گزارشی از فعالیت‌های دانشکده در برگزاری نمایشگاه روز پژوهش و نشست های تخصصی

 | تاریخ ارسال: 1400/9/29 | 
مراسم روز پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران در روز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در دانشگاه با حضور مهمانان ویژه، هیات رئیسه دانشگاه، اساتید، کارشناسان معاونت پژوهشی و فناوری و برخی از دانشجویان برگزار شد. همزمان با این مراسم دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت نیز به همراه سایر دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه، جدیدترین دستاوردها و محصولات پژوهشی خود را در غرفه پیرامونی مراسم ارائه نمود.
این نمایشگاه توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات (آقای دکتر زارع‌پور) ، وزیر محترم نیرو (آقای مهندس محرابیان) ، و رئیس محترم دانشگاه (آقای دکتر انبیاء) به همراه سایر مدیران و اساتید دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت و جدیدترین محصولات و کتب تالیف شده توسط اساتید دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت در غرفه مربوط به نمایش گذاشته شد.


 
همچنین نشست تخصصی با موضوع پشتیبانی تولید: نقش و جایگاه نظام تامین مالی و مدیریت زنجیره ارزش که یکی از موضوعات اساسی در پشتیبانی از تولید داخلی به شمار می رود در دانشکده به صورت مجازی و حضوری برگزار گردید.
                                                      
که با دعوت از آقای دکتر ابوالحسنی که سالها تجربه فعالیت در بانک ها و نهادهای مالی کشور را دارند و هم اکنون عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی هستند و همینطور دکترجواد نوری و مهندس بارانی که دارای فعالیت های گسترده ای در زنجیره ارزش صنعت نفت و خودرو هستند و در صنعت خودرو نیز فعالیت داشته اند و آقای دکترجبل عاملی ریاست محترم دانشکده که صاحب نظر در مسائل توسعه و پیشرفت هستند، موضوع نقش تامین مالی در مدیریت زنجیره ارزش مورد واکاوی قرار گرفت.
همچنین دو نشست تخصصی دیگر به صورت مجازی با موضوعات «تحلیل دلایل افزایش نرخ ارز و پیامدهای حذف ارز ترجیحی» و «نقش دیپلماسی فناوری در توسعه صادرات»  برگزار گردید.

دفعات مشاهده: 2228 بار   |   دفعات چاپ: 301 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر