[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزشی::
امور پژوهشی::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
دوره های حرفه ای مدیریت::
::
تاریخ

امروز: دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت 1400

..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: اطلاعیه مهم در خصوص نحوه ارائه خدمات آموزشی در دوران قرنطینه
:: متخصصان دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی الکترو موتورهای غول پیکر شدند
..
:: دکتر یاسر سبحانی فرد ::

 " دکتر یاسر سبحانی فرد "
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده   
Email : sobhanifardgmail.com
  تلفن دفتر :۷۳۲۲۸۰۲۵
 می توانید مشکلات آموزشی را که 
به صورت عادی حل نشده از طریق ایمیل در میان بگذارید.

تحصیلات دانشگاهی

 دکتری مدیریت بازرگانی - رفتار و منابع انسانی -  دانشگاه شهید بهشتی 
عنوان رساله دکتری : طراحی و تبیین مدل اثرگذاری برون سپاری بر کیفیت خدمات مشتریان

 
زمینه های تخصصی و علاقه های تحقیقاتی
 
  1.  بازرگانی رفتاریتحلیل رفتار مصرف کننده   -   کسب و کار رفتاری )
  2.  بازرگانی و منابع انسانی ( مدیریت کارکنان بازاریابی -  مدیریت منابع انسانی )
  3. بازرگانی با فناوری های نوین ( شبکه های اجتماعی - کسب و کار اینترنتی )
سوابق تدریس ( فقط دکتری و ارشد)  و عضویت هیات علمی دانشگاهی
  •  گروه مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸
  •   گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳
  •   گروه مدیریت کسب و کار دانشگاه علم و صنعت از سال ۱۳۹۳ تا هم اکنون
حوزه تخصصی عنوان درس  
دانشگاههای تدریس شده
مدلسازی ریاضی و تحلیل آماری
  • تحلیل آماری
  • تصمیم گیری و تحقیق در عملیات
  • برنامه ریزی ریاضی
  • تصمیم گیری برای مدیران
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
شهید بهشتی
علامه طباطبایی
بین المللی امام خمینی قزوین
بازرگانی و منابع انسانی  
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران

 
بازرگانی و تحلیل رفتار
  • رفتار مصرف کننده
  • رفتار سازمانی
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
امام صادق
بازرگانی و فناوری های نوین
  • کسب و کار الکترونیک
  • تجارت الکترونیک
  • اصول و مبانی مدیریت تکنولوژی
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
امام صادق
بازرگانی و بازاریابی
  • بازاریابی و مدیریت بازار
  • بازاریابی بین الملل
  • تحقیقات بازاریابی
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
بین المللی امام خمینی قزوین
امام صادق





 
سوابق پژوهشی
مقالات منتشر شده  (  فقط  مجلات   ISI )
 
الف ) مشخصات مقالات   ISI :
موضوع وضعیت نویسنده و
چارک
بانک اطلاعاتی و کشور مجله  مجله  و سال انتشار  نام مقاله
رفتار یادگیری/ شبکه های اجتماعی نفر اول - مسئول

 
Taylor -Francis
انگلستان
 Interactive Learning Environments , (۲۰۲۱ ۸- Effective care training for patients with COVID-۱۹ through social network
رفتار مصرف کننده / ارز رمز دیجیتال نفر اول - مسئول
Elsevier
آمریکا
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications (۲۰۱۹)  ۷- Consumer-based modeling and ranking of the consumption factors of cryptocurrencies
رفتار مصرف کننده / شبکه اجتماعی / گردشگری نفر اول - مسئول
Wiley
آمریکا
Sustainable development (۲۰۱۹) ۶- Mixed modeling of the social network mechanisms for the sustainable development of tourism: The case of Iranian Kurdistans
رفتار مصرف کننده / محصولات ارگانیک/ شبکه اجتماعی نفر اول - مسئول
Emerald
انگلستان
British Food Journal(۲۰۲۰) ۵- Exploratory modelling and ranking of the trust factors of messages about organic foods in social networks
رفتار مصرف کننده / محصولات ارگانیک تک نفره
Emerald
انگلستان
British Food Journal (۲۰۱۸) ۴- Hybrid modelling of the consumption of organic foods in Iran using explanatory factor analysis and an artificial neural network
رفتار مصرف کننده / محصولات سبز / شبکه های اجتماعی نفر اول - مسئول
Springer
اتریش
Social Network Analysis and Mining (۲۰۱۸) ۳- Emotional modeling of the green purchase intention improvement using the viral marketing in the social networks.
رفتار مصرف کننده / قوانین ادراک / تبلیغات نفر سوم Web of Science
ایران
Bagh-E Nazar (۲۰۱۷) ۲- Application Study of Gestalt Visual Perceptual Laws in Advertising Billboard Graphic Design.
رفتار مصرف کننده / شبکه های اجتماعی نفر اول - مسئول
Wiley
آمریکا
Journal of Consumer  Behaviour (۲۰۱۸) ۱- Triplex modelling of the political messages consumer behaviour in a social networks
 
ب) سایر مقالات انگلیسی : سایر مقالات انگلیسی زبان و بین المللی  اینجانب ( با اعتبار کمتر) در لینک گوگل اسکولار زیر موجود است.این مقالات در رزومه دانشگاهی قرار داده نشده.
https://scholar.google.com/citations?user=z۳gbpnkAAAAJ&hl=fa
 
ج) مقالات ISC و علمی پژوهشی فارسی
در لیست زیر فقط مقالاتی که دارای درجه علمی - پژوهشی هستند آورده شده اند. سایر مقالات با اعتبار کمتر شامل مقالات کنفرانسی یا علمی - تخصصی  و غیره در این لیست مورد اشاره قرار نگرفته اند.

 
مقالات فارسی  (   فقط    ISC   و   علمی- پژوهشی )
ردیف عنوان مقاله عنوان مجله و محل انتشار نوع نمایه حوزه تخصصی
۲۰ استخراج سیاستهای توسعه توانمندیهای فناورانه شرکتهای اکتشاف و تولید ایرانی در حوزه ازدیاد برداشت نفت سیاست علم و فناوری ISC مدیریت فناوری
۱۹ ارائه مدل ساختاری قصد خرید در اینستاگرام مدیریت فردا علمی - پژوهشی رفتار مصرف کننده
شبکه های اجتماعی
۱۸ ارائه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی علمی - پژوهشی مدیریت تولید
۱۷ بررسی تبعات اجرای کوچک سازی در شرکت خوشگوار چشم انداز مدیریت
دانشگاه شهید بهشتی
ISC مدیریت منابع انسانی
۱۶ اثر برون سپاری بر فعالیتهای سازمانی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی ISC مدیریت منابع انسانی
۱۵ مدیریت کانالهای روابط با مشتری مورد کاوی شرکتهای دارو سازی مدیریت کسب و کار دانشگاه آزاد تهران جنوب علمی - پژوهشی رفتار مصرف کننده
۱۴ طراحی و ارزیابی استراتژی های برند لوازم خانگی مطالعات مدیریت راهبردی انجمن مدیریت راهبردی  ISC ISC بازاریابی
مدیریت برند
۱۳ ارزیابی عوامل مؤثر بر کاربرد بیلبوردهای تجاری توسط شرکتهای تبلیغاتی اصفهان پژوهش هنر دانشگاه هنر ISC رفتار مصرف کننده
تبلیغات
۱۲ تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری
الکترونیکی در ایران
مطالعات مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبایی علمی - پژوهشی مدیریت منابع انسانی
فن آوری اطلاعات
۱۱ بررسی تاثیر IT بر صنعت حمل و نقل مدیریت کسب و کار علمی - پژوهشی فن آوری اطلاعات
۱۰ بررسی نقش سیستم خبره هوشمند برای ارزیابی سازمانهای رقابتی مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه تهران ISC ISC فن آوری اطلاعات
۹ طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان مدیریت کسب و کار علمی - پژوهشی بازاریابی
۸ بررسی و رتبه بندی کیفیت خدمات مشتریان ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC ISC بازاریابی
۷ علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های مهندسی مجدد فرآیند های سازمانی در کشور ایران اندیشه های نوین مدیریت دانشگاه سمنان ISC ISC مدیریت منابع انسانی
فناوری اطلاعات
۶ بررسی رابطه راهبرد بهبود  کیفیت خدمات الکترونیکی   و گسترش استفاده مشتریان از نشانگرهای بانکداری الکترونیک چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC بازاریابی
فناوری اطلاعات
۵ بررسی کیفیت خدمات فروش و اثر آن بر رضایت مشتریان، مطالعه موردی شرکت سایپا مجله مدیریت و توسعه/ ریاست جمهوری ISC بازاریابی
۴ تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان مطالعات مدیریت راهبردیISC دانشگاه شهید بهشتی ISC بازاریابی
۳ بررسی نقش  بررسی  نقش رفتار دیندارانه بر میزان بروز رفتار شاد در افراد توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی علمی - پژوهشی مدیریت رفتار
مدیریت اسلامی
۲ بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان مطالعات آموزشی و آموزشگاهی دانشگاه فرهنگیان علمی - پژوهشی بازاریابی
۱ تبیین و مقایسه مبانی معرفت‌شناسی و فلسفی مدیریت دانش از دیدگاه اسلام و غرب دو فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی علمی - پژوهشی مدیریت اسلامی
کتب منتشره
ردیف عنوان کتاب موضوع ­و رشته مرتبط انتشارات سال چاپ
۱ تحلیل عاملی و  معادلات ساختاری  ( ویراست دوم ) تحلیل آماری دانشگاه امام صادق ۱۳۹۵
۲ تحلیل آماری پیشرفته ( ویراست دوم) تحلیل آماری دانشگاه امام صادق ۱۳۹۷
۳ تصمیم گیری چند شاخصه تصمیم گیری ریاضی انتشارات سرخ ۱۳۹۹
۴ تحقیق در عملیات  تصمیم گیری ریاضی نشر هستان ۱۳۸۷
۵ آنچه یک دانشجو باید بداند  روش تحقیق جهاد دانشگاهی ایران ۱۳۹۴
۶ مدیریت تولید و عملیات مدیریت  تولید و عملیات نشر کتاب دانشگاهی ۱۳۹۲
مشارکت در طرح های تحقیقاتی
ردیف عنوان پروژه کارفرما  
نقش
۱ موانع محیطی تاسیس و رشد کسب و کارهای خرد در ایران مرکز پژوهش های مجلس مدیر
۲ بررسی سطوح و علل سکوت سازمانی بین استادان و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهید بهشتی مدیر
۳ تعیین شاخص های تحول در علوم انسانی - اسلامی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی مدیر
۴ امکان سنجی راه اندازی قطب علمی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی مدیر
۵ بررسی و تعیین الزامات تحقق اهداف راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه منابع انسانی و سنجش نگرش مدیران در این زمینه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم همکار اصلی
۶ چالش های کسب و کار در دولت یازدهم مرکز تحقیقاتی آرا مدیر
۷ پایش محیط کسب و کار در ایران اتاق بازرگانی  کشور همکار اصلی
۸ ارتباط گیری با ایرانیان خارج از کشور جهت جلب مشارکت آنها در کمکهای مالی و تخصصی کمیته امداد امام خمینی همکار اصلی
۹ تجربیات دولت برزیل در حمایت از سرمایه گذاری های تولیدی و صادراتی و ارائه پیشنهاد به دولت و مجلس ایران مرکز پژوهشهای مجلس مدیر
۱۰ سنجش امنیت سرمایه ­گذاری در ایران  چارچوب مفهومی، روش‌، شاخص و نماگرها مرکز پژوهشهای مجلس مشاور آماری و روش تحقیق
زمینه های تخصصی و علاقه های تحقیقاتی
دفعات مشاهده: 17724 بار   |   دفعات چاپ: 952 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 4296