نام و نام خانوادگی: دکتر علی بنیادی نائینی
عضو هیأت علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار، دانشگاه علم و صنعت ایران
آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران
- دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی.
- زمینه های تخصصی وتحقیقاتی
۱. مدیریت دانش و تجربه مشتریان و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing)
۲. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی
۳. مدیریت فناوری، نوآوری و آینده پژوهی
سوابق شغلی
- عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس تحول دیجیتال بانک و بیمه
- عضو اصلی هیات تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- عضو کمیسیون دایمی هیات امنای پژوهشکده بیمه
- عضو کمیته علمی بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان توسعه دانش بنیان بیمه
- عضو کمیته سرمایه انسانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- عضو شورای پژوهشی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- مشاور امور سرمایه انسانی مدیرعامل بانک کشاورزی
- رییس کمیته ریسک گروه صنعت ملی
- عضو کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران
- عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی
- عضو شورای مشورتی انتصابات و بررسی شایستگی های مدیران میانی وزارت امور اقتصادی و دارایی
- عضو کمیته بهره وری وزارت امور اقتصادی و دارایی
- دستیار ویژه وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور مدیریت سرمایه انسانی
- رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی
- مسوول دبیرخانه هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران
- رییس مرکز برنامه، بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت ایران
- مدیر گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران
- مشاور کسب و کار شرکت نرم افزاری گروه هلدینگ نرم افزاری آی کن (ICAN)
- عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا
- معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران
- سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران
- عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران
- مشاور منابع انسانی و عضو هیات مدیره شرکت نرم افزاری حسابداری هلو
- مشاور برنامه و بودجه بنیاد ملی نخبگان
- سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
- مشاور شرکت ساپکو در زمینه ارزیابی عملکرد و سلامت اداری
- سرپرست مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- معاون طرح و برنامه مرکز امور خانواده نهاد ریاست جمهوری
- کارشناس ارزیابی عملکرد شرکت قطارهای مسافری رجا
- کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
سوابق پژوهشی
- عناوین مقالات ISI – ISC ، Scopus و علمی پژوهشی منتشر شده
[۱] Rahmani A, Bonyadi Naeini A, Mashayekh J, Aboojafari R, Daim T, Yalcin H. Green innovation for a greener future: A meta-analysis of the impact on environmental performance. Journal of Cleaner Prodction ۲۰۲۴;۴۶۰. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.jclepro.۲۰۲۴.۱۴۲۵۴۷.
[۲] AsleBagh P, Naeini AB, Moeeni M. Investigating the effect of three different factors including experience, personality and color on the decision-making process in stock markets using EEG. Journal of Behavioral and Experimental Economics ۲۰۲۴;۱۰۹:۱۰۲۱۶۳.
[۳] Rahmani A, Aboojafari R, Bonyadi Naeini A, Mashayekh J. Adoption of digital innovation for resource efficiency and sustainability in the metal industry. Resources Policy ۲۰۲۴;۹۰:۱۰۴۷۱۹. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.resourpol.۲۰۲۴.۱۰۴۷۱۹.
[۴] Hajizamani Z, Naeini AB, Mashayekh J. Policy recommendations for dealing with digital currency in Iran (A comparative study). Bol Lit Oral-The Lit J ۲۰۲۳;۱۰:۲۸۱۹–۳۶.
[۵] Bonyadi Naeini A, gholizadeh hossein. Concurrent Optimization of Reliability, Maintainability and Total Cost in a Job Shop Production System with Multiple Fuzzy Parameters. Scientia Iranica, ۲۰۲۳;۰:۰–۰. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۳.۶۰۳۱۳.۶۷۲۷.
[۶] Shahebrahimi S, Mahdad M, Aliha MRM, Naeini AB. Transfer of Space Technologies in Iran: Drivers and Constraints of Success. Space Policy ۲۰۲۳;۶۴:۱۰۱۵۱۸. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.spacepol.۲۰۲۲.۱۰۱۵۱۸.
[۷] Fattahi K, Bonyadi Naeini A, Sadjadi SJ. New applied mechanism for fair equity sharing to overcome the challenges of venture capital financing. International Journal of Industrial Engineering& Production Research ۲۰۲۳;۳۴:۱–۱۸.
[۸] Rahmani A, Mashayekh J, Aboojafari R, Bonyadi Naeini A. Determinants of households’ intention for investment in renewable energy projects. Renewable energy Energy ۲۰۲۳;۲۰۵:۸۲۳–۳۷. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.renene.۲۰۲۳.۰۱.۰۹۶.
[۹] A. Rahmani, A. Bonyadi Naeini, Predicting intention in applying solar energy technologies in agriculture industry: A moderated and mediated model, Cleaner and Responsible Consumption. (۲۰۲۳) ۱۰۰۱۰۲. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.clrc.۲۰۲۳.۱۰۰۱۰۲.
[۱۰] M. Namazi, M. Tavana, E. Mohammadi, A. Bonyadi Naeini, A new strategic approach for R&D project portfolio selection using efficiency-uncertainty maps, Benchmarking An Int. J. (۲۰۲۳). https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/BIJ-۰۲-۲۰۲۲-۰۱۲۹.
[۱۱] E.S. Kashani, A.B. Naeini, H. Gholizadeh, Innovation systems and global value chains: A Co-citation analysis of established linkages and possible future trends, Int. J. Innov. Stud. ۷ (۲۰۲۳) ۶۸–۸۶. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.ijis.۲۰۲۲.۰۹.۰۰۳.
[۱۲] K. Fattahi, A. Bonyadi Naeini, S.J. Sadjadi, New applied mechanism for fair equity sharing to overcome the challenges of venture capital financing, Int. J. Ind. Eng. Prod. Res. ۳۴ (۲۰۲۳) ۱–۱۸.
[۱۳] E. Allahmoradi, S. Mirzamohammadi, A. Bonyadi Naeini, A. Maleki, S. Mobayen, P. Skruch, Policy Instruments for the Improvement of Customers’ Willingness to Purchase Electric Vehicles: A Case Study in Iran, Energies. ۱۵ (۲۰۲۲) ۴۲۶۹. https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/en۱۵۱۲۴۲۶۹.
[۱۴] S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, A. Makui, A dual model for selecting technology and technology transfer method using a combination of the Best-Worst Method (BWM) and goal programing, Sci. Iran. ۲۹ (۲۰۲۲) ۲۶۲۸–۲۶۴۶. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۳۹۲۵.۳۵۱۱.
[۱۵] M. Bagheri Nasrabadi, A. Jaasbi, A. Bonyadi Naeini, S. Shavvalpour, Evolutionary Game Theory Approach to Technology Development of Oil and Gas Equipment Manufacturing Industry: The Case of the Ten Major Commodity Groups’ Project of the Petroleum Industry, Iran. J. Manag. Stud. ۱۵ (۲۰۲۲) ۳۶۵–۳۸۰. https://doi.org/۱۰.۲۲۰۵۹/ijms.۲۰۲۱.۳۰۹۳۱۶.۶۷۴۲۰۰.
[۱۶] A. Bonyadi Naeini, S.H. Jalilian Ahmadkalaei, The role of dynamic capability on a business model in knowledge-intensive firms, Kybernetes. ۵۱ (۲۰۲۲) ۳۴۴۹–۳۴۶۹. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۰۲-۲۰۲۱-۰۱۶۲.
