[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اولین کنفرانس ملـی مدیریت و مهندســـــی پیشرفت::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: مورخ

..
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
مجله بین المللی مدیریت پیشرفت
..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: ارتقا علمی
:: نشست دوره ای مدیران فرهنگی دانشکده ها و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی/ 14 شهریور 1396
..
:: دکتر علی بنیادی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۳/۱۸ | 

"دکتر علی بنیادی نائینی "

استادیار

عضو گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشکده مهندسی پیشرفت

Email : Bonyadi AT iust.ac.ir

Email: Bonyadi.naeini AT Gmail.com

تلفن :

8056 - 7322

AWT IMAGE

سوابق آموزشی

تحصیلات دانشگاهی

• دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی.

زمینه های تخصصی وتحقیقاتی

1. مدیریت بازاریابی

2. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی

3. مدیریت فناوری و نوآوری

سوابق شغلی

1. عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران

2. معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران

3. سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران

سوابق تدریس دانشگاهی

1. اصول مدیریت و تئوری سازمان

2. مدیریت بازاریابی

3. تحقیقات بازاریابی

4. استراتژی های بازاریابی

5. نقش دولتها در راهبری توسعه

6. نظریه های مدیریت پیشرفته

7. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی

8. مدیریت استراتژیک

9. مدیریت منابع انسانی

10. روش تحقیق

11. مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

سوابق پژوهشی

برخی از مقالات و تالیفات

1.عناوین مقالات ISIISC و علمی پژوهشی منتشر شده:

  1. Akbari, M., Aliha, M., Keshavarz, S., & Bonyadi, A. (2016). Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications. doi:10.1177/1464420716681591
  2. Amirghodsi, S., & Naeini, A. B. (2016). Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(4 S2), 17. doi:10.5901/mjss.2016.v7n4s2p17
  3. Bonyadi Naeini, A., & Bagheri Nasrabadi, M. (2015). The investigation of relationship between brand personality and perceived quality. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 94-104.
  4. Bonyadi Naeini , A., & Farahanian , R. (2016). Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product. Intan Management Journal(4), 56-64.
  5. Bonyadi Naeini , A., Homayouni Zadeh , M., & Hemati , M. H. (2014). The Key Success Factors for Technology Roadmapping for Emerging Technologies in Energy Sector. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 3(1).
  6. Bonyadi Naeini , A., & Kazempour , P. (2016). Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users). The Caspian Sea Journal, 10(1), 67-74.
  7. Bonyadi Naeini , A., Khodamoradi , S., & Sabzian , H. (2014). Comparison Of Two Goal Programming Models For Budget Allocation Problem-A Case Study. International Journal of Economy, Management and Social Sciences, 3(11), 749-754.
  8. Bonyadi Naeini , A., Mohammadian , M., & Rashidi , A. (2015). IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: “MA insurance Company”). Journal of Mathematics and Technology, 6(1), 51-55. doi:10.7813/jmt.2015/6-1/8
  9. Bonyadi Naeini , A., Mosayebi , A., & Hamidi , A. (2017). A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity. International Journal of Contemporary Applied Sciences, 4(3), 90-104.
  10. Bonyadi Naeini , A., Noori , J., & Fattahi , K. (2016). Developing a Management Credit Risk Model in Commercial Banks Via DEA Approach - A case of Tehran Commercial Banks in Iran. Marketing and Management of Innovations, 9(Special Issue).
  11. Bonyadi Naeini , A., Roshanpanah Azali , P., & Sepehr Tamaddoni , K. (2015). Impact of brand equity on purchase intention and development, brand preference and customer willingness to pay higher prices. Management and Administrative Sciences Review, 4(3), 616-626.
  12. Bonyadi Naeini , A., & Soheili , A. (2016). A Field Study on Education and Characteristic Role on Entrepreneurship in Development Countries (Case Study: Iran). African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(5).
  13. Bonyadi Naeini , A., & Soleimani Malekan , M. (2016). Collaborative Networks in Support of Reindustrialization in Line with the 1404 Vision Bill. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(3).
  14. Bonyadi Naeini , A., Soleimani Malekan , M., & Kaldi , A. (2015). e-HRM initiation using concept maps. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 30-39.
  15. Bonyadi Naeini , A., Talebi , H., & Roshanpanah Azali , P. (2016). The Relationship Between Implementing The Eight Stages Of Knowledge Management (Beckman’s Model) And Organizational Strategic Realm Among Iranian Tobacco Company. Intan Management Journal(S2), 186-190.
  16. Dehghan Mashtani , M., Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2012). Development of Using Balanced Scorecard in Universities to Improve Performance: a Fuzzy DEMATEL-Shapley Value Goal Programming Approach. International Journal of Information, Security and Systems Management, 1(2), 86-94.
  17. Gholizadeh , H., Bonyadi Naeini , A., & Moeini , A. (2015). Catch-up of Technology Definition and Gap Analysis by Cluster Analysis and Quantitative Method (Meta-curve). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(2), 362-372.
  18. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015a). Proposing a model for absorption capacity of technology. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 113-124. doi:10.14419/ijet.v4i1.4010
  19. Gholizadeh, H., Bonyadi Naeini , A., & Moini, A. (2015b). A quantitative model of technological catch-up. International Journal of Engineering & Technology, 4(1), 233-243. doi:10.14419/ijet.v4i1.4203
  20. Gholizadeh , H., Moeini , A., & Bonyadi Naeini , A. (2015). Factors that influencing on Catch-up of technology (A case study of technology in Iran). Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 3(3), 45-56.
  21. Hesarsorkh, A. H., Bonyadi Naeini , A., Sadjadi , S. J., & Mohammadi , M. (2014). A production-inventory model with imperfect production process consideration: A geometric programming approach. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 605-614.
  22. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2013). A Hybrid Grey-Game-MCDM Method for ERP Selecting Based on BSC. International Journal of Management and Business Research, 3(1), 13-20.
  23. Kamfiroozi , M. H., & Bonyadi Naeini , A. (2014). An ERP Selection Combination Model under Uncertainty: A Grey-BSC-AHP-Entropy Model. International Journal of Research in Industrial Engineering, 3(3), 13-23.
  24. Mozafari , A., & Bonyadi Naeini , A. (2016). RANKING AUTOMOTIVE CUSTOMER REQUIREMENTS USING CLUSTERING AND THREE PARAMETER GREY NUMBERS. International Journal of Information, Business and Management, 8(3).
  25. Naeini, A. B., & Atashkar, A. R. (2016). Identify and Prioritize the Key Success Factors in the Establishment of Crowdsourced Systems. Modern Applied Science, 10(6), 105-111. doi:10.5539/mas.v10n6p105
  26. Naeini, A. B., Shafia, M., & Samadi, H. (2016). Prioritizing lifestyles in shopping centers, using fuzzy inference system (Case study: shopping centers in Zanjan). Intan Management Journal(S2), 67-76.
  27. Naeini, A. B., & Sohrabi, E. (2016). Investigation of Social Networking Function in the Development of Viral Marketing. Modern Applied Science, 10(6), 112-125. doi:10.5539/mas.v10n6p112
  28. Oleyaei Motlagh , S. Y., & Bonyadi Naeini , A. (2014). Identifying the role of human resource management in increasing performance and implementation of six sigma projects using fuzzy cognitive maps. Uncertain Supply Chain Management, 2. doi:10.5267/j.uscm.2014.4.002
  29. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014a). EVALUATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP). Indian Journal of Scientific Research, 1(3), 57-65.
  30. Rashidi , A., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Survey The Effect of Relationship Marketing on Management of Customer Satisfaction. Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, 1(6), 114-121.
  31. Sadjadi , S. J., Bonyadi Naeini , A., Hamidi Hesar Sorkh , A., & Moosavi Tabatabaei , S. R. (2017). An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process. Journal of Industrial and Systems Engineering, 10(special issue on production and inventory), 91-108.
  32. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014a). Joint pricing and production management: a geometric programming approach with consideration of cubic production cost function. Journal of Industrial Engineering International, 10(79). doi:10.1007/s40092-014-0079-1
  33. Sadjadi , S. J., Hamidi Hesarsorkh , A., Mohammadi , M., & Bonyadi Naeini , A. (2014b). Optimal pricing in different markets under various customer service strategies. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 452-464.
  34. Shafia , M. A., Ali Ahmadi , A. R., Bonyadi Naeini , A., & Taghavi , M. H. (2017). Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology. Journal of Administrative Management, Education and Training (JAMET), 13(Special Issue (1)), 334-350.
  35. Shafia , M. A., Bonyadi Naeini , A., Sharifi , M., Fatahi , K., & Sabzian Papi , H. (2016). Trade Complementarity of Islamic Development Bank Group Member Countries and Development of the Counter Trade among Them. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21(4), 36-45.
  36. اختیاری  , م., بنیادی نائینی , ع., رحیمی , م. (1393). تعیین اوزان راهبردها و رتبه بندی شرکای راهبردی بانک ها (با استفاده از یک رویکرد گروهی-ترکیبی از تصمیم گیری چند معیاره). فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی, 9(4), 600-622.
  37. امینی , ح., بنیادی نائینی , ع., پیشوایی , م. (1394). سناریونگاری صنعت نفت و گاز ایران در شرایط تحریم، مبتنی بر رویکرد عدم قطعیت های کلیدی و تحلیل اثرات متقابل. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(45), 97-85.
  38. بنیادی نائینی , ع., احدزاده نمین , م., امینی , ع. (1395). داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده ها بهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری شرکت های مدیریت بهداشت و درمان, 7(2), 73-63.
  39. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م., علی احمدی , ح. (1392). آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(35).
  40. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س. (1395). بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل(مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران)  نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15(پاییز).
  41. بنیادی نائینی , ع., امیر قدسی , س., خیبری , ن. (1395). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 27(پاییز), 193-177.
  42. بنیادی نائینی, ع., ایزدی , ن. (1395). رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور. مطالعات مدیریت راهبردی, 27(پاییز), 45-19.
  43. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1391). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی). فصلنامه نظارت و بازرسی, 6(19).
  44. بنیادی نائینی  , ع., تشکری , م. (1392). طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه نهج البلاغه. فصلنامه نظارت و بازرسی, 7(24), 7-26.
  45. بنیادی نائینی, ع., جلالی نائینی , س. غ., فهیما , م. (1392). طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره وری فردی کارکنان : مورد مطالعه بانک سپه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 3(2).
  46. بنیادی نائینی, ع., فاتحی  , م., کامفیروزی , م. (1392). اثربخشی شیوه ها و راهبردهای ارتباطی در سازمانهای مجازی و الکترونیکی. مطالعات مدیریت راهبردی(16), 60-39.
  47. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1391). بررسی تاثیر معنویت بر شاخص های اثر بخشی گروهی بر پایه نظرات شهید مطهری. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 11(32), 105-116.
  48. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1392). ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(34), 37-54.
  49. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). بررسی نقش سیستماتیک عوامل انسانی بر موفقیت پروژه با رویکرد شاپلی - دیماتل خاکستری. چشم انداز مدیریت صنعتی(14), 27-45.
  50. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). تعیین شاخصهای تأثیرگذار و تأثیر پذیر در الگوی تجمیعی نظام شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا. فصلنامه نظارت و بازرسی, 8(30), 90-67.
  51. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1394). بررسی تاثیر مدیریت جهادی بر استقرار اقتصاد مقاومتی با روش ویکور فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 13(44), 104-191.
  52. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح., دهقان مشتانی , م. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مجله مدیریت بازاریابی(25), 83-100.
  53. بنیادی نائینی  , ع., نمکی  , س., فاتحی  , م. (1393). بررسی تاثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی گری ارزش ادراک شده توسط مشتری :  بانک پاسارگاد. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی, 4(4).
  54. بنیادی نائینی , ع., والی , ف., عزیزی , م. ح., احسنی زاده , س. (1395). بررسی رابطۀ بین مؤلفه های فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی. فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع), 8(3), 26-21.
  55. بنیادی نائینی, ع., یوسفی, س., فائضی راد, م. (1395). پویاسازی خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش DEA-DA در بستر شبکه عصبی مصنوعی SOM. مطالعات مدیریت صنعتی, 14(40), 165-187.
  56. حاج کریمی , ع., رضائیان , ع., هادیزاده , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران. چشم انداز مدیریت دولتی(8), 23-43.
  57. حاجی کریمی , ع., رضائیان , ع., هادی زاده مقدم , ا., بنیادی نائینی , ع. (1390). بررسی تأثیر شایستگیهای هوش عاطفی، شناختی و اجتماعی در شایستگیهای مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران. اندیشه مدیریت راهبردی, 5(1), 254-223.
  58. سیدحسینی  , س. م., اقبالی  , س. م., بنیادی نائینی , ع., قاضی نوری , س. س. (1393). رابطۀ علم و اخلاق در نانوفناوری. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری, 9(3).
  59. شفیعا , م. ع., علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. (1395). ارائه مدلی شاخص برای بومی سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15, 20-23.
  60. شکوری , ش., بنیادی نائینی , ع. (1394). سناریوپردازی آینده صنعت نرم افزارهای کاربردی در ایران با رویکرد آینده پژوهی. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 3(3), 138-111.
  61. فهیما , م., جلالی نائینی , س. غ., بنیادی نائینی  , ع. (1392). تحلیل و رتبه بندی وضعیت فرهنگ سازمانی و بهره وری فردی کارکنان منطبق با شرایط بومی- اسلامی (مطالعه موردی : بانک سپه). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 12(37), 25-38.
  62. قلیزاده , ح., بنیادی نائینی  , ع., معینی  , ع., محمدی , م. (1393). مدلسازی تأثیر شناسایی، جذب و اکتساب فناوری بر جهش تکنولوژیک. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 2(2), 110-181.
  63. قلیزاده , ح., معینی , ع., بنیادی نائینی  , ع., محمدی , م. (1394). ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه گیری ظرفیت جذب مطالعه موردی: نانو فناوری ایران. فصلنامه رشد فناوری, 11(42).
  64. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی , ع., مهری , ر. (1394). بررسی تأثیر معنویت بر ابعاد مختلف فردی در سازمان مبتنی بر نظریات شهید مطهری. فصلنامه علمی  پژوهشی مدیریت اسلامی, 23(2), 67 -81.
  65. کامفیروزی , م. ح., بنیادی نائینی  , ع., موسوی لقمان , س. ا. (1392). بررسی نقش عوامل در اقتصاد بدون نفت در الگوی اقتصاد مقاومتی. فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی, 13(52), 87-59.
  66. کریمی صدر , م. ر., بنیادی نائینی , ع. (1395). انتخاب سبد حوزه های کسب و کاری برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ایرانی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری, 5(3), 111-143.
  67. محمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., فتاحی , ک., ثابت سروستانی , م. (1395). تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک- های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, 15.
  68. نوری , ج., بنیادی نائینی , ع., اسماعیل زاده , م. (1395). تعیین جایگاه ایران در منطقه از منظر اقتصاد دانش بنیان بر پایه الگوریتم خوشه بندی. فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان, 4(ویژه نامه اقتصاد مقاومتی), 155-133.
  69. نوری  , س., بنیادی نائینی , ع., مومنی , ر. (1394). طراحی و تبیین مدل شایستگی های رفتاری خلاقانه در مدیران اجرایی. چشم انداز مدیریت دولتی(24), 77-102.

2. عناوین مقالات پذیرفته شده در همایشها و کنفرانس های ملی و بین المللی:

  1. Bonyadi Naeini , A., & Hatami , R. (2015). Setting down a Technology Roadmap for the Iranian Railways Infrastructure. Paper presented at the International Congress on Advanced Railway Engineering, University of Istanbul.
  2. آشتیانی پور , ز., امینی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). ارائه الگویی برای پیاده سازی سیستم هوشمندی فناوری با استفاده از مدیریت دانش در یک بنگاه، موردکاوی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران. Paper presented at the ششمین کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, تهران.
  3. اقبالی , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1391). تحریم های نفتی غرب، فرصت دستیابی به آرزوی رهایی از بلای اقتصاد نفتی. همایش ملی اقتصاد مقاومتی در حوزه انرژی, بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران.
  4. اقبالی , س. م., یوسفی کوره چی , ح., بنیادی نائینی , ع. (1391). نقش فناوری اطلاعات در ایجاد و توسعه کارآفرینی، اشتغال و توسعه ملی در کشور ایران. اولین همایش منطقه ای کاربرد علوم برق و کامپیوتر در صنعت مخابرات, دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز.
  5. امینی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). بررسی جایگاه و اهمیت گیمیفیکیشن به همراه مصادیقی از آن در کلاس درس (مطالعه موردی). کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم, شیراز.
  6. بنیادی نائینی , ع., احدزاده نمین , م., امینی , ع. (1395). ارزیابی اثرات هوشمندی فناوری بر کارایی توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری بنگاههای فناوری محور. هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها, دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل.
  7. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م. (1392). توسعه کارآفرینی از طریق آموزش کارآفرینی بمنظور تحقق توسعه سیاسی- اقتصادی کشور ایران. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
  8. بنیادی نائینی  , ع., اقبالی  , س. م. (1392). نقش و جایگاه کارآفرینی در ارتقاء رشته های فنی و مهندسی در دانشگاههای ایران. همایش ملی دانشگاه کار آفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
  9. بنیادی نائینی , ع., اقبالی , س. م., یوسفی کوره چی , ح. (1392). فرآیندهای تصمیم گیری در تجاری سازی اختراعات و نوآوری های دانشگاهی به منظور ایجاد کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه های ایران. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور, دانشگاه مازندران.
  10. بنیادی نائینی , ع., بهره دار , س. ا., حاتمی , ر., صمدی , م. (1392a). بررسی عوامل تاثیرگذار بر به کارگیری فناوری های پیشرفته توسط بخش خصوصی در زمینه حمل و نقل ریلی. پانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی, تهران.
  11. بنیادی نائینی , ع., تائیدی , ن., دیهیمی , م. (1392). بررسی تأثیر سیستماتیک عوامل و مؤلفه های مؤثر بر تصویرپردازی ذهنی. اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار, همدان.
  12. بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. ح. (1393). مروری بر جمع سپاری. دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات, دانشگاه تهران.
  13. بنیادی نائینی , ع., چیذری , ع. (1395a). به سمت برند کردن منابع انسانی به عنوان یک پدیده نو با استفاده از کتاب سنجی و تجزیه و تحلیل محتوا. اولین کنفرانس ملس مدیریت و مهندسی پیشرفت, تهران.
  14. بنیادی نائینی , ع., چیذری , ع. (1395b). دیده بانی، ابزاری برای مدیریت سازمان ها. دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد ،مدیریت و روانشناسی, قم.
  15. بنیادی نائینی , ع., چیذری , ع. (1395c). نیاز به پویش محیطی در مدیریت سازمان ها. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی, تهران.
  16. بنیادی نائینی , ع., خسروی لقب , ز., باسیرو , س. ا. (1392). ارزیابی توانمندی فناوری در کشورهای منتخب منطقه خاورمیانه و تبیین جایگاه ایران به روش تاپسیس. اولین همایش بین المللی تجاری سازی فناوری, تهران.
  17. بنیادی نائینی , ع., سوری , ح. (1396). به کارگیری مدل پویایی های سیستم برای افزایش سود و سهم حمل و نقل ریلی از بازار حمل بار داخلی. پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن, تهران.
  18. بنیادی نائینی , ع., صدوق , س. م. (1392). دیپلماسی علمی و فناوری، ابزار سیاسی توسعه. سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری.
  19. بنیادی نائینی , ع., صدوق , س. م. (1393). دیپلماسی علم ، ابزار جدید مدیریت جهانی (نوآوری در روابط علمی و سیاسی). چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری.
  20. بنیادی نائینی , ع., صفائیان پور , ب. (1393). تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه هلدینگ شرکت تعاونی خاص ایران خودرو). سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت, تهران.
  21. بنیادی نائینی , ع., علی احمدی , ح., صدوق , س. م. (1394). حقوق مالکیت فکری برای توسعه نوآوری و سرمایه فکری. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی, گیلان-بندرانزلی.
  22. بنیادی نائینی , ع., غفوریان , ف., حسن شاهی , ع. (1393). استزاتژی ها و ساختارهای مالی شزکت های دانش بنیان. اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی, بابلسر , مازندران.
  23. بنیادی نائینی , ع., فردوسی , ن., کامفیروزی , م. ح. (1391). بررسی و ارائه مدل مفهومی علل و عوامل خروج نخبگان از کشور. نخستین هم اندیشی ملی در امو نخبگان کشور, تهران.
  24. بنیادی نائینی  , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393a). احصا شاخصه های مدیریت جهادی و تعیین اهمیت دسته شاخص ها جهت ارزیابی عملکرد در سازمان ها با استفاده از نظریه بازی ها. اولین کنفرانس مدیریت جهادی, باغ موزه دفاع مقدس.
  25. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح. (1393). بررسی نقش فرهنگ جهادی در پیشگیری از بروز فساد اداری و ایجاد امنیت با استفاده از روش دیماتل. اولین کنفرانس مدیریت جهادی, باغ موزه دفاع مقدس.
  26. بنیادی نائینی , ع., کامفیروزی , م. ح., ایزد بخش , و., علی احمدی جشفقانی , م. (1392). مطالعه مدلهای مسئولیت اجتماعی سازمان ها در شرکت های کوچک و متوسط. اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی.
  27. بنیادی نائینی , ع., محمد نژاد , ا. (1391). طراحی الگوی مدیریت نظام نخبگانی کشور با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد. نخستین هم اندیشی ملی در امور نخبگان کشور, تهران.
  28. بنیادی نائینی , ع., محمدی ساردو , م. (1394). بررسی تأثیر قابلیتهای فرآیندی مدیریت دانش بر ابعاد توانمندسازی ساختاری منابع انسانی؛ مورد مطالعه: شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان. کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی, دبی - امارات.
  29. بنیادی نائینی  , ع., مظفری , ع. (1391). طراحی مدل ایجاد سازمان نخبگانی مبتنی بر توسعه خلاقیت سازمان. نخستین هم اندیشی ملی در امور نخبگان کشور, تهران.
  30. بنیادی نائینی , ع., نورعلیزاده , ح., چیذری , ع. (1396). اهمیت و لزوم حضور در زنجیره ارزش جهانی به عنوان یک پدیده نو با استفاده از کتاب سنجی و تجزیه و تحلیل محتوا. دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
  31. بنیادی نائینی , ع., نورعلیزاده , ح., نجار , ع. (1396). واکاوی پدیده به گزینی در قراردادهای بیمه بدنه اتومبیل راننده محور؛ مطالعه موردی شرکت بیمه ملت. دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
  32. بنیادی نائینی , ع., نوری , ب. (1393). تبیین نظریات مدیریت از دیدگاه ملاصدرا. همایش بین المللی مدیریت.
  33. بنیادی نائینی , ع., همتی , م., پیشوایی , م. (1393). مدل مفهومی پیشنهادی جهت اجرای استراتژی و ارزیابی عمکرد در سازمان های مادر شرکت های هولدینگ برپایه کارت امتیازی متوازن. کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع, مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما.
  34. بنیادی نائینی , ع., یوسفی , س. (1392). معرفی مدل های خرید و فروش (تجارت) در کار آفرینی اینترنتی. همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور.
  35. حمیدی , ع., محمدی , م., بنیادی نائینی , ع. (1392). تحلیل روند پذیرش محصولات نوآورانه در بازار با استفاده از رویکرد پویایی های سیستم. اولین همایش بین المللی تجاری سازی فناوری.
  36. رحمانی , م., بنیادی نائینی , ع. (1394). توسعه رویکرد تخمین هزینه مقدماتی ساخت کشتی بر اساس روش پارامتری ؛ مطالعه موردی: کشتی کانتینربری ایران -اراک. هفدهمین همایش صنایع دریایی, انجمن مهندسی دریایی ایران.
  37. ساسانیان , ی., بنیادی نائینی , ع. (1392). رضایتمندی شغلی کارکنان و فرهنگ سازمانی. کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها, شیراز.
  38. سفیدگر , س., بنیادی نائینی , ع. (1395). تعیین شاخصهای تاثیر گذار کاربرد تکنولوژی آموزشی بر تعهدکاری معلمان مدارس متوسطه شهری بجنورد. اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفت, تهران.
  39. سلطانی , ب., سلطانی گردفرامرزی , ح., بنیادی نائینی , ع. (1393). شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه پار کهای علم و فناوری در ایران با استفاده از روش ANP  . پارک فناوری پردیس, تهران.
  40. شجاعی , خ., علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع. (1395). ارائه مدلی برای رتبه بندی فعالیت های نوآورانه شرکت های تولیدی از نظر میزان ریسک با استفاده از ترکیب آنتروپی شانون و تاپسیس. اولین همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404, تهران.
  41. شفیعا , م. ع., بنیادی نائینی , ع., فتاحی , ک., سبزیان , ح. (1393). روش های تأمین مالی شرکت های دانش بنیان نوپا و نقش ارزش گذاری در سرمایه گذاری خطرپذیر: روش تنزیل جریان نقدینگی. کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت, مرکز همایشهای دانشگاه تهران.
  42. صبحی افشار , ا. ح., بنیادی نائینی , ع., الیاسی , م. (1394). بررسی سرریز فناورانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر صنعت مخابرات ایران. پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, جزیره کیش.
  43. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395a). بهره برداری از مدیریت جهادی برای دستیابی به اهداف سیاست خارجه (بررسی جهاد علمی و دیپلماسی علم و فناوری). دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی.
  44. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع. (1395b). ضرورت دیپلماسی علم و فناوری در عرصه جهانی. پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ الگوی پایه پیشرفت.
  45. صدوق , س. م., بنیادی نائینی , ع., علی احمدی , ح. (1394). حقوق مالکیت فکری برای توسعه نوآوری و سرمایه فکری. پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و علوم کشاورزی, منطقه آزاد بندر انزلی.
  46. صفری , ع., بنیادی نائینی , ع., خلیلی یگانه , م. (1395). طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان شرکت خودروسازی سایپا. چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت, تهران.
  47. علی احمدی , ع., بنیادی نائینی , ع., تقوی , م. (1395). بررسی رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی در بین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران. اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی, تهران.
  48. شریف زاده, ع. ز. ج., بنیادی نائینی  , ع. (1394). طراحی مفهومی سیستم تجمیع اطلاعات لجستیک مناطق جغرافیایی کشور به وسیله گروههای جهادی با ابزارهای سیستم ارتباط با مشتریان CRM و داده کاوی آن به روش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS. اولین کنفرانس مدیریت جهادی.
  49. غفوریان , ف., نورالسناء , ر., بنیادی نائینی , ع. (1393). ارائه مدل، راهکارهای افزایش اثربخشی تأمین مالی شرکت های دانش بنیان، مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز تحقیقاتی شهر تهران. هفتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی در ایران.
  50. قلیزاده , ح., بنیادی نائینی , ع. (1394). مدل کمی برای برآورد شکاف تکنولوژیک )مطالعه موردی نانو تکنولوژی. پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, جزیره کیش.
  51. کریمی , ا., پیشوایی , م., محمدیان امیری , ا., بنیادی نائینی , ع. (1394). بررسی اشتراکات اسناد چشم انداز کشورهای ایران ، عربستان و مالزی با ارکان شاخص های جهانی نوآوری. پنجمین کنفرانس بین­المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری, تهران.
  52. مختومی , ر., بنیادی نائینی , ع. (1393). مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها. کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع.
  53. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع. (1392). بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر کارایی مدیران و کارکنان سازمانها-مطالعه موردی دانشگاه آزاد واحد ساری. اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار.
  54. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع. (1394). بخش بندی مشتریان بانک براساس ارزش دوره عمر آنها و مدل RFM با ترکیب روش های تصمیم گیری چند معیاره و داده کاوری دومین کنفرانس ملس توسعه علوم مهندسی تنکابن, تنکابن.
  55. مظفری , ع., بنیادی نائینی , ع., علیزاده , ف. (1392). خوشه بندی و کشف الگوهای خسارت مشتریان بیمه شخص ثالث بااستفاده از تکنیک های داده کاوی. دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع, دانشگاه تهران.
  56. مویدی , م., مسافری , ع., بنیادی نائینی , ع., همایونی زاده , م. (1391). الگوی اقتصاد مقاومتی در صنایع بالادستی نفت. دومین همایش اقتصاد مقاومتی.
  57. نورعلیزاده , ح., بنیادی نائینی , ع., صادقی , م. (1396). ارزیابی و پیش بینی کارایی میزهای بانک بیمه با استفاده از مدل های تحلیل پوششی داده ها ، شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی : میزهای بانک بیمه (بانک ملت و شرکت بیمه "ما"). دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه, تهران.
  58. نیکراز , س., جلالی نائینی , س. غ., بنیادی نائینی , ع. (1394). بررسی رابطه شبکه های همکاری بین شرکتی بر نوآوری کسب و کارهای کوچک و متوسط. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد, شیراز.
  59. یوسفی , س., بنیادی نائینی , ع., علی احمدی جشفقانی  , م. (1393). توسعه استراتژی در شرکت های کوچک و متوسط به منظور ایجاد پایداری و افزایش ارزش. همایش بین المللی مدیریت, تهران. 

3. راهنمایی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

  1. آجودانی , د. (1393). مدل سازی تاثیر بسته بندی عصبی در تبلیغات بر روی وفاداری مشتری و ارزش برند در فضای کسب و کار. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  2. آتشکار , ا. ر. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم های جمع سپاری مطالعه موردی : صنعت خودرو. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  3. ابن الرضا , س. ع. (1395). بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد محصولات جدید با توجه به نقش میانجی قابلیتهای برند و مدیریت روابط با مشتریان ( مطالعه موردی : شرکت شعاع پنجره ). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  4. امیرقدسی , س. (1393). بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی ( مطالعه موردی : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  5. امینی , ح. (1393). ارائه راهبرد جهت کاهش اثرات تحریم بر اقتصاد ایران با تمرکز بر تحریم های نفت و گاز مبتنی بر روش برنامه ریزی سناریویی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  6. امینی , ع. (1395). ارزیابی کارایی مدیریت فناوری و نوآوری در سطح بنگاه با استفاده از تحلیل پوششی داده های دو مرحله ای استوار. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  7. بابائی لشکامی , م. (1393). بررسی تائیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمند سازی روانشناختی منابع انسانی در شرکت اپکو ( مهندسی و تامیت قطعات ایران خودرو دیزل). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  8. باقری  , م. (1395). ارائه چهارچوبی برای ارزیابی رضایت مشتریان خدمات اینترنت پرسرعت با استفاده از روش ترکیبی دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  9. باقری نصرآبادی , م. (1393). ارائه مدل بازاریابی دانش در سازمانهای خدماتی ایرانی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  10. بهشتی شیرازی , س. س. (1395). بررسی رابطه بازار پردازی بر رفتار مصرف کننده و تحلیل آن بر اساس بازاریابی عصبی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  11. بیابانی , ع. (1395). بررسی میانجیگری فناوری اطلاعات در انتقال اثر فرآیند کسب و کار و قابلیتهای مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد شرکت ( بررسی موردی صنعت خودرو ). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  12. پارسائی منش , ش. (1393). مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی در شرکت ارتباطات مبین نت. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  13. تمنا , ت. (1393). طراحی مدل شایستگی های منابع انسانی (مطالعه موردی : سازمان ایران تلنت). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  14. جاوید جم , م. (1394). مدل سازی تاثیر لوگو بر مشتری از منظر فعالیتهای نورونی مغز دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم وصنعت ایران.
  15. حاتمی , ر. (1393). طراحی الگوی ترسیم نقشه راه تکنولوژی در برنامه های توسعه حمل و نقل ریلی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  16. حاج سید جوادی , س. ح. (1395). رتبه بندی کارایی شرکتهای پروژه محور ایرانی از منظر مدیریت دانش مبتنی بر روش تحلیل پوششی داده های استوار. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  17. حسنیان , م. ر. (1395). پیش بینی رضایی مشتری با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی (ANN) (مطالعه موردی : شرکت عصر گویش پرداز). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  18. رحمانی , م. (1394). ارائه راهکارهای توسعه اقتصادی و اجتماعی سواحل مکران. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  19. رشیدی , آ. (1394). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات ( مطالعه موردی : شرکت بیمه ما). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  20. سلیمانی ملکان , م. (1395). ارائه الگویی برای تبیین نقش شبکه های تعامل در احیای صنعتی در راستای تحقق سند چشم انداز 1404. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  21. سوری , ح. (1395). ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت حمل و نقل ریلی در بازار حمل بار داخلی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  22. سهرابی , ع. (1394). تائیر شبکه های اجتماعی در گسترش بازاریابی ویروسی - مطالعه موردی صنعت IT کشور. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  23. شکوری , ش. (1394). آینده پژوهی فناوری نرم افزار : مطالعه موردی نرم افزارهای حسابداری در ایران. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  24. شمسی گوشکی , ا. (1394). بررسی فرآیند ارزیابی موشکافانه در صندوق های خطر پذیر و ارائه مدل تطبیقی شرکت های دانش بنیان نوپا در ایران. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  25. صبحی افشار , ا. (1394). بررسی سر ریز فناورانه سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر صنعت مخابرات ایران مورد مطالعه شرکت اریکسون. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  26. صدوق ونینی , س. م. (1394). طراحی مدل بومی توسعه دیپلماسی علمی و فناوری در کشور. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  27. صمدی ویک  , ح. (1395). سبک تصمیم گیری خرید کندال غالب در انواع سبک زندگی والس. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  28. طالبی , ح. (1396). پیش بینی تقاضای لوازم یدکی با استفاده از روش ترکیبی شبکه های عصبی و تئوری خاکستری. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  29. عادلی مقدم , ج. (1395). پیش بینی طول عمر بعد از بازنشستگی کارکنان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  30. عبایی , ا. (1393). طراحی مدل هوشمندی کسب و کار برای زنجیره تامین داخلی ( مطالعه موردی : شرکت ابزارسرا ( فروش محور)). دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  31. فراهانیان , ر. ا. (1394). تعیین مکان مناسب برای برندگذاری و بازاریابی گردشگری شهری به کمک ترکیب روش های ANP و  Dematel (مطالعه موردی : شهر تهران). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  32. فروهر , ی. (1394). همسویی استراتژیک در چارچوب مدل BSC در شرکت ساپکو. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  33. کاظم پور , پ. (1395). بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند اینترنتی و رضایتمندی کاربران با رویکردی تفسیری ساختاری. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  34. کاظمیان , م. (1394). ارزیابی فناوری مایع سازی گاز طبیعی در مقیاس کوچک برای تامین گاز انرژی مناطق دوردست. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  35. کتابچی , س. م. م. (1395). بررسی ارتباط بین مشخصه بازاریابی سبز و مسئولیت پذیری شرکتها. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  36. کریمی , م. (1394). بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان و مراجعه کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط افزار با ارزش ویژه برند این شرکت. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  37. کریمی صدر , م. ر. (1395). انتخاب سبد صنایع برای شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر هادی اندیشه توسعه فناور (هاتف). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  38. کیا حسینی , س. م. (1395). بررسی ضدیت مصرف کنندگان کویتی نسبت به محصولات ایرانی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  39. گوهریان , ا. (1395). برقراری ارتباط استراتژی نوآوری فناوری ، سرمایه های فکری و عملکرد نوآوری فناوری ، مطالعه موردی : سازمان های بازرگانی شهر تهران. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  40. ماندگار , م. (1394). ارائه مدل مناسب برای بهره مندی از کلان داده های فضای وب جهت توانمندی توسعه فناورانه بنگاه های اقتصادی. دانشکده مهندسی پیشرفت, ذلنشگاه علم و صنعت ایران.
  41. مرد آزاد ناوی , پ. (1394). طراحی نقشه سفر مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه فرصت های بهبود بر اساس تحلیل ارتباط میان تجربه مشتری و خرید مجدد (مطالعه موردی خدمات گارانتی بدنه سایپا). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  42. مسیبی , ع. (1395). طراحی و تبیین مدل ترکیبی مزیت رقابتی مبتنی بر نظریه سرمایه بوردیو و هوشمندی رقابتی با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه صنعت مواد غذایی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  43. معتمدی , م. ا. (1395). مدلسازی مفهومی بازیوارسازی با رویکرد بازاریابی ویروسی در فروش محصولات نرم افزاری مورد مطالعه بازیهای کامپیوتری و موبایلی. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  44. مهاجرانی , س. (1395). واکاوی انتظارات مدیران ارشد و صف سازمان ها از حوره منابع انسانی (مورد مطالعه شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  45. نجار , ع. (1396). تحلیل رفتار قیمت گذاری شرکت های بیمه در رشته اتومبیل با استفاده از تئوری علامت دهی (سیگنالینگ)؛ مطالعه موردی شرکت بیمه ملت. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  46. ولی بک , ر. (1394). شناسایی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان و تاثیر آن بر عملکرد فردی و سازمانی ، مطالعه موردی : شرکت پلیمر گلپایگان. دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  47. همتی , م. (1393). طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان های مادر مبتنی بر مدل کارت امتیازی متوازن (BSC). دانشکده مهندسی پیشرفت, دانشگاه علم و صنعت ایران.

4. راهنمایی پایان نامه های کارشناسی(پروژه پایانی کارشناسی):

  1. پور نصر خاکباز , س. (1395). بررسی اثر قابلیت اعتماد برند بر وفاداری برند با رویکرد واسطه گرایانه تعهد مستمر مشتریان در بین کاربران ایرانسل. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  2. دارابی , س. ع. (1395-1394). ابعاد برند خدمات در مبحث Brand Involvement. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  3. رضایی آشتیانی , ح. (1394-1393). بررسی و ارایه راهکارهای لازم برای توسعه بازاریابی محتوایی در فضای کسب و کار ایران(مطالعه موردی شرکت دیجی کالا). دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  4. رنگی , م. (1393). استفاده از جمع سپاری در توسعه برند. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  5. عبدی , ع. (1395-1394). نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد ارزش برند. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.
  6. قنبری , م. (1393-1393). بازاریابی شبکه ای در شرکت ابر تجارت کهکشان و تفاوت با شبکه های هرمی. دانشکده مهندسی صنایع, دانشگاه علم و صنعت ایران.

