دسته بندی موضوعی مطالب |
جستجوی پیشرفته |
تعداد کل مطالب: 66 |
تعداد کل بازدید های مطالب: 157,037 |
|
|
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ -
تقدیر از دانشجویان ممتاز پژوهشی
معاونت پژوهشی دانشکده به مناسبت هفته پژوهش در نظر دارد از دانشجویان ممتاز پژوهشی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در مراسم هفته پژوهش دانشکده قدردانی نماید.
|
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ -
تسهیلات احتساب خدمت سربازی
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در نظر دارد تسهیلات احتساب خدمت سربازی اعطا نماید.
|
|
|
|
|
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ -
تقدیر از دانشجویان برگزیده پژوهشی
تقدیر از دانشجویان برتر پژوهشی دانشکده
معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی پیشرفت در نظر دارد به مناسب هفته پژوهش در روز یکشنبه هفته آینده مورخ 23/9/98 طی نشستی از دانشجویان برگزیده پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
ادامه مطلب
|
یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ -
نشست رونق تولید
سلسله نشست های رونق تولید این بار با حضور دکتر مسعود درخشان برگزار می گردد.
سخنرانی در زمینه: ضرورت آینده پژوهی در فرآیند تولید نفت و گاز کشور
|
|
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ -
انتشار کتاب فناوری های نرم حل مسایل سازمانی و مدیریتی
کتاب "فناوری های نرم حل مسایل سازمانی و مدیریتی" به قلم دکتر علیرضا علی احمدی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران و علیرضا باباخان، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی، منتشر گردید.
|
یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ -
انتشار مجموعه کُتب روش شناسی تولید دانش با رویکرد تطبیقی – اسلامی
مجموعه کُتب روش شناسی تولید دانش با رویکرد تطبیقی – اسلامی در 12 مجلد به قلم دکتر علیرضا علی احمدی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران منتشر گردید.
علاقه مندان می توانند فهرست تفصیلی این مجموعه را از اینجا مشاهده نمایند.
|
|
|
|
|
|
|
|
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ -
اعلام اطلاعات دستاوردهای دانشجویان
احتراماً، نظر به تلاش دانشگاه علم و صنعت ایران، به منظور ارتقاء در تراز جهانی خواهشمند است، چناچه تا پایان سال 97 در رابطه با هریک از موارد زیر دستاوردی دارید، تا تاریخ 27/6/97 به آقای بخشی کارشناس پژوهش دانشکده از طریق ایمیل ذیل ارسال فرمایید
متن کامل خبر را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.
|
|
|
|
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ -
کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد
کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد. این کتاب در زمینه مدیریت تجربه مشتریان می باشد که پس از انجام چندین پروڗه صنعتی با شرکتهای معظم و معتبر به رشته تحریر در آمده و جزو اولین کتابهای نگارش شده در این حوزه در داخل کشور می باشد و توسط سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده است.
|
|
|