[۱۷] V.K. Chawla, A.K. Chanda, S. Angra, A. Bonyadi, Coexistent scheduling in the tandem flow path configuration of a flexible manufacturing system by using an advanced grey wolf optimizer, Sci. Iran. ۲۹ (۲۰۲۲) ۳۴۰۴–۳۴۱۷. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۴۱۵۲.۳۶۱۸.
[۱۸] A. Naeini, M. Zamani, T. Daim, M. Sharma, H. Yalçın, Conceptual structure and perspectives on “innovation management”: A bibliometric review, Technol. Forecast. Soc. Change. ۱۸۵ (۲۰۲۲) ۱۲۲۰۵۲. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.techfore.۲۰۲۲.۱۲۲۰۵۲.
[۱۹] M. Taghavi, P. Akhavan, R. Ahmadi, A. Naeini, Identifying Key Components in Implementation of Internet of Energy (IoE) in Iran with a Combined Approach of Meta-Synthesis and Structural Analysis: A Systematic Review, Sustainability. ۱۴ (۲۰۲۲) ۱۳۱۸۰. https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/su۱۴۲۰۱۳۱۸۰.
[۲۰] M. Zamani, H. Yalcin, A.B. Naeini, G. Zeba, T.U. Daim, Developing metrics for emerging technologies: identification and assessment, Technol. Forecast. Soc. Change. ۱۷۶ (۲۰۲۲) ۱۲۱۴۵۶. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.techfore.۲۰۲۱.۱۲۱۴۵۶.
[۲۱] A. Naeini, S.H. Jalilian Ahmadkalaei, The role of dynamic capability on a business model in knowledge-intensive firms, Kybernetes. ahead-of-print (۲۰۲۱). https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۰۲-۲۰۲۱-۰۱۶۲.
[۲۲] M. nasrabadi, abdullah jassbi, A. Naeini, S. Shavvalpoor, Optimal government support policy for technology development Despite the challenges of conflict of interest, moral hazards, and structural problems, RAIRO - Oper. Res. ۵۵ (۲۰۲۱). https://doi.org/۱۰.۱۰۵۱/ro/۲۰۲۱۰۲۳.
[۲۳] M. Taghavi, P. Akhavan, R. Ahmadi, A. Naeini, Modeling of the Internet of Energy (IOE) for Optimal Energy Management with an Interpretive Structural Modeling (ISM) Approach, Iran. J. Inf. Process. Manag. ۳۶ (۲۰۲۱) ۱۰۴۹–۱۰۸۰. https://doi.org/۱۰.۵۲۵۴۷/jipm.۳۶.۴.۱۰۴۹.
[۲۴] S. Amirghodsi, M. Mohammadi, A. Maleki, A.B. Naeini, How Does Psychological Empowerment Affect Knowledge Management Improvement in Organizations; A Study of Cause-and-Effect Relationship Using the Fuzzy DEMATEL Method, IEEE Trans. Eng. Manag. (۲۰۲۱) ۱–۱۴. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۹/TEM.۲۰۲۱.۳۱۱۸۰۲۸.
[۲۵] A.H. Hesarsorkh, J. Ashayeri, A.B. Naeini, Pharmaceutical R&D project portfolio selection and scheduling under uncertainty: A robust possibilistic optimization approach, Comput. Ind. Eng. ۱۵۵ (۲۰۲۱) ۱۰۷۱۱۴. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.cie.۲۰۲۱.۱۰۷۱۱۴.
[۲۵] S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, B. Roozbehani, An Integrated Shannon-PAF Method on Gray Numbers to Rank Technology Transfer Strategies, Eng. Manag. J. (۲۰۲۰) ۱–۲۲. https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۰۴۲۹۲۴۷.۲۰۲۰.۱۷۳۸۸۷۹.
[۲۶] S. Amirghodsi, A. Naeini, A. Makui, An Integrated Delphi-DEMATEL-ELECTRE Method on Gray Numbers to Rank Technology Providers, IEEE Trans. Eng. Manag. PP (۲۰۲۰) ۱–۱۷. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۹/TEM.۲۰۲۰.۲۹۸۰۱۲۷.
[۲۷] S. Amirghodsi, A. Naeini, A. Makui, A Dual Model for Selecting Technology and Technology Transfer Method Using a Combination of the Best-Worst Method (BWM) and Goal Programing, Sci. Iran. (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۳۹۲۵.۳۵۱۱.
[۲۸] A. Mosayebi, B. Mojaradi, A. Bonyadi Naeini, S.H. Khodadad Hosseini, Modeling and comparing data mining algorithms for prediction of recurrence of breast cancer, PLoS One. ۱۵ (۲۰۲۰) e۰۲۳۷۶۵۸. https://doi.org/۱۰.۱۳۷۱/journal.pone.۰۲۳۷۶۵۸.
[۲۹] A. Mosayebi, B. Mojaradi, A. Bonyadi Naeini, S.H. Khodadad Hosseini, A Mathematical Model for Locating the Medical and Emergency Centers considering the Failure Probability of Centers, Math. Probl. Eng. ۲۰۲۰ (۲۰۲۰) ۴۱۶۷۵۹۰. https://doi.org/۱۰.۱۱۵۵/۲۰۲۰/۴۱۶۷۵۹۰.
[۳۰] H. Sabzian, A.M. Shafia, M. Ghazanfari, A. Bonyadi Naeini, Modeling the Adoption and Diffusion of Mobile Telecommunications Technologies in Iran: A Computational Approach Based on Agent-Based Modeling and Social Network Theory, Sustainability. ۱۲ (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/su۱۲۰۷۲۹۰۴.
[۳۱] J. Zamani, A. Naieni, Best Feature Extraction and Classification Algorithms for EEG Signals in Neuromarketing, Front. Biomed. Technol. (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۱۸۵۰۲/fbt.v۷i۳.۴۶۲۱.
[۳۲] A. Naeini, A. Mosayebi, N. Mohajerani, A hybrid model of competitive advantage based on Bourdieu capital theory and competitive intelligence using fuzzy Delphi and ISM-Gray DEMATEL (study of Iranian food industry), Int. Rev. ۲۰۱۹ (۲۰۱۹) ۲۱–۳۵. https://doi.org/۱۰.۵۹۳۷/intrev۱۹۰۱۰۲۱N.
[۳۳] N. Yazdi, A. Jassbi, A. Maleki, A. Naeini, Comparative Conceptualisation of ‘Public Procurement for Capability Building’ (PPCB) In Relation to Public Procurement for Innovation (PPI): A Step Towards Implementation of Iranian Technology Annex, (۲۰۱۹).
[۳۴] S. Yousefi, R. Soltani, A. Bonyadi Naeini, R. Farzipoor Saen, A robust hybrid artificial neural network double frontier data envelopment analysis approach for assessing sustainability of power plants under uncertainty, Expert Syst. Article in Press (۲۰۱۹). https://doi.org/۱۰.۱۱۱۱/exsy.۱۲۴۳۵.
[۳۵] M.H. Aliahmadi, A. Makui, A. Bonyadi Naeini, Analyzing the effect of location, communication regime, and demographic faultline on team cohesion, Kybernetes. Article in Press (۲۰۱۹).
[۳۶] A. Bonyadi Naeini, A. Abaee, M. Zamani, Design a business intelligence conceptual model of supply chain management in sales-based SMEs, Int. J. Logist. Syst. Manag. Article in Press (۲۰۱۹). https://www.inderscience.com/info/ingeneral/forthcoming.php?jcode=ijlsm.
[۳۷] A. Bonyadi Naeini, B. Mojaradi, A. Mosayebi, Using Q Methodology to Discuss Mental Models of Physicians Concerning Key Effective Factors of Cancer, Hrjbaq. ۴ (۲۰۱۹) ۱۳۷–۱۴۴. https://doi.org/۱۰.۲۹۲۵۲/hrjbaq.۴.۳.۱۳۷.
[۳۸] A. Bonyadi Naeini, B. Mojaradi, M. Zamani, V.K. Chawla, Prevention of Cardiovascular Diseases by Combining GIS and Fuzzy Best-Worst Decision-Making Algorithm in Areas of Tehran, Int. J. Ind. Eng. Prod. Res. Article in Press (۲۰۱۹).
[۳۹] K. Fattahi, A. Bonyadi Naeini, S.J. Sadjadi, Technology valuation of NTBFs in the field of cleaner production with regard to the investors’ flexibilities and uncertainties in public policy, Sci. Iran. . Available Online from ۰۷ April ۲۰۱۹ (۲۰۱۹).
[۴۰] M. Akbari, M.R.M. Aliha, S.M.E. Keshavarz, A. Bonyadi, Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW, Proc. Inst. Mech. Eng. Part L J. Mater. Des. Appl. (۲۰۱۹). https://doi.org/۱۰.۱۱۷۷/۱۴۶۴۴۲۰۷۱۶۶۸۱۵۹۱.
[۴۱] S. Aghaei, A. Naeini, Consumer attitudes toward new pasta products in Iran market: A qualitative and quantitative study, Manag. Sci. Lett. ۸ (۲۰۱۸) ۱۰۹–۱۲۰. https://doi.org/۱۰.۵۲۶۷/j.msl.۲۰۱۷.۱۱.۰۰۵.
[۴۲] E. Ahmad Alinejad, M.S. Pishvaee, A. Bonyadi Naeini, Key success factors for logistics provider enterprises: an empirical investigation in Iran, Kybernetes. ۴۷ (۲۰۱۸) ۴۲۶–۴۴۰. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۱۰-۲۰۱۵-۰۲۶۹.
[۴۳] S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, Investigating the relationship between emotional intelligence, organizational commitment and job satisfaction of employees with the demographic factors (case: Iranian Central Oil Fields Company (ICOFC)), Hum. Resour. Manag. Oil Ind. ۹ (۲۰۱۸) ۱۰۵–۱۳۴. http://iieshrm.ir/article-۱-۳۰۸-fa.html.
[۴۴] E. Chizari, A. Bonyadi Naeini, H. Nouralizadeh, A new model for Physical flow optimization in the global automotive value chain (Case study: SIBA MOTOR Company), J. Ind. Syst. Eng. ۱۱ (۲۰۱۸) ۳۴–۵۵.
[۴۵] H. Sabzian, M.A. Shafia, A. Bonyadi Naeini, G. Jandaghi, M.J. Sheikh, A Review of Agent-based Modeling (ABM) Concepts and Some of its Main Applications in Management Science, Iran. J. Manag. Stud. ۱۱ (۲۰۱۸) ۶۵۹–۶۹۲.
[۴۶] S. Nikraz, A. Bonyadi Naeini, Surveying the Relationship Between Networks of Inter-Organizational Cooperation on Innovation of Small and Medium Business, Int. Bus. Manag. ۱۱ (۲۰۱۷) ۱۷۳۷–۱۷۴۳.
[۴۷] S.J. Sadjadi, A. Bonyadi Naeini, A. Hamidi Hesar Sorkh, S.R. Moosavi Tabatabaei, An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process, J. Ind. Syst. Eng. ۱۰ (۲۰۱۷) ۹۱–۱۰۸.
[۴۸] M.A. Shafia, A.R. Ali Ahmadi, A. Bonyadi Naeini, M.H. Taghavi, Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology, J. Adm. Manag. Educ. Train. ۱۳ (۲۰۱۷) ۳۳۴–۳۵۰.
[۴۹] S. AmirGhodsi, A. Maleki, A. Bonyadi Naeeni, M.J. Esfandiari, Investigating the influence of knowledge management practices on the psychological empowerment of human resources by moderating role of demographic variables in Iranian Central Oil Fields Company (I. C. O. F. C), Iieshrm. ۸ (۲۰۱۷) ۱۱۷–۱۴۸. http://iieshrm.ir/article-۱-۱۶۹-fa.html.
[۵۰] S. Azadan, S. Noori, A. Bonyadi Naeini, Marketing Mix Tailored to the Introduction Stage of the Product using FAHP Method, J. Eng. Appl. Sci. ۱۲ (۲۰۱۷) ۷۵۶۷–۷۵۷۵.
[۵۱] A. Bonyadi Naeini, A. Mosayebi, A. Hamidi, A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity, Int. J. Contemp. Appl. Sci. ۴ (۲۰۱۷) ۹۰–۱۰۴.
[۵۲] M.A. Shafia, A.Aliahmadi, A.B.Naeini, M.H.Taghavi, Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology, J. Adm. Manag. Educ. Train. ۱۳ (۲۰۱۷) ۳۳۴–۳۵۰.
[۵۳] S. Amirghodsi, A.B. Naeini, Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company, Mediterr. J. Soc. Sci. ۷ (۲۰۱۶) ۱۷. https://doi.org/۱۰.۵۹۰۱/mjss.۲۰۱۶.v۷n۴s۲p۱۷.
[۵۴] A. Bonyadi Naeini, R. Farahanian, Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product, Intan Manag. J. (۲۰۱۶) ۵۶–۶۴.
[۵۵] A. Bonyadi Naeini, P. Kazempour, Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users), Casp. Sea J. ۱۰ (۲۰۱۶) ۶۷–۷۴.
[۵۶] A. Bonyadi Naeini, J. Noori, K. Fattahi, Developing a Management Credit Risk Model in Commercial Banks Via DEA Approach - A case of Tehran Commercial Banks in Iran, Mark. Manag. Innov. ۹ (۲۰۱۶).
[۵۷] A. Bonyadi Naeini, M. Soleimani Malekan, Collaborative Networks in Support of Reindustrialization in Linewith the ۱۴۰۴ Vision Bill, African J. Environ. Assess. Manag. ۲۱ (۲۰۱۶).
[۵۸] A. Bonyadi Naeini, H. Talebi, P. Roshanpanah Azali, The Relationship Between Implementing The Eight Stages Of Knowledge Management (Beckman’s Model) And Organizational Strategic Realm Among Iranian Tobacco Company, Intan Manag. J. (۲۰۱۶) ۱۸۶–۱۹۰.
[۵۹] A. Mozafari, A. Bonyadi Naeini, RANKING AUTOMOTIVE CUSTOMER REQUIREMENTS USING CLUSTERING AND THREE PARAMETER GREY NUMBERS, Int. J. Information, Bus. Manag. ۸ (۲۰۱۶).
[۶۰] A.B. Naeini, A.R. Atashkar, Identify and Prioritize the Key Success Factors in the Establishment of Crowdsourced Systems, Mod. Appl. Sci. ۱۰ (۲۰۱۶) ۱۰۵–۱۱۱. https://doi.org/۱۰.۵۵۳۹/mas.v۱۰n۶p۱۰۵.
[۶۱] A.B. Naeini, M.A. Shafia, H. Samadi, Prioritizing lifestyles in shopping centers, using fuzzy inference system (Case study: shopping centers in Zanjan), Intan Manag. J. (۲۰۱۶) ۶۷–۷۶.
[۶۲] A.B. Naeini, E. Sohrabi, Investigation of Social Networking Function in the Development of Viral Marketing, Mod. Appl. Sci. ۱۰ (۲۰۱۶) ۱۱۲–۱۲۵. https://doi.org/۱۰.۵۵۳۹/mas.v۱۰n۶p۱۱۲.
[۶۳] M.A. Shafia, A. Bonyadi Naeini, M. Sharifi, K. Fatahi, H. Sabzian Papi, Trade Complementarity of Islamic Development Bank Group Member Countries and Development of the Counter Trade among Them, African J. Environ. Assess. Manag. ۲۱ (۲۰۱۶) ۳۶–۴۵.
[۶۴] A. Bonyadi Naeini, M. Bagheri Nasrabadi, The investigation of relationship between brand personality and perceived quality, Appl. Math. Eng. Manag. Technol. ۳ (۲۰۱۵) ۹۴–۱۰۴.
[۶۵] A. Bonyadi Naeini, M. Mohammadian, A. Rashidi, IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: “MA insurance Company”), J. Math. Technol. ۶ (۲۰۱۵) ۵۱–۵۵. https://doi.org/۱۰.۷۸۱۳/jmt.۲۰۱۵/۶-۱/۸.
[۶۶] A. Bonyadi Naeini, P. Roshanpanah Azali, K. Sepehr Tamaddoni, Impact of brand equity on purchase intention and development, brand preference and customer willingness to pay higher prices, Manag. Adm. Sci. Rev. ۴ (۲۰۱۵) ۶۱۶–۶۲۶.
[۶۷] A. Bonyadi Naeini, M. Soleimani Malekan, A. Kaldi, e-HRM initiation using concept maps, Appl. Math. Eng. Manag. Technol. ۳ (۲۰۱۵) ۳۰–۳۹.
[۶۸] H. Gholizadeh, A. Bonyadi Naeini, A. Moeini, Catch-up of Technology Definition and Gap Analysis by Cluster Analysis and Quantitative Method (Meta-curve), Appl. Math. Eng. Manag. Technol. ۳ (۲۰۱۵) ۳۶۲–۳۷۲.
[۶۹] H. Gholizadeh, A. Bonyadi Naeini, A. Moini, A quantitative model of technological catch-up, Int. J. Eng. Technol. ۴ (۲۰۱۵) ۲۳۳–۲۴۳. https://doi.org/۱۰.۱۴۴۱۹/ijet.v۴i۱.۴۲۰۳.
[۷۰] H. Gholizadeh, A. Bonyadi Naeini, A. Moini, Proposing a model for absorption capacity of technology, Int. J. Eng. Technol. ۴ (۲۰۱۵) ۱۱۳–۱۲۴. https://doi.org/۱۰.۱۴۴۱۹/ijet.v۴i۱.۴۰۱۰.
[۷۱] H. Gholizadeh, A. Moeini, A. Bonyadi Naeini, Factors that influencing on Catch-up of technology (A case study of technology in Iran), Appl. Math. Eng. Manag. Technol. ۳ (۲۰۱۵) ۴۵–۵۶.
[۷۲] A. Bonyadi Naeini, M. Homayouni Zadeh, M.H. Hemati, The Key Success Factors for Technology Roadmapping for Emerging Technologies in Energy Sector, Arth Prabandh A J. Econ. Manag. ۳ (۲۰۱۴).
[۷۳] A. Bonyadi Naeini, S. Khodamoradi, H. Sabzian, Comparison Of Two Goal Programming Models For Budget Allocation Problem-A Case Study, Int. J. Econ. Manag. Soc. Sci. ۳ (۲۰۱۴) ۷۴۹–۷۵۴.
[۷۴] A.H. Hesarsorkh, A. Bonyadi Naeini, S.J. Sadjadi, M. Mohammadi, A production-inventory model with imperfect production process consideration: A geometric programming approach, Appl. Math. Eng. Manag. Technol. (۲۰۱۴) ۶۰۵–۶۱۴.
[۷۵] M.H. Kamfiroozi, A. Bonyadi Naeini, An ERP Selection Combination Model under Uncertainty: A Grey-BSC-AHP-Entropy Model, Int. J. Res. Ind. Eng. ۳ (۲۰۱۴) ۱۳–۲۳.
[۷۶] S.Y. Oleyaei Motlagh, A. Bonyadi Naeini, Identifying the role of human resource management in increasing performance and implementation of six sigma projects using fuzzy cognitive maps, Uncertain Supply Chain Manag. ۲ (۲۰۱۴). https://doi.org/۱۰.۵۲۶۷/j.uscm.۲۰۱۴.۴.۰۰۲.
[۷۷] A. Rashidi, A. Bonyadi Naeini, EVALUATION OF FACTORS AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP), Indian J. Sci. Res. ۱ (۲۰۱۴) ۵۷–۶۵.
[۷۸] A. Rashidi, A. Bonyadi Naeini, Survey The Effect of Relationship Marketing on Management of Customer Satisfaction, Arth Prabandh A J. Econ. Manag. ۱ (۲۰۱۴) ۱۱۴–۱۲۱.
[۷۹] S.J. Sadjadi, A. Hamidi Hesarsorkh, M. Mohammadi, A. Bonyadi Naeini, Joint pricing and production management: a geometric programming approach with consideration of cubic production cost function, J. Ind. Eng. Int. ۱۰ (۲۰۱۴). https://doi.org/۱۰.۱۰۰۷/s۴۰۰۹۲-۰۱۴-۰۰۷۹-۱.
[۸۰] S.J. Sadjadi, A. Hamidi Hesarsorkh, M. Mohammadi, A. Bonyadi Naeini, Optimal pricing in different markets under various customer service strategies, Appl. Math. Eng. Manag. Technol. (۲۰۱۴) ۴۵۲–۴۶۴.
[۸۱] M.H. Kamfiroozi, A. Bonyadi Naeini, A Hybrid Grey-Game-MCDM Method for ERP Selecting Based on BSC, Int. J. Manag. Bus. Res. ۳ (۲۰۱۳) ۱۳–۲۰.
[۸۲] M. Dehghan Mashtani, M.H. Kamfiroozi, A. Bonyadi Naeini, Development of Using Balanced Scorecard in Universities to Improve Performance: a Fuzzy DEMATEL-Shapley Value Goal Programming Approach, Int. J. Information, Secur. Syst. Manag. ۱ (۲۰۱۲) ۸۶–۹۴.
[۸۳] A. Aliahmadi, M.H. Taghavi, A. Bonyadi Naeini, Identify the critical factors for sustainable banking success with a mixed approach, Modiriat-e- Farda. ۶۰ (۱۳۹۸) ۱۹–۳۲. http://rimag.ricest.ac.ir/fa/Article/۲۶۴۶۲.
[۸۴] ع. بنیادی نائینی, ز. مقیسه, مطالعه آلتمتریک بروندادهای علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه ویروس کرونا, پژوهش نامه علم سنجی, (۱۴۰۱).
[۸۵] ع. بنیادی نائینی, ز. مقیسه, بروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک, پژوهش نامه علم سنجی. (۱۴۰۰),
[۸۶] ع. بنیادی نائینی, ز. مقیسه, حضور بروندادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانههای اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک, نشریه تحقیقات بازاریابی نوین, (۱۴۰۰).
[۸۷] م. محمدعلیها, س. شاه ابراهیمی, ع. بنیادی نائینی, شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتقال و توسعه فناوری فضایی در ایران, مدیریت نوآوری, (۱۴۰۰).
[۸۸] ا. اله مرادی, س. میرزامحمدی, ع. بنیادی نائینی, ع. ملکی, عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان برای خودروهای برقی در کشور. (۱۳۹۹)
[۸۹] ع. بنیادی نائینی, ح. ادیب کیا, بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی, نشریه تحقیقات بازاریابی نوین (۱۳۹۹).
[۹۰] ع. بنیادی نایینی, س. امیرقدسی, ا. ماکویی, انتخاب همزمان تکنولوژی و روش انتقال بهینه آن از ارجح ترین تامین کننده با استفاده از روش تصمیم گیری ترکیبی بهترین-بدترین و تحلیل شبکه ای خاکستری. (۱۳۹۹)
[۹۱] ا. فیروزی اوجاق, ع. بنیادی نایینی, ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا, نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی (۱۳۹۹).
[۹۲] س. امیر قدسی, ع. بنیادی نائینی, تأثیرگذاری و تاثیرپذیری مولفه های مدیریت دانش و توانمندسازی روانشناختی کارکنان شرکت نفت مرکزی ایران, پژوهش نامه مدیریت تحول (۱۳۹۸).
[۹۳] ع. بنیادی نائینی, ب. مجردی, ع. مسیبی, کاربست متدولوژی کیو در گفتمان کاوی الگوهای ذهنی پزشکان در ارتباط با عوامل کلیدی مؤثر بر سرطان, پژوهش سلامت. (۱۳۹۸)
[۹۴] س. امیرقدسی, ع. بنیادی نائینی, م. بابایی, تاثیر همسوئی فرایند های سازمانی و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکردسازمانی با نقش میانجی ظرفیت پویا (مطالعه موردی: شرکت اپکو), نشریه مدیریت فردا (۱۳۹۸) ۳۱–۴۴.
[۹۵] ع. بنیادی نایینی, ع. مسیبی, س. مهاجرانی, واکاوی انتظارات مدیران ارشد و صف سازمان ها از دپارتمان منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو), مجله مدیریت منابع انسانی پایدار. ۱ (۱۳۹۸) ۷–۳۰.
[۹۶] م.ح. تقوی, ع. علی احمدی, ع. بنیادی نائینی, شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بانکداری پایدار با رویکرد آمیخته, نشریه مدیریت فردا. ۱۸ (۱۳۹۸) ۱۹–۳۲.
[۹۷] س. امیر قدسی, ع. بنیادی نائینی, بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان با مطالعه نقش میانجی رضایت شغلی, چشم انداز مدیریت دولتی (۱۳۹۷) ۱۴۵–۱۶۳.
[۹۸] س. امیر قدسی, ع. بنیادی نائینی, بررسی رابطه هوش هیجانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی با ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران), مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت (۱۳۹۷).
[۹۹] ح. نورعلیزاده, ع. بنیادی نایینی, م. صادقی, شناسایی عوامل موثر بر کارایی میزهای بانک بیمه؛ مطالعه موردی: بانک ملت و بیمه ما, نشریه مدیریت فردا (۱۳۹۷).
[۱۰۰] ف. عزیزی, ع. بنیادی نائینی, ع. مسیبی, مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان, پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. (۱۳۹۷).
[۱۰۱] ک. فتاحی, ع. بنیادی نائینی, م.ع. شفیعا, ارزش گذاری فناوری با رویکرد تحلیل اختیارات واقعی: مطالعه فناوری کاشی های نانوآنتی باکتریال, سیاست علم و فناوری (۱۳۹۷).
[۱۰۲] ب. مجردی, ع. بنیادی نائینی, ع. مسیبی, ترفیع در بازاریابی سلامت؛ بررسی اثر آموزش در مدارس بر پیشگیری ازسرطان پستان با در نظر گرفتن نقش عوامل اجتماعی- اقتصادی و باروری مورد مطالعه: دختران مشغول به تحصیل در مدارس شهر تهران, فصلنامه آفاق افغانستان (۱۳۹۷) ۲۳۱–۲۵۰.
[۱۰۳] ع. احمدی،هادی, م. احمد, ع. بنیادی نائینی, تدوین راهبردهای تکامل فرهنگ سازمانی, مطالعات مدیریت راهبردی. ۳۴ (۱۳۹۷) ۵۳–۸۴.
[۱۰۴] م.ح. تقوی, ع.ا. علیرضا, ش. محمد, ا. پیمان, ع. بنیادی نائینی, بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تثیر آن بر موفقیت پروژه (مورد مطالعه شرکت پدیده شاندیز), مدیریت فردا (۱۳۹۶).
[۱۰۵] س. امیرقدسی, ع. بنیادی نائینی, بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی با نقش تعدیل گر متغیرهای جمعیت شناختی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران, مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت (۱۳۹۶).
[۱۰۶] پارسایی، شادی, ع. بنیادی نائینی, مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی با استفاده از روش دیمتل فازی، شرکت ارتباطات مبین نت, مدیریت فردا (۱۳۹۶).
[۱۰۷] س.م. صدوق, ع. بنیادی نائینی, شناسایی عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی علم و فناوری, مطالعات قدرت نرم (۱۳۹۶).
[۱۰۸] ع. بنیادی نائینی, م. احدزاده نمین, ع. امینی, داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده هابهبود کارایی در توانمندیهای نوآوری فناورانه و رقابت پذیری شرکت های, مدیریت بهداشت و درمان (۱۳۹۵) ۶۳–۷۳.
[۱۰۹] ع. بنیادی نائینی, س. امیر قدسی, (مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران) بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا (۱۳۹۵).
[۱۱۰] ع. بنیادی نائینی, س. امیر قدسی, ن. خیبری, تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی, چشم انداز مدیریت بازرگانی (۱۳۹۵) ۱۷۷–۱۹۳.
[۱۱۱] ع. بنیادی نائینی, ن. ایزدی, رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور, مطالعات مدیریت راهبردی (۱۳۹۵) ۱۹–۴۵.
[۱۱۲] ع. بنیادی نائینی, ف. والی, م.ح. عزیزی, س. احسنی زاده, بررسی رابطۀ بین مؤلفه های فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی, فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع) (۱۳۹۵) ۲۱–۲۶.
[۱۱۳] ع. بنیادی نائینی, س. یوسفی, م. فائضی راد, پویاسازی خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش DEA-DA در بستر شبکه عصبی مصنوعی SOM, مطالعات مدیریت صنعتی (۱۳۹۵) ۱۶۵–۱۸۷.
