تمدید مهلت فرایند انتخاب استاد راهنمای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دوره آموزش مجازی

 | تاریخ ارسال: 1404/9/10 | 
قابل توجه دانشجویان محترم دوره آموزش الکترونیکی
مهلت فرایند انتخاب استاد راهنمای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی مهر ۱۴۰۳ دوره آموزش مجازی از تاریخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۵ شروع و در تاریخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ پایان خواهد پذیرفت. تا یک هفته دیگر تمدید شد.
اسامی دانشجویان واجد شرایط (۳۰درصد اول معدل هر رشته-گرایش) در فایل پیوست قید شده است.

ضرورت دارد در بازه زمانی مذکور دانشجویان فوق در صورت تمایل به پژوهش محوری، ضمن مراجعه به اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت (مطابق فهرست زیر) و انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین استاد راهنما، تایید استاد محترم را دریافت نمایند.
بدین منظور، دانشجویان باید ابتدا فرم مخصوص انتخاب استاد راهنما (فرم شماره ۱) را که به نام دانشجو بوده و منحصر بفرد می باشد از کارشناس آموزش دانشکده دریافت نمایند. سپس با مراجعه و رایزنی با اساتید محترم گروه آموزشی خود و پس از تایید ایشان، با درج نام استاد و امضای فرم شماره ۱، آن را تکمیل و تحویل استاد مورد نظر نمایند و فرم شماره ۲ را که در اختیار اساتید است، را پس از تکمیل توسط استاد، از ایشان دریافت و تحویل کارشناس آموزش نمایند.
پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند فوق، امکان تغییر استاد راهنما، به هیچ وجه وجود ندارد.
دانشجویانی که در بازه مشخص شده نسبت به انتخاب استاد راهنما اقدام نکنند، آموزش محور تلقی میشوند و امکان تغییر وضعیت دیگر میسر نخواهد بود.
پیشنهاد میشود قبل از مراجعه حضوری، علاوه بر مشاهده صفحه شخصی اساتید در سایت دانشکده، رزومه خود را از طریق ایمیل برای استاد مورد نظر ارسال کنید.
دانشجویان دو رشته مدیریت فناوری اطلاعات و کارآفرینی به جناب آقای خدایاری و دو رشته مدیریت کسب و کار (استراتژی و بازاریابی) و مدیریت تکنولوژی به سرکار خانم محمدخانی برای دریافت فرم شماره ۱ و تحویل فرم شماره ۲ مراجعه نمایند.
 
اعضای هیات علمی دانشکده (جهت تعیین استاد راهنما):
دکتر پارسا نژاد - دکتر خانی زاد -  دکتر ذاکری - دکتر علی احمدی - دکتر سبحانی فرد - دکتر بنیادی - دکتر شوال پور- دکتر عبدالحمید- دکتر جنابی – دکتر مشایخ – دکتر صالحی – دکتر امینی- دکتر عبدالحسین زاده- دکتر حقگویان – دکتر حسینی فرد- محمدرضا محمدعلیها - دکتر محمد فتحیان- دکتر سیامک نوری

دفعات مشاهده: 368 بار   |   دفعات چاپ: 44 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر