رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب

 | تاریخ ارسال: 1404/2/27 | 


رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب که توسط مرکز نشر دانشگاهی منتشر شده استدر حاشیه برگزاری بیست و ششمین
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مرکز نشر دانشگاهی از دو کتاب تخصصی «رهبری تغییر» و «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» رونمایی کرد.
 
کتاب «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» توسط دکتر علی بنیادی نائینی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران)، امیر رحمانی و سپیده عرب ترجمه شده و هدف اصلی آن، معرفی و تبیین کاربردهای کلان داده در حوزه بیمه‌های عمر و غیرعمر است. این کتاب نه تنها برای متخصصان صنعت بیمه، کارشناسان ریسک و مدیران بیمه به منزله مرجعی کاربردی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، بلکه برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت و امور مالی که به دنبال درک جامع‌تری از کاربردهای کلان داده در صنعت بیمه هستند، منبع ارزشمندی خواهد بود. این کتاب همچنین به مثابه یک راهنمای جامع برای تحلیل و پیش بینی رفتارهای مشتریان و تحلیل کلاهبرداری در صنعت بیمه عمل می‌کند و با ارائه مطالعات موردی و مثال‌های عملی، خوانندگان را قادر می‌سازد تا با روش‌های مرحله‌به‌مرحله تحلیل داده در موقعیت‌های مختلف آشنا شوند
کتاب «رهبری تغییر» توسط دکتر شهاب جنابی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران) و الهام طاهری به فارسی ترجمه شده است. در این کتاب، ضمن تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع رهبری تغییر و اهمیت آن، تلاش شده است با اتکا به تجارب موجود و مصاحبه‌هایی که با ۵۰ نفر از رهبران تغییری انجام شده است که توانسته‌اند تغییر مورد نظر را در سازمان خود با موفقیت ایجاد نمایند، عوامل کلیدی که در رهبری موفقیت‌آمیز تغییر در یک مجموعه اثرگذار است، شناسایی شوند و ضمن تدوین آن‌ها در قالب «مدل تغییر نوظهور»، به تبیین آن‌ها پرداخته شود. نکته جالب‌توجهی که در این کتاب مشهود است، عدم اکتفای صِرف به مدل‌های رایج برای ایجاد تغییر و پرداختن به لایۀ پارادایمی و باورهای افراد برای رهبری تغییر موفقیت‌آمیز در سازمان است که مطالب مهمی را در این باره بیان می‌کند. این کتاب حاوی مطالب ارزشمند، کاربردی و آموزنده بسیاری است و مطالعه آن به همه ‌کسانی که می‌خواهند به رهبری تغییر در سازمان یا مجموعه خود بپردازند یا به مطالعات دانشگاهی و پژوهشی پیرامون موضوع مبادرت کنند، اکیداً توصیه می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند این آثار را از غرفه مرکز نشر دانشگاهی در نمایشگاه کتاب و یا از طریق فروشگاه مجازی تهیه نمایند.

دفعات مشاهده: 328 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر