگان. (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
  1. همتی , م. (1393). طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان های مادر مبتنی بر مدل کارت امتیازی متوازن (BSC). (کارشناسی ارشد), دانشکده مهندسی پیشرفت . دانشگاه علم و صنعت ایران.
 
 
4-4- راهنمایی پایان نامه های کارشناسی(پروژه پایانی کارشناسی):
  1. پور نصر خاکباز , س. (1395). بررسی اثر قابلیت اعتماد برند بر وفاداری برند با رویکرد واسطه گرایانه تعهد مستمر مشتریان در بین کاربران ایرانسل. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  2. دارابی , س. ع. (1395-1394). ابعاد برند خدمات در مبحث Brand Involvement. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  3. رضایی آشتیانی , ح. (1394-1393). بررسی و ارایه راهکارهای لازم برای توسعه بازاریابی محتوایی در فضای کسب و کار ایران(مطالعه موردی شرکت دیجی کالا). دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  4. رنگی , م. (1393). استفاده از جمع سپاری در توسعه برند. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  5. عبدی , ع. (1395-1394). نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد ارزش برند. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  6. قنبری , م. (1393-1393). بازاریابی شبکه ای در شرکت ابر تجارت کهکشان و تفاوت با شبکه های هرمی. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  7. غفاریان، ا.ح. (1397-1396). مطالعه امکان سنجی کارخانه تولید میوه خشک به همراه پیوست فرهنگی و پیوست فناوری. (کارشناسی), دانشکده مهندسی صنایع . دانشگاه علم و صنعت ایران,
 
 
 
4-5- کتاب های تالیف شده:
 
  1. آجودانی , د., بنیادی نائینی , ع. (1394). مدلسازی نوروپکیجینگ در فضای کسب و کار ایران. تهران: راشدین.
 
  1. امیر قدسی , س., بنیادی نائینی  , ع. (1396). استراتژی های مذاکره موفق: فرهوش.
 
  1. امیرقدسی , س., بنیادی نائینی  , ع. (1395). نقش آفرینی رضایت شغلی در رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی. اندیشگان.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., آزاد مرد ناوی , پ., & خلیلی یگانه , م. (1395). مدیریت تجربه مشتریان (Vol. 1): سازمان مدیریت صنعتی.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., خانی , ر., رودی , ک. (1392). تاریخچه و سیر تحول تشکیلاتی و ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد سال اخیر . تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
 
  1. بنیادی نائینی  , ع., سلیمانی ملکان , م. (1395). احیای صنعتی در ایران . شربیانی.
 
  1. بنیادی نائینی , ع., محمد نژاد شوئیلی , ا., یارمند , م. (1388). کلیاتی بر مهندسی پیوست فرهنگی. تهران: قلم علم.
 
  1. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395). آشنایی با دیپلماسی علم و فناوری. تهران: آینده پژوه.
 
  1. همتی , م., بنیادی نائینی  , ع. (1394). استراتژی ها و شیوه اجرای آنها در شرکت های مادر. تهران: راشدین.
 
  1. یارمند , م., بنیادی نائینی  , ع. (1388). توسعه فرهنگ پاسخگویی در نظام اداری کشور. تهران: قلم علم.
 
 
  1. کتاب های ترجمه شده:
  1. هارتلی , پیتر چاترتون , پیتر ارتباطات تجاری (بازنگری در رفتار حرفه ای برای عصر فرادیجیتال) رجب طاووسی , امید و بنیادی نائینیعلیتهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1394.
  2. مک کیئون , گریک. اهمیت گرایی (به دنبال کمتر ولی بهتر).مترجمین: نیک خواه , ارشاد و  بنیادی نائینی, علیتهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1395
  3. بنیادی نائینی  , ع., زمانی، م. (1396). تجزیه و تحلیل کاهش هزینه ابزارها و استراتژیها: ارشدان.
 