[۱۱۴] م.ع. شفیعا, ع. علی احمدی, ع. بنیادی نائینی, م. تقوی, ارائه مدلی شاخص برای بومی سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا (۱۳۹۵) ۲۰–۲۳.
[۱۱۵] ع. بنیادی نائینی, ن. مهناز احدزاده, علی امینی, بهبود کارایی در توانمندی های نوآوری فناورانه و رقابت پذیری شرکت های داروسازی با اعمال هوشمندی فناوری با استفاده از تحلیل پوششی داده ها, مدیریت بهداشت و درمان. سال هفتم (۱۳۹۵) ۶۳–۷۳.
[۱۱۶] م.ر. کریمی صدر, ع. بنیادی نائینی, انتخاب سبد حوزه های کسب و کاری برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ایرانی, فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری (۱۳۹۵).
[۱۱۷] ع. محمدی, ع. بنیادی نائینی, ک. فتاحی, م. ثابت سروستانی, تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک- های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا(۱۳۹۵).
[۱۱۸] ج. نوری, ع. بنیادی نائینی, م. اسماعیل زاده, تعیین جایگاه ایران در منطقه از منظر اقتصاد دانش بنیان بر پایه الگوریتم خوشه بندی, فصلنامه سیاستهای راهبردی و کلان (۱۳۹۵) ۱۳۳–۱۵۵.
[۱۱۹] ح. امینی, ع. بنیادی نائینی, م. پیشوایی, سناریونگاری صنعت نفت و گاز ایران در شرایط تحریم، مبتنی بر رویکرد عدم قطعیت های کلیدی و تحلیل اثرات متقابل, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا. (۱۳۹۴) ۸۵–۹۷.
[۱۲۰] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, بررسی تاثیر مدیریت جهادی بر استقرار اقتصاد مقاومتی با روش ویکور فازی, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا (۱۳۹۴) ۱۰۴–۱۹۱.
[۱۲۱] ش. شکوری, ع. بنیادی نائینی, سناریوپردازی آینده صنعت نرم افزارهای کاربردی در ایران با رویکرد آینده پژوهی, فصلنامه مدیریت توسعه فناوری. (۱۳۹۴) ۱۱۱–۱۳۸.
[۱۲۲] ح. قلیزاده, ع. معینی, ع. بنیادی نائینی, م. محمدی, ارائه مدل برای شناسایی ابعاد و اندازه گیری ظرفیت جذب مطالعه موردی: نانو فناوری ایران, فصلنامه رشد فناوری (۱۳۹۴).
[۱۲۳] م.ح. کامفیروزی, ع. بنیادی نائینی, ر. مهری, بررسی تأثیر معنویت بر ابعاد مختلف فردی در سازمان مبتنی بر نظریات شهید مطهری, فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت اسلامی (۱۳۹۴) ۶۷–۸۱.
[۱۲۴] س. نوری, ع. بنیادی نائینی, ر. مومنی, طراحی و تبیین مدل شایستگی های رفتاری خلاقانه در مدیران اجرایی, چشم انداز مدیریت دولتی. (۱۳۹۴) ۷۷–۱۰۲.
[۱۲۵] م. اختیاری, ع. بنیادی نائینی, م. رحیمی, تعیین اوزان راهبردها و رتبه بندی شرکای راهبردی بانک ها (با استفاده از یک رویکرد گروهی-ترکیبی از تصمیم گیری چند معیاره), فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی (۱۳۹۳) ۶۰۰–۶۲۲.
[۱۲۶] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, بررسی نقش سیستماتیک عوامل انسانی بر موفقیت پروژه با رویکرد شاپلی - دیماتل خاکستری, چشم انداز مدیریت صنعتی. (۱۳۹۳) ۲۷–۴۵.
[۱۲۷] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, م. دهقان مشتانی, بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی), مجله مدیریت بازاریابی. (۱۳۹۳) ۸۳–۱۰۰.
[۱۲۸] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, تعیین شاخصهای تأثیرگذار و تأثیر پذیر در الگوی تجمیعی نظام شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا, فصلنامه نظارت و بازرسی (۱۳۹۳) ۶۷–۹۰.
[۱۲۹] ع. بنیادی نائینی, س. نمکی, م. فاتحی, بررسی تاثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی گری ارزش ادراک شده توسط مشتری : بانک پاسارگاد, پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. ۴ (۱۳۹۳).
[۱۳۰] س.م. سیدحسینی, س.م. اقبالی, ع. بنیادی نائینی, س.س. قاضی نوری, رابطۀ علم و اخلاق در نانوفناوری, فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری. ۹ (۱۳۹۳).
[۱۳۱] ح. قلیزاده, ع. بنیادی نائینی, ع. معینی, م. محمدی, مدلسازی تأثیر شناسایی، جذب و اکتساب فناوری بر جهش تکنولوژیک, فصلنامه مدیریت توسعه فناوری (۱۳۹۳) ۱۱۰–۱۸۱.
[۱۳۲] ع. بنیادی نائینی, س.غ. جلالی نائینی, م. فهیما, طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره وری فردی کارکنان : مورد مطالعه بانک سپه, پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. (۱۳۹۲).
[۱۳۳] ع. بنیادی نائینی, م. فاتحی, م. کامفیروزی, اثربخشی شیوه ها و راهبردهای ارتباطی در سازمانهای مجازی و الکترونیکی, مطالعات مدیریت راهبردی. (۱۳۹۲) ۳۹–۶۰.
[۱۳۴] ع. بنیادی نائینی, س.م. اقبالی, ح. علی احمدی, آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران), نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا (۱۳۹۲).
[۱۳۵] ع. بنیادی نائینی, م. تشکری, طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه نهج البلاغه, فصلنامه نظارت و بازرسی. (۱۳۹۲) ۷–۲۶.
[۱۳۶] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا. (۱۳۹۲) ۳۷–۵۴.
[۱۳۷] م. فهیما, س.غ. جلالی نائینی, ع. بنیادی نائینی, تحلیل و رتبه بندی وضعیت فرهنگ سازمانی و بهره وری فردی کارکنان منطبق با شرایط بومی- اسلامی (مطالعه موردی : بانک سپه), نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, (۱۳۹۲) ۲۵–۳۸.
[۱۳۸] م.ح. کامفیروزی, ع. بنیادی نائینی, س.ا. موسوی لقمان, بررسی نقش عوامل در اقتصاد بدون نفت در الگوی اقتصاد مقاومتی, فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی,(۱۳۹۲) ۵۹–۸۷.
[۱۳۹] ع. بنیادی نائینی, م. تشکری, طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی), فصلنامه نظارت و بازرسی, (۱۳۹۱).
[۱۴۰] ع. بنیادی نائینی, م.ح. کامفیروزی, بررسی تاثیر معنویت بر شاخص های اثر بخشی گروهی بر پایه نظرات شهید مطهری, نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا, (۱۳۹۱) ۱۰۵–۱۱۶.
[۱۴۱] ع. حاج کریمی, ع. رضائیان, ا. هادیزاده, ع. بنیادی نائینی, طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی بخش دولتی در ایران, چشم انداز مدیریت دولتی, (۱۳۹۰) ۲۳–۴۳.
[۱۴۲] ع. حاجی کریمی, ع. رضائیان, ا. هادی زاده مقدم, ع. بنیادی نائینی, بررسی تأثیر شایستگیهای هوش عاطفی، شناختی و اجتماعی در شایستگیهای مدیران منابع انسانی بخش دولتی ایران, اندیشه مدیریت راهبردی (۱۳۹۰) ۲۲۳–۲۵۴.
- عناوین برخی مقالات منتشر شده در کنفرانس های بین المللی
[۱] A. Bonyadi Naeini , P. Akhavan , S. H. Haj Seyyed Javadi , and M. Zamani "Ranking the Efficiency of Iranian Project-Based Companies in Terms of Knowledge Management, Based on Robust Data Envelopment Analysis," presented at the ۱۶th Iranian International Industrial Engineering Conference, Alzahra University of Tehran, ۲۰۲۰.
[۲] A. Bonyadi Naeini , A. Nowrouzi , and M. Zamani "Discovering Identical Parts with Different PNs in a large scale spare part inventory: A Fuzzy Clustering Approach," presented at the ۴th International Conference on Applied Researches in Science & Engineering, Belgium, Vrije Universiteit, Brussel, ۲۰۱۹.
[۳] A. Bonyadi Naeini , S. M. Kiahosseini , and M. Zamani "Investigating the Origins and Factors Influencing the Formation of Kuwaiti Consumer Animosity towardIranian Products," presented at the ۳rd International Conference on Applied Researches in Science & Engineering, Istanbul Turkey, Marmara University, ۲۰۱۹.
[۴] A. Bonyadi Naeini , S. M. Hemati , and M. Zamani "An Implementing and Assessing Model For the Parent Corporates Based on Balanced Score Card," presented at the ۳rd International Conference on Applied Researches in Science & Engineering, Istanbul Turkey, Marmara University, ۲۰۱۹.
[۵] A. Jassbi , A. Maleki , A. Bonyadi Naeini , and N. Yazdi "Intermediation in Public Procurement of Innovation for Technology Transfer Purposes," presented at the The ۱۴th Asialics conference & the ۷th International Conference on Management of Technology and Innovation, Tehran, Iran, ۲۰۱۷.
[۶] A. Bonyadi Naeini , M. Arab Abadi , and A. Mosayebi "Design Warehousing Expert System Using Machine Vision Based on Recognition of Images," presented at the ۳rd International Conference on Management and Industrial Engineering, Frankfurt, Germany, ۲۰۱۶.
[۷] A. Bonyadi Naeini "Investigating the Problem of Taking the Bribe by Personnel with Game Theory," presented at the ۳rd International Conference on Management and Industrial Engineering, Frankfurt, Germany, ۲۰۱۶.
[۸] A. Bonyadi Naeini and R. Hatami "Setting down a Technology Roadmap for the Iranian Railways Infrastructure," presented at the International Congress on Advanced Railway Engineering, University of Istanbul, March ۲-۵ , ۲۰۱۵, ۲۰۱۵.
[۱] ع. بنیادی نائینی, ح. جنگروی, مبانی زیست شناختی رفتار سازمانی. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق, ۱۴۰۱.
[۲] ع. بنیادی نائینی, ا. هاشمی, , ف. انوری اصل, آموزش مفرح رهبری و رفتار سازمانی. تهران: نشر شیوه, ۱۳۹۹.
[۳] ف. شناسا , ع. بنیادی نائینی, مشتری شهودی. تهران: انتشارات سازمان اتکا, ۱۳۹۸.
[۴] ع. بنیادی نائینی, م. عرب آبادی, چگونه برای کسب و کارتان بازاریابی کنیدیک راهنمای عملی برای تبلیغات، فروشی و بازاریابی مستقیم و آنلاین. تهران: انتشارات سازمان اتکا, ۱۳۹۸.
[۵] ع. بنیادی نائینی, م. باقری نصر آبادی, م. طوسی فر, مذاکره سه بعدی (۳D Negotiation). تهران: نیکونوین, ۱۳۹۸.
[۶] ع. بنیادی نائینی, ش. م. ،. محمد, مدیریت منابع انسانی در عمل (رویکرد رفتاری). تهران: انتشارات شربیانی, ۱۳۹۷.
[۷] ع. بنیادی نائینی , م. زمانی, تجزیه و تحلیل کاهش هزینه ابزارها و استراتژیها. تهران: ارشدان, ۱۳۹۶.
[۸] س. امیر قدسی , ع. بنیادی نائینی, استراتژی های مذاکره موفق. تهران: فرهوش, ۱۳۹۶.
[۹] ا. نیک خواه , ع. بنیادی نائینی, اهمیت گرایی (به دنبال کمتر ولی بهتر). تهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, ۱۳۹۵.
[۱۰] س. م. صدوق , ع. بنیادی نائینی, آشنایی با دیپلماسی علم و فناوری. تهران: آینده پژوه, ۱۳۹۵.
[۱۱] ع. بنیادی نائینی , م. سلیمانی ملکان, احیای صنعتی در ایران. تهران: شربیانی, ۱۳۹۵.
[۱۲] ع. بنیادی نائینی, پ. آزاد مرد ناوی, م. خلیلی یگانه, مدیریت تجربه مشتریان. تهران: سازمان مدیریت صنعتی, ۱۳۹۵.
[۱۳] س. امیرقدسی , ع. بنیادی نائینی, نقش آفرینی رضایت شغلی در رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی. تهران: اندیشگان, ۱۳۹۵.
[۱۴] م. همتی , ع. بنیادی نائینی, استراتژی ها و شیوه اجرای آنها در شرکت های مادر. تهران: راشدین, ۱۳۹۴.
[۱۵] ا. رجب طاووسی , ع. بنیادی نائینی, ارتباطات تجاری (بازنگری در رفتار حرفه ای برای عصر فرادیجیتال). تهران: اتکا، مرکز تحقیقات و توسعه, ۱۳۹۴.
[۱۶] د. آجودانی , ع. بنیادی نائینی, مدلسازی نوروپکیجینگ در فضای کسب و کار ایران. تهران: راشدین, ۱۳۹۴.
[۱۷] ع. بنیادی نائینی, ر. خانی, ک. رودی, تاریخچه و سیر تحول تشکیلاتی و ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد سال اخیر. تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, ۱۳۹۲.
[۱۸] م. یارمند, ع. بنیادی نائینی, ر. خانی,ف. مظفری, سازمان و تشکیلات تفصیلی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۱۹] م. یارمند , ع. بنیادی نائینی, توسعه فرهنگ پاسخگویی در نظام اداری کشور. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۲۰] ع. بنیادی نائینی, م. یارمند, ع. محتاجی, ف. مظفری, سیاستهای کلی اصل ۴۴ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۲۱] ع. بنیادی نائینی, م. یارمند, ل. بلوریان کاشی, ص. زارعی محمود آبادی, مروری بر دستگاههای فرهنگی کشور. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۲۲] ع. بنیادی نائینی, ا. محمد نژاد شوئیلی, م. یارمند, کلیاتی بر مهندسی پیوست فرهنگی. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۲۳] ع. بنیادی نائینی, ف. زبردست, ف. مظفری, م. یارمند, درآمدی بر سازمان، تشکیلات و برنامهریزی نیروی انسانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
[۲۴] ل. بلوریان کاشی, ع. بنیادی نائینی, ص. زارعی محمود آبادی, and م. یارمند, مختصری بر عملکرد اجرای هفت برنامه تحول اداری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. تهران: قلم علم, ۱۳۸۸.