5. کتاب های تالیف شده:

  1. آجودانی , د. بنیادی نائینی , ع. مدلسازی نوروپکیجینگ در فضای کسب و کار ایران, تهران: راشدین, 1394.
  2. امیر قدسی , س. بنیادی نائینی , ع. نقش آفرینی رضایت شغلی در رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی, تهران: اندیشگان, 1395.
  3. بنیادی نائینی  , ع. آزاد مرد ناوی ,  پیام .خلیلی یگانه , مسعود. مدیریت تجربه مشتریان, تهران: سازمان مدیریت صنعتی, 1396 (در شرف چاپ).
  4. بنیادی نائینی  , ع. سلیمانی ملکان , م. احیای صنعتی در ایران, تهران: شربیانی, 1395.
  5. بنیادی نائینی , ع., خانی , ر. رودی , ک. تاریخچه و سیر تحول تشکیلاتی و ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد سال اخیر, تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات,  1392.
  6. صدوق , سید محمود, علی بنیادی نائینی آشنایی با دیپلماسی علم و فناوری . تهران: آینده پژوه, 1395.
  7. همتی , م. بنیادی نائینی  , ع. استراتژی ها و شیوه اجرای آنها در شرکت های مادر, تهران: راشدین, 1394.

​6. کتاب های ترجمه شده:

  1. هارتلی , پیتر,  چاترتون , پیتر ارتباطات تجاری (بازنگری در رفتار حرفه ای برای عصر فرادیجیتال) رجب طاووسی , امید و بنیادی نائینی, علی. تهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1394.
  2. مک کیئون , گریک. اهمیت گرایی (به دنبال کمتر ولی بهتر).مترجمین: نیک خواه , ارشاد و  بنیادی نائینی, علی. تهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, 1395.

7. داوری در نشریات و کنفرانسی های معتبر علمی:

  1. داور نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید دانشگاه علم و صنعت ایران(ISSN: 2008-4870)
  2. داور فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع سازمانی دانشگاه تربیت مدرس(ISSN: 2228-6977)
  3. داور فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران(ISSN: 2008-5060)
  4. داور فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
  5. داور نشریه علمی- پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
  6. داور فصلنامه علمی ترویجی رشد فناوری(ISSN: 1735-5486)
  7. داور نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
  8. داور اولین کنفرانس الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت
  9. عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند و داور این کنفرانس علمی

8.عضویت در انجمن های علمی:

  1. انجمن علمی مدیریت دولتی
  2. انجمن علمی مدیریت فناوری

9.سایر عضویتها:

  1. عضو هیات علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران از مهر ماه 1391 تا کنون.
  2. عضو هیات مدیره موسسه پیشگامان اندیشه صادقین در سال 1391 .
  3. عضویت در کمیته تدوین برنامه راهبردی دانشگاه الزهراء(س)در اردیبهشت ماه تا مردادماه 1391.
  4. عضویت در کمیته پنج نفره تدوین نقشه راه دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1391.
  5. عضو شورای مشاورین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در سالهای 1390 و 1391 .
  6. عضو کمیته تدوین و نگارش نقشه مهندسی فرهنگی کشور در مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) در سال 1389.
  7. عضو کمیته تدوین سند راهبردی کشور در امور نخبگان (1/11/89 الی 2/8/91-زمان تصویب نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی).
  8. عضو مشاورین شرکت ساپکو در سال 1388.
  9. عضو کارگروه مهندسی و پیوست فرهنگی ستاد تدوین برنامه پنجم سازندگی مستقر در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین پیش نویس برنامه پنجم توسعه (آبان و آذر 1387)
  10. عضو صاحبنظر اداری و مدیریتی شورای تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالهای 1386 تا 1389 .
  11. عضو اتاق فکر "تحول اداری و مدیریتی" سازمان اوقاف و امور خیریه. (1/5/85 الی1/7/85).
  12. عضو گروه تدوین "مدل تعالی عملکرد برای سازمان های دولتی ایران(IPOEM) " در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(1383و1384).
  13. عضو کمیته امور مدیران موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در سال 1384 .
  14. عضو شورای ارزیابی عملکرد وزارت صنایع و معادن و وزارت کار و امور اجتماعی در سالهای 1383 و 1384.

10.افتخارات و تقدیرها

  1. عضو بنیاد ملی نخبگان.
  2. پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1390.

3.

11.سوابق  آموزشی:

  1. عضو هیات علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران و معاون آموزشی دانشکده مدیریت و مهندسی پیشرفت دانشگاه .
  2. تدریس دروس زیر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی و آزاد اسلامی:
    • مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
    • نقش دولتها در راهبری توسعه
    • مدیریت بازاریابی
    • تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی
    • تحقیقات بازاریابی
    • ارتباطات بازاریابی
    • اصول مدیریت و تئوری سازمان
    • تئوری های مدیریت پیشرفته
    • مدیریت استراتژیک
    •  استراتژی های بازاریابی
    • مدیریت منابع سازمانی
    • روش تحقیق
    • کارآفرینی
    • روش شناسی تحقیق در مدیریت تکنولوژی
    • متودولوژی تحقیق در سیاستگذاری علم و فناوری
  3. ارائه سمینار و کارگاه آموزشی در حوزه های:
    • کارآفرینی
    • بازاریابی و توسعه بازار
    • برندینگ
    • مشتری مداری
    • فنون مذاکره
    • شایسته سالاری
    • پاسخگویی
    • مهندسی ساختار
    • مدیریت تحول در نظام اداری کشور
    • بودجه ریزی
    • مدیریت رفتار سازمانی
    • مدیریت منابع انسانی
    • و ... .
  4. شرکت در "کارگاه آموزشی مقررات سازمان جهانی تجارت در بخش خدمات و روشهای تنظیم تعهدات الحاق" برگزار شده توسط دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری ج.ا.ا با همکاری سازمان جهانی تجارت (WTO) -تهران 22  الی 24 آبان 1391-12 – 14 Nov.2012
  5. شرکت در دوره آموزشی اینترنتی مدیریت دانش (KM) برگزار شده توسط سازمان بهره وری آسیایی(APO) همزمان با چند کشور ژاپن، هند، تایلند و بنگلادش و با هماهنگی سازمان ملی بهره وری(NPO) (30/8/1390 تا 2/9/1390و23-21 نوامبر 2011 )
  6. شرکت در دوره آموزشی 40 ساعته آشنایی با سازمان جهانی تجارت (WTO) در وزارت بازرگانی و جهت تدوین رژیم تجاری ایران برای الحاق به این سازمان(5/7/89 تا 11/11/89)
  7. و ... .

12.سوابق اجرایی:

  1. معاون آموزشی و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران.(اکنون)
  2. عضو کمیته اجرایی نمودن سند راهبردی کشور در امور نخبگان(1391-1392).
  3. عضویت در بنیاد ملی نخبگان.
  4. مشاور برنامه،‌ بودجه و تحول اداری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور (1/9/89 الی 91/6/15).
  5. مشاور بنیاد ملی نخبگان (1/12/89 الی91/6/15 ).
  6. عضو کمیته تدوین سند راهبردی کشور در امور نخبگان (1/11/89 الی 2/8/91).
  7. مشاور شرکت ساپکو در امور حسابرسی(خرداد 1388 )
  8. عضو کارگروه مهندسی و پیوست فرهنگی ستاد تدوین برنامه پنجم سازندگی مستقر در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین پیش نویس برنامه پنجم توسعه (آبان و آذر 1387)
  9. مشاور پروژه برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت بازرگانی(تیر تا آبان 1387)
  10. همکاری با گروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ،هنر و ارتباطات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(31/6/86 تا 29/1/88)
  11. همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تحول اداری و آموزش کارکنان(مهرماه 1385 تا اسفند ماه 1389)
  12. همکاری در آموزشهای علمی-کاربردی فرهنگ و هنر(23/4/86 تا 18/10/89)
  13. عضو اتاق فکر "تحول اداری و مدیریتی" سازمان اوقاف و امور خیریه. (1/5/85 الی1/7/85).
  14. مشاورت طرح و برنامه مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درحوزهای " برنامه ریزی ، بودجه ریزی ، امور اداری و مالی".(19/9/84 الی1/5/85).
  15. همکاری با شرکت قطارهای مسافری رجاء در خصوص"استقرارنظام ارزیابی عملکرد" (1/7/84 الی19/9/84).
  16. همکاری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص" تدوین برنامه های تحول در نظام اداری کشور، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، شایسته سالاری و پاسخگویی" (1/8/81 الی1/7/84).
  17. همکاری با مرکز طرح و برنامه صدا و سیما در خصوص " ارزیابی برنامه های کلان صدا و سیما " (1/4/81 الی1/8/81).
  18. همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص "تدوین برنامه پنج ساله" (15/1/81 الی1/4/81).
  19. همکاری با شرکت تولیدی ایران تایر(سهامی عام) در خصوص"طراحی نظام ارزیابی عملکرد و توانمند سازی کارکنان" (سالهای 1380 و 1381 و 1382).

13.پروژه ‌های پژوهشی و طرح های صنعتی:

ردیف

عنوان پروژه

تاریخ شروع و خاتمه

1

ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایت مندی بر اساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در استان تهران  بر روی خودروگروه X200 و تندر و گروه H300 برلیانس

1395-96

2

ارائه مدل کاربردی ارزیابی و نظارت بر اثربخشی پروژه های بهبود منتج از صدای مشتری در شرکت ایران خودرو

1395-96

3

تدوین گزارش مطالعات بازار ایران جهت سرمایه گذاری خودروسازان خارجی(تجزیه و تحلیل ساختار صنعت- تشخیص عدم موفقیت برخی خودروهای خارجی در بازار ایران-مطالعه ساختار کسب و کار)

1395

4

ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان براساس مدل مدیریت تجربه مشتریان در خصوص محصولات گروه خودروسازی سایپا

1394-95

5

بررسی و ارائه نقشه جامع سفر مشتری شرکت ایران خودرو (CEM) با هدف ارائه مدل مدیریت بر تجربه مشتریان

1394-95

6

بررسی و ارائه مدل فرآیندی برای اجرای ارزیابی عملکرد و اثربخشی تیم های کاری شرکت ایران خودرو

1394-95

7

همکاری با شرکت قطارهای مسافری رجاء در خصوص"استقرارنظام ارزیابی عملکرد"

1/7/84 الی19/9/84

8

همکاری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص" تدوین برنامه های تحول در نظام اداری کشور، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، شایسته سالاری و پاسخگویی"

1/8/81 الی1/7/84

9

همکاری با مرکز طرح و برنامه صدا و سیما در خصوص " ارزیابی برنامه های کلان صدا و سیما "

1/4/81 الی1/8/81

10

همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص "تدوین برنامه پنج ساله"

15/1/81 الی1/4/81

11

همکاری با شرکت تولیدی ایران تایر(سهامی عام) در خصوص"طراحی نظام ارزیابی عملکرد و توانمند سازی کارکنان"

سالهای 1380 و 1381 و 1382

12

مجری طرح پژوهشی" آسیب شناسی کارکردی و ساختاری دستگاههای فرهنگی "

مهرماه تا اسفند ماه 1389

13

مجری طرح پژوهشی" طراحی نظام مدیریت انسانی با رویکرد استفاده از توانایی و ظرفیت کارکنان در تشکلهای خصوصی مرتبط با فعالیتهای بازرگانی دولتی" برای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

مرداد تا دیماه 1389

14

مجری طرح پژوهشی " ارائه مدل مدیریتی شایسته سالاری در دستگاههای فرهنگی و استقرار آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"

پائیز 1387 تا زمستان 1388

15

مجری پروژه مطالعاتی "طراحی نظام شایسته سالاری در انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران دولتی
(جهت تدوین لایحه شایسته سالاری مدیران  بر اساس ماده 141 قانون برنامه چهارم توسعه)"

مهرماه سال 1383 تا اردیبهشت ماه 1384

16

پروژه مطالعاتی"طراحی نظام پاسخگویی به شکایات مردم در نظام اداری کشور

سال 1382 و1383

17

پروژه مطالعاتی "طراحی سیستم‌ توانمند سازی و انگیزش کارکنان در راستای اهداف کیفی شرکت تولیدی ایران تایر"

سال 1382

18

پروژه "طراحی نظام ارزیابی عملکرد جمعیت هلال احمر"

سال 1381

19

پروژه "طراحی نظام گردش اطلاعاتی انبار شرکت موتور سازی پویا نیستانک "

سال 1380

14.آدرس گوگل اسکولار:

https://scholar.google.com/citations?user=zi4_g4oAAAAJ&hl=en&oi=ao

"برگشت به فهرست اعضای هیات علمی"

دفعات مشاهده: 14889 بار   |   دفعات چاپ: 650 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 65 بار   |   0 نظر
>
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.223 seconds with 1109 queries by yektaweb 3455