 
  1. داوری در نشریات و کنفرانسی های معتبر علمی:
  1. داوری در Industrial Management & Data Systems Journal از Emerald Publishing
  2. داوری در Applied Economics Journal  از انتشارات Taylor & Francis Group
  3. داور نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید دانشگاه علم و صنعت ایران(ISSN: 2008-4870)
  4. داور فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع سازمانی دانشگاه تربیت مدرس(ISSN: 2228-6977)
  5. داور فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران(ISSN: 2008-5060)
  6. داور فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
  7. داور نشریه علمی- پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
  8. داور فصلنامه علمی ترویجی رشد فناوری(ISSN: 1735-5486)
  9. داور نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
  10. داور اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
  11. عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند و داور این کنفرانس علمی
  12. داوری پروژه‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (INSF)
 
 
 
 
 
 
 
  1. عضویت در انجمن های علمی
  1. انجمن علمی مدیریت دولتی
  2. انجمن علمی مدیریت فناوری
 
  1. افتخارات و تقدیرها
  1. عضو بنیاد ملی نخبگان.(استفاده از تسهیلات نظام وظیفه نخبگان)
  2. پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1390.
 
  1. سوابق اجرای طرحهای تحقیقاتی
عنوان طرح تحقیقاتی تاریخ شروع  تاریخ خاتمه محل اجرای طرح
تدوین گزارش مطالعات بازار ایران جهت سرمایه گذاری خودروسازان خارجی(تجزیه و تحلیل ساختار صنعت - ساختار کسب و کار -تشخیص عدم موفقیت خودروهای ژاپنی در بازار ایران) 15/8/95 30/10/95 شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران
طراحی و اجرای مدل بومی یکپارچه سازی نظام مدیریت عملکرد جهت پایش و عملیاتی نمودن ارزیابی عملکرد ستاد، بنادر، مدیران ستادی و مدیران بنادر 1/6/96 1/6/97 سازمان بنادر و دریانوردی
مطالعه و بررسی ساختار سازمانی مناسب و بهینه سازی خرده سیستم مدیریت منابع انسانی برای شرکت انتقال گاز 15/1/97 15/10/97 شرکت انتقال گاز ایران
مطالعه و بررسی در جهت ارائه مدلی برای بهبود عملکرد کارکنان با رویکرد استراتژیک در شرکت پاسارگاد فولاد نوید 15/11/96 15/3/96 شرکت پاسارگاد فولاد نوید
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان براساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در خصوص محصولات گروه خودروسازی سایپا 21/4/95 21/8/95 شرکت سایپا
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی براساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در ده استان کشور بر روی خودروی تیبا به صورت نمایشگاهی 27/4/96 27/4/97 شرکت سایپا
بررسی و ارائه نقشه جامع سفر مشتری شرکت ایران خودرو (CEM) و ارائه مدل مدیریت بر تجربه مشتریان 9/3/95 9/6/95 شرکت ایران خودرو
بررسی و ارائه مدل فرآیندی برای اجرای ارزیابی عملکرد و اثربخشی تیم های کاری شرکت ایران خودرو 22/12/94 22/3/95 شرکت ایران خودرو
ارایه مدل یکپارچه ساز پارامترهای انتظارات آتی مشتریان و  تجربیات مشتریان در شرکت ایران خودرو    15/11/96 15/2/96 شرکت ایران خودرو
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایت مندی بر اساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در استان تهران  بر روی خودروی تیبا و تندر و برلیانس H320 و H330 96/2/1 96/6/1 شرکت سایپا
ارائه مدل کاربردی ارزیابی و نظارت بر اثربخشی پروژه‏های بهبود منتج از صدای مشتری در شرکت ایران خودرو 14/9/95 14/1/96 شرکت ایران خودرو
 
دفعات مشاهده: 18112 بار   |   دفعات چاپ: 976 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 65 بار   |   0 نظر
>
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 3705