داوری در نشریات و کنفرانسی های معتبر علمی:
- داوری در Industrial Management & Data Systems Journal از Emerald Publishing
- داوری در Applied Economics Journal از انتشارات Taylor & Francis Group
- داوری در جورنال British Food Journalاز انتشارات Emerald Publishing
- داور مقاله در نشریه International Journal of Productivity and Performance Managementاز انتشارات Emerald Publishing
- داوری مقاله در نشریه International Journal of Industrial Engineering & Production Research
- داور نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید دانشگاه علم و صنعت ایران(ISSN: ۲۰۰۸-۴۸۷۰)
- داور فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع سازمانی دانشگاه تربیت مدرس(ISSN: ۲۲۲۸-۶۹۷۷)
- داور فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت توسعه فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران(ISSN: ۲۰۰۸-۵۰۶۰)
- داور فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
- داور نشریه علمی- پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
- داور فصلنامه علمی ترویجی رشد فناوری(ISSN: ۱۷۳۵-۵۴۸۶)
- داور نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
- داور اولین کنفرانس الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت
- عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند و داور این کنفرانس علمی
- داوری پروژههای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (INSF)
عضویت در انجمن های علمی
- انجمن علمی مدیریت دولتی
- انجمن علمی مدیریت فناوری
- انجمن علمی مدیریت دانش
- انجمن علمی بازاریابی
- انجمن علمی مدیریت کسب و کار ایران(عضو هیات مدیره انجمن)
افتخارات و تقدیرها
- عضو بنیاد ملی نخبگان.(استفاده از تسهیلات نظام وظیفه نخبگان)
- پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۹۰.
سوابق اجرای برخی طرحهای تحقیقاتی از طریق دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه(۱۳۹۱ تا کنون)
عنوان طرح تحقیقاتی |
کارفرمای طرح |
مطالعه، بررسی و طراحی ساختار سازمانی (Top Chart) شرکت نفت ایرانول و ارایه شرح وظایف واحدهای مندرج در تاپ چارت شرکت |
شرکت نفت ایرانول |
آینده پژوهی توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت |
شرکت ارتباطات زیرساخت |
تدوین و بازنگری سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت |
شرکت ارتباطات زیرساخت |
تدوین گزارش مطالعات بازار ایران جهت سرمایه گذاری خودروسازان خارجی(تجزیه و تحلیل ساختار صنعت - ساختار کسب و کار -تشخیص عدم موفقیت خودروهای ژاپنی در بازار ایران) |
شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران |
طراحی و اجرای مدل بومی یکپارچه سازی نظام مدیریت عملکرد جهت پایش و عملیاتی نمودن ارزیابی عملکرد ستاد، بنادر، مدیران ستادی و مدیران بنادر |
سازمان بنادر و دریانوردی |
مطالعه و بررسی ساختار سازمانی مناسب و بهینه سازی خرده سیستم مدیریت منابع انسانی برای شرکت انتقال گاز |
شرکت انتقال گاز ایران |
مطالعه و بررسی در جهت ارائه مدلی برای بهبود عملکرد کارکنان با رویکرد توسعه مدیریت دانش استراتژیک در شرکت پاسارگاد فولاد نوید |
شرکت پاسارگاد فولاد نوید |
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان براساس مدل مدیریت دانش و تجربه مشتریان در خصوص محصولات گروه خودروسازی سایپا |
شرکت سایپا |
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایتمندی براساس مدل مدیریت دانش و تجربه مشتریان در ده استان کشور بر روی خودروی تیبا به صورت نمایشگاهی |
شرکت سایپا |
بررسی و ارائه نقشه جامع سفر مشتری شرکت ایران خودرو (CEM) و ارائه مدل مدیریت بر دانش و تجربه مشتریان |
شرکت ایران خودرو |
بررسی و ارائه مدل فرآیندی برای اجرای ارزیابی عملکرد و اثربخشی تیم های کاری شرکت ایران خودرو |
شرکت ایران خودرو |
ارایه مدل یکپارچه ساز پارامترهای انتظارات آتی مشتریان و تجربیات مشتریان در شرکت ایران خودرو |
شرکت ایران خودرو |
ارائه خدمات کارشناسی در خصوص افزایش رضایت مندی بر اساس مدل مدیریت دانش و تجربه مشتریان در استان تهران بر روی خودروی تیبا و تندر و برلیانس H۳۲۰ و H۳۳۰ |
شرکت سایپا |
ارائه مدل کاربردی ارزیابی و نظارت بر اثربخشی پروژههای بهبود منتج از صدای مشتری در شرکت ایران خودرو |
شرکت ایران خودرو |
دوره ها وکارگاه های آموزشی برگزار شده:
تدریس در مراکز دانشگاهی همچون دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه خاتم و ...:
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت نوآوری
- مدیریت رفتار و منابع سازمانی
- مدیریت توسعه سازمانی
- روش تحقیق
تدریس کارگاهی:
-
شایسته سالاری(برخی استانداریها)
-
ارزیابی عملکرد(سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور)
-
تحول اداری (ادارات کل استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی)
- رفتار سازمانی(برای پرستاران و سرپرستاران ۱۶ بیمارستان سطح تهران، کرج و شهریار در راستای طرح اعتباربخشی بیمارستانها)
-
نحوه تعامل با مشتریان و کارکنان(شرکت نرم افزاری حسابداری هلو)
-
دوره اصول سرپرستی(شرکت نرم افزاری حسابداری هلو)
-
اصول و فنون مذاکره با کارکنان(سازمان اوقاف)
-
شایسته سالاری(سازمان نقشه برداری ایران)
-
نورومارکتینگ(آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، دانشگاه فردوسی مشهد)
-
کاربرد علوم شناختی در جذب مخاطب(مرکز تحقیقات صدا و سیما)
-
آینده پژوهی (شرکت ارتباطات زیرساخت)
- علم سنجی(اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، مرکز تحقیقات صدا و سیما، دانشکده توانبخشی علوم پزشکی تهران، صنعتی قم)
حضور در کارگاه بعنوان مستمع(برخی کارگاه ها):
- "کارگاه آموزشی مقررات سازمان جهانی تجارت در بخش خدمات و روشهای تنظیم تعهدات الحاق" برگزار شده توسط دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری ج.ا.ا با همکاری سازمان جهانی تجارت (WTO) -تهران ۲۲ الی ۲۴ آبان ۱۳۹۱-۱۲ – ۱۴ Nov.۲۰۱۲
- دوره آموزشی اینترنتی مدیریت دانش (KM) برگزار شده توسط سازمان بهره وری آسیایی(APO) همزمان با چند کشور ژاپن، هند، تایلند و بنگلادش و با هماهنگی سازمان ملی بهره وری(NPO) (۳۰/۸/۱۳۹۰ تا ۲/۹/۱۳۹۰و۲۳-۲۱ نوامبر ۲۰۱۱ )
- دوره آموزشی ۴۰ ساعته آشنایی با سازمان جهانی تجارت (WTO) در وزارت بازرگانی و جهت تدوین رژیم تجاری ایران برای الحاق به این سازمان(۵/۷/۸۹ تا ۱۱/۱۱/۸۹)